Milan met Cassano en Legrottaglie. Juve met Barzagli en Toni. Waanzin. Wordt natuurlijk helemaal niets.Peter schreef:Legrottaglie naar Milan. Wat een onbegrijpelijke keuze is, want die gozer kan er geen jota van.
Italië
Moderator: mods
Re: Italië
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Milan - Lazio. Dat ga ik uiteraard even kijken. 20:45 in San Siro.
AC Milan: Abbiati; Oddo Bonera Yepes Antonini; Flamini Thiago Silva Emanuelson; Robinho; Pato Ibrahimovic.
Geen beste verdediging en middenveld.
AC Milan: Abbiati; Oddo Bonera Yepes Antonini; Flamini Thiago Silva Emanuelson; Robinho; Pato Ibrahimovic.
Dat is een eufemisme. Mag ik dit een belachelijk zwak elftal vinden?Peter schreef: AC Milan: Abbiati; Oddo Bonera Yepes Antonini; Flamini Thiago Silva Emanuelson; Robinho; Pato Ibrahimovic.
Oddo, Yepes, Bonera, Antonini: dat is als Silva, Wielaert, Oleguer, Atouba bij ons.
Wie mag de steekpass geven op het middenveld? Silva?

- peter
11 geblesseerden en van Bommel heeft een schorsing te pakken, dus je moet wat. Je moet er niet aan denken dat wij 12 selectiespelers moeten missen.
-
Die Yepes was tegen Ajax echt een verschrikking. Zelfs het wandeltempo van die wedstrijd ging em te snel.
Whitey on the moon.
Het failliet van Milanello?Peter schreef:11 geblesseerden en van Bommel heeft een schorsing te pakken, dus je moet wat. Je moet er niet aan denken dat wij 12 selectiespelers moeten missen.
- peter
Volgens Galliani is het spel harder en fysieker geworden.
Bommel, Pirlo, Boateng, Zambrotta, Inzaghi, Amelia, Nesta, Gattuso, Seedorf, Strasser (incerto), Ambrosini en Abate zijn er dus niet bij. Scheelt nogal.
Bommel, Pirlo, Boateng, Zambrotta, Inzaghi, Amelia, Nesta, Gattuso, Seedorf, Strasser (incerto), Ambrosini en Abate zijn er dus niet bij. Scheelt nogal.
Toch zit ook daar helaas genoeg brandhout bij. Milan is weleens sterker geweest, om het zacht uit te drukken.Peter schreef:Volgens Galliani is het spel harder en fysieker geworden.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
Meen je dat nou? Ik vind dit Milan qua selectie echt heel sterk, hoor. Tenminste, als je kijkt welke opties ze hebben als iedereen fit is.
Ze nemen het al op voor Urby. Mooi om te zien haha.
Het zoveelste matige potje van Milan. Ze gaan wel winnen denk ik, maar toch. Urby past zich prima aan.
Ze nemen het al op voor Urby. Mooi om te zien haha.
Het zoveelste matige potje van Milan. Ze gaan wel winnen denk ik, maar toch. Urby past zich prima aan.
Hoe deed Urby het in de eerste helft? Schakel net in.
- peter
Prima. Veel ruimte in de omschakeling en dan doet hij er toch meestal wel wat goeds mee. Het zijn met name Pato en Robinho die niet lekker spelen, waardoor Zlatan geen bal krijgt.
- peter
Urby heeft tot twee keer toe de winnende op zijn voet.
Afgelopen. 0-0. Lazio heeft netjes 90 minuten een muur opgebouwd en dat werkte. Ondanks wat kansen voor Milan kwam men er niet doorheen. Al met al een erg matig potje.
Afgelopen. 0-0. Lazio heeft netjes 90 minuten een muur opgebouwd en dat werkte. Ondanks wat kansen voor Milan kwam men er niet doorheen. Al met al een erg matig potje.
Slaapverwekkend... Gelukkig was er ook Engels voetbal maar voor Urby en Zlatan zapte ik nog regelmatig.
IK GELOOF!!!!!!
Lazio miste natuurlijk ook Zarate en Floccari.
- peter
Yep. Hernanes viel me tegen.Hoeladans schreef:Lazio miste natuurlijk ook Zarate en Floccari.
- Daily Blind
Urby speelde een redelijke pot. Hij laat in een week in Milan al meer karakter in zijn spel zien als in de afgelopen 6,5 jaar bij Ajax. Wel vreemd! Ligt dit aan Urby of toch aan Ajax? (Zie van der Vaart, Zlatan, Sneijder, De Jong etc..)D_skilled schreef:Hoe deed Urby het in de eerste helft? Schakel net in.
Ik denk dat het ook te maken heeft met de cultuur bij Ajax. Die is te vrijblijvend. Het wordt door teveel spelers teveel gezien als opstapje naar meer, een plek waar je (nog) fouten mag maken.
Bij Milan geeft Urby zich 200%. Bij Ajax soms 100, maar vaker 80. En dat foutje, tja ach... Worden we/ze volgend jaar toch kampioen?
Bij Milan geeft Urby zich 200%. Bij Ajax soms 100, maar vaker 80. En dat foutje, tja ach... Worden we/ze volgend jaar toch kampioen?
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Daily Blind
Ja bij Ajax zijn ze de grote man en dan hebben ze geen zin om foutjes van anderen te herstellen. In het buitenland zijn ze nummer 14-20 van de selectie en moeten ze zich elke dag bewijzen. Een goede coach zet zo'n speler naar een keer gewoon op de bank en blijft dit herhaaldelijk doen, zodat de spelers weten dat er niet te sollen valt met hem. Onder Jol en voorbijgangers was alles toegestaan en speelde de beste toch altijd.De Dominee schreef:Ik denk dat het ook te maken heeft met de cultuur bij Ajax. Die is te vrijblijvend. Het wordt door teveel spelers teveel gezien als opstapje naar meer, een plek waar je (nog) fouten mag maken.
- peter
1-0 Miccoli. Topteam dat Juve.
Migliaccio met de 2-0. Heerlijk verdedigd.
Migliaccio met de 2-0. Heerlijk verdedigd.
- peter
Matri met een gigantische kans. Pfff, je koopt zo'n kerel toch voor de goals?
Ai, hier wordt Juve gepakt. Dat was duidelijk hands.
Marchisio met de knappe goal. 2-1.
Afgelopen, Pastore viel me niet mee, trouwens.
2-1 dus voor Palermo. Delneri moet op z'n tellen passen, want Juventus heeft een verdraaid lastig programma.
Ai, hier wordt Juve gepakt. Dat was duidelijk hands.
Marchisio met de knappe goal. 2-1.
Afgelopen, Pastore viel me niet mee, trouwens.
2-1 dus voor Palermo. Delneri moet op z'n tellen passen, want Juventus heeft een verdraaid lastig programma.