Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Dat had Sulejmani in zijn tijd ook...
Als je een speler voor Ajax haalt is het eigenlijk altijd een gok.
Als je een speler voor Ajax haalt is het eigenlijk altijd een gok.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Giacomo Puccini
Teleurstellend weer ja, de lijstjes waar Ajax mee komt als één van de toppers vertrekt. Ik hou mijn hart ook vast wat er straks staat te gebeuren wanneer Van der Wiel en Stekelenburg een mooie transfer realiseren.
Ajax!
Nou ja... Cillissen is dan ooik een prima keeper voor Ajax... als Dost een prima aanvaller is, moet Cilissen een prima keeper voor Ajax zijn.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Snap je de voetbalwereld simpelweg niet of is het een hobby van je om de zuurpruim uit te hangen? Natuurlijk biedt Ajax op beiden, want zo houden ze Utrecht en Heerenveen beiden onder druk.joey schreef:Maar ze hebben geboden op allebei?![]()
Wat raar, dat zijn totaal verschillende spelers.
Overigens zat je er naast met je stelling over de arbitragezaak: blijkbaar kan Bas Dost bij de KNVB op de dag van De Heer wel gewoon nog een arbitragezaak aanspannen die morgen dient. Maarja het gaat natuurlijk ook wel om miljoenen euro's.
- Giacomo Puccini
Daar zit helaas in het geval van Ajax wel een kern van waarheid in. Daarom heeft het halen van de relatief goedkope Dost een voordeel, namelijk dat je wat centen over houdt voor een tweede transfer, een 'zekerheidje' namelijk Stijn Schaars. De wens is de vader van de gedachtebanjavi schreef:