Hmm, Auassar inderdaad, al dacht ik eerst aan Demy toen ik dat eerste stukje las zonder naar de datum te kijken...Feest schreef:VVV-Venlo vs AZ Alkmaar (Senior) 20 February 2010
Z'n tempo, handelingssnelheid en inzicht/werkluist zonder bal is te laag. Schuldig (in)direct aan de 3 AZ-goals vanwege balverlies en/of niet omschakelen/mensen overnemen. Ziet situaties aan de bal ook niet snel, gaat draaien, lopen en leidt enorm veel balverlies. Trachtte bij balbezit VVV wel enige dynamiek te brengen, maar nooit een echt krachtige loopactie, maar meer een beetje doorlopen zonder enige functionaliteit en eerder spelvetragend dan echt iets met intellect. Ziet situaties niet in, zowel in balbezit als zonder bal. Technisch niet enorm fijn, trap links niet vast, deed zowaar wat dingen met rechts vandaag (waaronder een prachtige goal toen hij wel goed bijsloot) en leek soms sneller dan hij 99% van de tijd laat zien. Alleen hangend links in een breed middenveld enige inbreng. Kan dan hangend spelen en z'n centrale middenveld helpen. Puur zelf op een driemansmiddenveld vind ik hem een gevaar voor de ploeg.