RSC Anderlecht - AFC Ajax 17-02-2011
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: RSC Anderlecht - AFC Ajax 17-02-2011
Ik bedoelde L'OM en Chelsea. Had haast en noemde dus ook nog eens een oud-doelman. Excuus. Ik heb ze tegen Chelsea gezien en dat was om te huilen zo slecht.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Officieel mag er inderdaad niets van de wedstrijd gefilmd worden met Europese wedstrijden, de UEFA is daar heel streng in. Voor Europacup-wedstrijden moet ik ook altijd verplicht de camera's innemen van RTVNH, AT5 etc., zo bang zijn ze dat er vanaf de tribune toch stiekem iets wordt gefilmd.Pride of Amsterdam schreef:Ja, maar dat is ook zo bij de 2 filmpjes die er nog op staan. En welk filmpje in het stadion gemaakt heeft dat nou niet? Dan kunnen er gelijk een paar miljoen filmpjes verwijderd worden.Scherrer schreef:Zijn dat toevallig filmpjes waarop een stuk van het veld of bijvoorbeeld spelers tijdens de wedstrijd te zien is?
Maar blijf gewoon filmpjes maken hoor PoA, fuck die Uefa!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Je vond die Biglia zo'n topper. Niets van gezien.Oscarito schreef: Jammer dat Spartak heeft gewonnen bij Basel na met 2-0 achter te hebben gestaan, die zijn naar ik inschat een maatje of twee te groot voor Ajax dus laten we hopen dat Basel doorgaat.
Dus ik neem dat 'maatje of twee' met een kruiwagen zout.
Ajax heeft best een ploeggie met perspectief. Dat kunnen we van de tegenstander van Lille-2 bijv. niet zeggen.
Laatste twee Europese wedstrijden:
AC Milan uit: 0-2
Anderlecht uit: 0-3
Best aardig.
AC Milan uit: 0-2
Anderlecht uit: 0-3
Best aardig.

Zo en zo zijn de cijfers van Ajax onder de Boer (toevalligerwijs ook vrijwel gelijk aan de periode zonder Suarez) erg goed. Volgens mij een wedstrijd of 10, waarvan 8 gewonnen en 1 gelijk.
I think I lost my fucking headache
-
Enige probleem is de weerbaarheid op het veld van de spelers. Bij tegenslag (lees tegendoelpunt) is alles ineens weg. Ik zeg niet dat ze geen weerbaarheid en veerkracht hebben, maar het komt er niet uit. Het vertrouwen is erg broos!! (onnodig broos in mijn ogen)
Milan versloegen we met Luis.LucaS schreef:Zo en zo zijn de cijfers van Ajax onder de Boer (toevalligerwijs ook vrijwel gelijk aan de periode zonder Suarez) erg goed. Volgens mij een wedstrijd of 10, waarvan 8 gewonnen en 1 gelijk.
De twee lastigste wedstrijden leverden puntverlies op. Al was Luis natuurlijk ook geen garantie.
IK GELOOF!!!!!!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ach, het is gewoon een trieste actie van de UEFA. En ze doen hun werk niet eens goed. Ik upload er 6, en er worden er 4 geblokkeerd. Losers. Heb alvast een nieuwe account aangemaakt voor het geval deze geblokkeerd gaat worden.Thijs schreef:Officieel mag er inderdaad niets van de wedstrijd gefilmd worden met Europese wedstrijden, de UEFA is daar heel streng in. Voor Europacup-wedstrijden moet ik ook altijd verplicht de camera's innemen van RTVNH, AT5 etc., zo bang zijn ze dat er vanaf de tribune toch stiekem iets wordt gefilmd.Pride of Amsterdam schreef:Ja, maar dat is ook zo bij de 2 filmpjes die er nog op staan. En welk filmpje in het stadion gemaakt heeft dat nou niet? Dan kunnen er gelijk een paar miljoen filmpjes verwijderd worden.Scherrer schreef:Zijn dat toevallig filmpjes waarop een stuk van het veld of bijvoorbeeld spelers tijdens de wedstrijd te zien is?
Maar blijf gewoon filmpjes maken hoor PoA, fuck die Uefa!

NO ONE CAN STOP US!

