Al zeven jaar niet....Marillion schreef:PSV en Twente winnen vandaag. We zullen moeten winnen om bij te blijven. Oftewel, er staat druk op. Dat is dit seizoen nog niet zo'n gelukkige situatie geweest met Ajax.
Roda JC - Ajax 13-02-2011
Moderator: mods
Re: Roda JC - Ajax 13-02-2011
Klopt, maar ik dacht. Laat ik eens voor een positieve insteek kiezen...
Het enige dat aan de situatie ontbreekt is dat de wedstrijd om half 1 zou zijn. Dan hadden we helemaal alle ingredienten van een mislukt voetbalweekend. Nou ja, ik laat me graag verrassen.

Het enige dat aan de situatie ontbreekt is dat de wedstrijd om half 1 zou zijn. Dan hadden we helemaal alle ingredienten van een mislukt voetbalweekend. Nou ja, ik laat me graag verrassen.
Nil volentibus arduum
In de omschakeling wordt Ajax gepakt met lopende mensen van Roda JC. In verdedigend opzicht heeft Ajax daar behoorlijk moeite mee. Het wordt 3-1. Einde seizoen.
En zo blijft er nog maar eentje over van de top drie die punten kan gaan verspelen ..
Blij met de punten ...
Kan je wel van de top drie spreken? FC Groningen doet ook nog mee, dat zal morgen onveranderd zijn, denk ik.
Op basis waarvan? Het is koud, winderig, regen, slecht veld en helemaal in Limburg. Alle ingrediënten voor een teleurstellend weekend.
Ja, steek ons maar een hart onder de riem. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Mocht het morgen een nederlaag worden of gelijk.. Dan moet je nog alle geluk hebben om 3e te worden.D_skilled schreef:Kan je wel van de top drie spreken? FC Groningen doet ook nog mee, dat zal morgen onveranderd zijn, denk ik.
Kijkend wie je na morgen nog allemaal uit krijgt.. o.a. Psv-Ado
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik heb er wel vertrouwen in hoor.D_skilled schreef:Op basis waarvan? Het is koud, winderig, regen, slecht veld en helemaal in Limburg. Alle ingrediënten voor een teleurstellend weekend.
IK GELOOF!!!!!!
Het wordt vast een drama maar ik ga toch de wekker zetten en zal om half zes achter een beeldscherm zitten. Samen uit samen thuis samen enzovoorts.Rishi schreef:Ik heb er wel vertrouwen in hoor.D_skilled schreef:Op basis waarvan? Het is koud, winderig, regen, slecht veld en helemaal in Limburg. Alle ingrediënten voor een teleurstellend weekend.
ik heb sinds 1 januari nog geen wedstrijd kunnen bekijken... maar vanaf dinsdag heb ik breedband!Dubbel schreef:Het wordt vast een drama maar ik ga toch de wekker zetten en zal om half zes achter een beeldscherm zitten. Samen uit samen thuis samen enzovoorts.Rishi schreef:Ik heb er wel vertrouwen in hoor.D_skilled schreef:Op basis waarvan? Het is koud, winderig, regen, slecht veld en helemaal in Limburg. Alle ingrediënten voor een teleurstellend weekend.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Kun je donderdag mooi AJAX uit in Belgie zien wellicht! 

psv heeft gewonnen van het 2e van AZ, hoor.D_skilled schreef: Alle ingrediënten voor een teleurstellend weekend.

Dit weekend is Ajax dus weer aan de beurt om punten te laten liggen.
moet ik wel om 4 uur wakker worden... misschien dat ik het maar ga opnemen ofzo...Ramona schreef:Kun je donderdag mooi AJAX uit in Belgie zien wellicht!
Zie het nu pas maar je zit tegenwoordig in Perth. Jij komt nog eens ergens. Maf ook al die tijdsverschillen. Hier is het nog zaterdag avond en bij jullie zit de zondag er alweer op. Grappige is dat Mokum zo'n beetje in het midden ligt zodat wij allebei op een rottijd Ajax zien spelen, jij alleen een dag later. Zo'n partij tegen Roda, hier om half zes zondag ochtend en bij jullie half twee maandag ochtend. Gelukkig maar dat Ajax het allemaal waard is.
Ik kan er niets anders van maken. Ik zou redelijk verbaasd zijn als Ajax vanmiddag wint. Gelukkig voor Blind speelt Delorge niet. Die zou hem op die kant kapot lopen.Duke schreef:Ja, steek ons maar een hart onder de riem.
Kom nou eens gewoon uit de kast, out je! Redelijk verbaasd en zwaar teleurgesteld, dat dekt de lading toch?D_skilled schreef: Ik zou redelijk verbaasd zijn als Ajax vanmiddag wint.

Ik be het trouwens wel met je eens. Al zou ik natuurlijk niét teleurgesteld zijn wanneer Ajax wint. In een wedstrijd als die tegen Roda vanmiddag moet je als ploeg volwassenheid aan de dag leggen. En die volwassenheid zie ik bij ons niet.
- Ajaciedjuh
Wat zal de opstelling zijn?
Gezien het verlengstuk dat Demmy is, volgens De Boer, zal die wel spelen op 't middenveld (samen met Enoh & Eriksen). Achterin Anita op de plaats van Gregory. Benieuwd wat Frank voorin doet: Siem buiten de basis of in de spits!? Dan zal El H. Vanaf links spelen.
Gezien het verlengstuk dat Demmy is, volgens De Boer, zal die wel spelen op 't middenveld (samen met Enoh & Eriksen). Achterin Anita op de plaats van Gregory. Benieuwd wat Frank voorin doet: Siem buiten de basis of in de spits!? Dan zal El H. Vanaf links spelen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Van Vitesse en van Heracles heeft Roda JC niet weten te winnen. Nu voor de derde keer en ditmaal thuis? Ik denk dat ze gebrand zijn op een goed resultaat.
Ik denk dat Ajax moet hopen op een paar bevliegingen. Ook al stopt Ajax dezelfde energielevel en strijdlust in de wedstrijd, op voetballend gebied (de afgelopen wedstrijden leek het nergens naar) zie ik Ajax vandaag het verschil niet maken.
Ik denk dat Ajax moet hopen op een paar bevliegingen. Ook al stopt Ajax dezelfde energielevel en strijdlust in de wedstrijd, op voetballend gebied (de afgelopen wedstrijden leek het nergens naar) zie ik Ajax vandaag het verschil niet maken.
EH niet in de punt van de aanval, volgens Jan-Joost.
Dan speelt El Hamdaoui op links, lijkt mij.
Ja dus:
Ja dus:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Anita, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Enoh, De Zeeuw, Eriksen, Sulejmani, De Jong, El Hamdaoui.
Opstelling Roda: Tyton, De Fauw, Kah,Wielaert, Hempte, Vormer, Sutchuin, Janssen, Bodor, Hadouir, Junker.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Weet iemand een goede kroeg in a'dam waar ik de wedstrijd kan bekijken? Ben nu in de Baarsjes, moet ik daarvoor naar het Leidse/Rembrandt?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Giacomo Puccini
Ben bang dat we gaan verliezen van Roda. Hopelijk laat Eriksen eens wat karakter zien, hij moet veel belangrijker gaan worden, met zijn kwaliteiten.
Ajax!
Ik vind dit een weinig weerbaar elftal. Te veel jochies, te vrijblijvend. Roda heeft een goed middenveld, Ajax speelt al weken niet lekker.Giacomo Puccini schreef:Ben bang dat we gaan verliezen van Roda.
Ik heb er ook weinig fiducie in.