Hoeladans schreef:Je bent niet wijs joh. Dit is een wedstrijd op ongelooflijk hoog niveau.
Ga jij maar lekker genieten van de herhaling van Chelsea-Liverpool ofzo.

Moderator: mods
Hoeladans schreef:Je bent niet wijs joh. Dit is een wedstrijd op ongelooflijk hoog niveau.
Deze wedstrijd is inderdaad onder hoog tempo, wat ik ook aangeef. Maar het Italiaanse voetbal heeft een aantal facetten die mij absoluut niet aanstaan, waaronder het onwijs aanstellen als je een tikkie krijgt.Hoeladans schreef:Je bent niet wijs joh. Dit is een wedstrijd op ongelooflijk hoog niveau.
Wisgerhof niet gezien vanmiddag ... is tegenwoordig overal hetzelfde hoor ...GangstaRiB schreef:Deze wedstrijd is inderdaad onder hoog tempo, wat ik ook aangeef. Maar het Italiaanse voetbal heeft een aantal facetten die mij absoluut niet aanstaan, waaronder het onwijs aanstellen als je een tikkie krijgt.Hoeladans schreef:Je bent niet wijs joh. Dit is een wedstrijd op ongelooflijk hoog niveau.
Dat is waarschijnlijk de uitzondering die de regel bevestigd. Je kan niet ontkennen dat Serie A wedstrijden vaak zonder tempo zijn en dat ze elkaar met alle liefde kaarten aannaaien.999 schreef:Wisgerhof niet gezien vanmiddag ...GangstaRiB schreef:Deze wedstrijd is inderdaad onder hoog tempo, wat ik ook aangeef. Maar het Italiaanse voetbal heeft een aantal facetten die mij absoluut niet aanstaan, waaronder het onwijs aanstellen als je een tikkie krijgt.Hoeladans schreef:Je bent niet wijs joh. Dit is een wedstrijd op ongelooflijk hoog niveau.
Dat gebeurd net zo goed in Engeland en Spanje(daar misschien nog wel het meest) hoor.GangstaRiB schreef:Deze wedstrijd is inderdaad onder hoog tempo, wat ik ook aangeef. Maar het Italiaanse voetbal heeft een aantal facetten die mij absoluut niet aanstaan, waaronder het onwijs aanstellen als je een tikkie krijgt.Hoeladans schreef:Je bent niet wijs joh. Dit is een wedstrijd op ongelooflijk hoog niveau.
Het wordt wel een stuk onaantrekkelijker ja. Sportiviteit vind ik ook mooi om te zien, daar snappen die Italianen niets van.Hoeladans schreef:Dat gebeurd net zo goed in Engeland en Spanje(daar misschien nog wel het meest) hoor.GangstaRiB schreef:
Deze wedstrijd is inderdaad onder hoog tempo, wat ik ook aangeef. Maar het Italiaanse voetbal heeft een aantal facetten die mij absoluut niet aanstaan, waaronder het onwijs aanstellen als je een tikkie krijgt.
Maar ook al is wedstrijd van hoog niveau en leuk om te zien, als er een aantal mensen zijn die zich aanstellen vind jij het geen aantrekkelijke wedstrijd?
Dat zegt natuurlijk niks over het nivo ...Rishi schreef:Dat de Serie À zuigt bewijzen de afnemende toeschouwersaantallen wel. Gangstarib heeft natuurlijk gewoon gelijk. 99 van de 100 wedstrijden zijn niet om aan te zien hoor.
Wat maakt nivo uit als je kampioenschappen kan kopen.999 schreef:Dat zegt natuurlijk niks over het nivo ...Rishi schreef:Dat de Serie À zuigt bewijzen de afnemende toeschouwersaantallen wel. Gangstarib heeft natuurlijk gewoon gelijk. 99 van de 100 wedstrijden zijn niet om aan te zien hoor.
Dat vind ik met voetbal in het algemeen al het geval.Rishi schreef:99 van de 100 wedstrijden zijn niet om aan te zien hoor.
?????????.GangstaRiB schreef:Wat maakt nivo uit als je kampioenschappen kan kopen.999 schreef:Dat zegt natuurlijk niks over het nivo ...Rishi schreef:Dat de Serie À zuigt bewijzen de afnemende toeschouwersaantallen wel. Gangstarib heeft natuurlijk gewoon gelijk. 99 van de 100 wedstrijden zijn niet om aan te zien hoor.
Je hoeft geen goed team te hebben om Italie kampioen te worden. Je koopt gewoon wat scheidsrechters en tegenstanders om.999 schreef:?????????.GangstaRiB schreef:Wat maakt nivo uit als je kampioenschappen kan kopen.999 schreef:
Dat zegt natuurlijk niks over het nivo ...
Onzin, daarbij we hadden het over het nivo ( en toeschouwersaantallen ) ..GangstaRiB schreef:Je hoeft geen goed team te hebben om Italie kampioen te worden. Je koopt gewoon wat scheidsrechters en tegenstanders om.999 schreef:?????????.GangstaRiB schreef:
Wat maakt nivo uit als je kampioenschappen kan kopen.
Heb je het nu over gehele geschiedenis van Juve?Feest schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
(Niet om aan te gluren, maar wel karakter bij de juiste mensen)