Op naar de vierde ster!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Dan maar zo. (verborgen filmpjes, dus alleen te bezichtigen als je de link hebt)
• De opkomst van de spelers.
• Feest na de 0-2.
• Grote kans op 0-3.
• De 0-3 van El Hamdaoui.
• Que sera sera!
• De spelers bedanken de meegereisde fans.
• De opkomst van de spelers.
• Feest na de 0-2.
• Grote kans op 0-3.
• De 0-3 van El Hamdaoui.
• Que sera sera!
• De spelers bedanken de meegereisde fans.
Op naar de vierde ster!
Sterker nog, Luis was inmiddels een blok aan het been gewordenRishi schreef:Milan versloegen we met Luis.LucaS schreef:Zo en zo zijn de cijfers van Ajax onder de Boer (toevalligerwijs ook vrijwel gelijk aan de periode zonder Suarez) erg goed. Volgens mij een wedstrijd of 10, waarvan 8 gewonnen en 1 gelijk.
De twee lastigste wedstrijden leverden puntverlies op. Al was Luis natuurlijk ook geen garantie.
- peter
Ach welnee. Met Suarez erbij hadden we een grotere kans gehad op punten bij Utrecht en een overwinning bij Roda. Daar ben ik van overtuigd.
De taktiek 2 jaar lang alle ballen op Luis en dan maar zien wat er gebeurt heeft ons geen enkele prijs opgeleverd. De resultaten dit seizoen met Luis erbij waren slechter dan de resultaten onder de Boer. Ik begrijp dat het niet makkelijk is om toe te geven, maar Ajax is/was niet afhankelijk van Suarez, de trainer maakte Ajax afhankelijk van Suarez.
Dat ben ik met je eens, maar als je Suarez inpast in een normaal systeem heb je er gewoon een heel goede speler aan. Dat heeft Jol nooit geprobeerd.
- peter
De rol van Suarez tegen Milan was prima. Ik durf te wedden dat Frank de Boer die jongen prima had weten in te passen, maar dan wel ten koste van Mounir. Nou, dan ga je er per saldo 'gewoon' op vooruit, hoor.
We zullen het nooit weten
- peter
Jewel, want Suarez keert ooit terug. Dat heeft 'ie beloofd. 

Toptrip gehad.
Uiteraard. Luis had Ajax in Kerkrade gewoon naar de overwinning geschoten. Met Mounir i.p.v. Luis ga je er per saldo flink op ahcteruit.Peter schreef:De rol van Suarez tegen Milan was prima. Ik durf te wedden dat Frank de Boer die jongen prima had weten in te passen, maar dan wel ten koste van Mounir. Nou, dan ga je er per saldo 'gewoon' op vooruit, hoor.
Ik kan als fan ook niet 'warm' worden van El Ham. Heb het gevoel dat hij liever elders zou zijn.
Dus met Suarez zou Ajax opeens alles gewonnen hebben? Bijzonder.
Vind je El Ham een betere speler dan Luis dan?LucaS schreef:Dus met Suarez zou Ajax opeens alles gewonnen hebben? Bijzonder.

Heeft Suarez het dit seizoen bij Ajax beter gedaan dan El Hamdaoui?
Nee. Maar Suarez is funest voor samen- en positiespel. Zoals ik ook al beweerde voordat Suarez was verkocht. Bijna iedereen riep dat Ajax niet zonder Suarez kon, ik stel alleen maar vast dat de resultaten onder de Boer zonder Suarez beter zijn dan in de periode voor de Boer en dus met Suarez. Het kan toeval zijn natuurlijk.wimpey schreef:Vind je El Ham een betere speler dan Luis dan?LucaS schreef:Dus met Suarez zou Ajax opeens alles gewonnen hebben? Bijzonder.
Luis en El Ham heeft nooit gewerkt, Luis zonder El Ham wél. El Ham zonder Luis (nog?) niet.goodfella schreef:Heeft Suarez het dit seizoen bij Ajax beter gedaan dan El Hamdaoui?
Goede afmaker (die op dat linker chocoladebeen eens zou moeten trainen), goede loopaktie richting goal. Qua 'meevoetballen' is het matig. Ook in Brussel weer. Hij was m.i. onze minste aanvaller daar. Wat mij betreft wacht ie lekker balletjes af. Dat uit positie lopen en dan ballen opeisen is vooral gevaarlijk voor onze eigen ploeg...
Dat kwam omdat Jol ook als tactiek ´alle ballen zo snel mogelijk op Suarez´, had. Daardoor was er van goed teamspel (en bijbehorende resultaten) geen sprake. In de tactiek van De Boer zou Suarez prima passen, imo.LucaS schreef:Nee. Maar Suarez is funest voor samen- en positiespel. Zoals ik ook al beweerde voordat Suarez was verkocht. Bijna iedereen riep dat Ajax niet zonder Suarez kon, ik stel alleen maar vast dat de resultaten onder de Boer zonder Suarez beter zijn dan in de periode voor de Boer en dus met Suarez. Het kan toeval zijn natuurlijk.wimpey schreef:Vind je El Ham een betere speler dan Luis dan?LucaS schreef:Dus met Suarez zou Ajax opeens alles gewonnen hebben? Bijzonder.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09