Lucas hep er kijk op.Duke schreef:En dus?LucaS schreef:Vorig jaar was Ajax heer en meester in Brussel

Moderator: mods
Lucas hep er kijk op.Duke schreef:En dus?LucaS schreef:Vorig jaar was Ajax heer en meester in Brussel
Zeg dat wel. Echt een noodverbandje op dit moment.GangstaRiB schreef:Fok wat is die Blind slecht.
Straks laat psv wel even zien hoe het wel moet.D_skilled schreef:Het uitverdedigen van van Wiel is van pupillen niveau. Valt me vaker bij hem op hoe slecht hij uitverdedigt.
PSV mag tegen B-team van Lille. 8 basisspelers krijgen rustwimpey schreef:Straks laat psv wel even zien hoe het wel moet.D_skilled schreef:Het uitverdedigen van van Wiel is van pupillen niveau. Valt me vaker bij hem op hoe slecht hij uitverdedigt.
Ook fonder 8 bafiffpelerf if Liel een fterk elftal. Feker omdat de captain van pfv op het middenveld de dynamiek fan een conifeer heeft.FCT-Bantje schreef: PSV mag tegen B-team van Lille. 8 basisspelers krijgen rust
Maar alf we hoog in de confentratie fpelen dan hebben we een kanfjewimpey schreef:Ook fonder 8 bafiffpelerf if Liel een fterk elftal. Feker omdat de captain van pfv op het middenveld de dynamiek fan een conifeer heeft.FCT-Bantje schreef: PSV mag tegen B-team van Lille. 8 basisspelers krijgen rust
Die Lukaku en Bousouffa hoef ik niet bij Ajax te zien. Die Biglia is niveau Vormer. Niet onaardig, maar geen top.Peter schreef:Die achterhoede van Anderlecht is van VVV-niveau. Zwaar, zwaar, onder de maat. Sowieso vind ik het maar een sneu elftal.
Dan zegt dat ook wel wat over Ajax, maar ik vind dit Anderlecht armetierig. Zegt dus ook wat over die Belgische competitie. Jupiler League-niveau.LucaS schreef:Ze waren toch al een minuut of 800 niet gepasseerd?
Ja, duh, Daar spelen ze ook in.Peter schreef:Dan zegt dat ook wel wat over Ajax, maar ik vind dit Anderlecht armetierig. Zegt dus ook wat over die Belgische competitie. Jupiler League-niveau.LucaS schreef:Ze waren toch al een minuut of 800 niet gepasseerd?
El Clavo schreef:Speciaal voor alle stelselmatige azijnzeikerds: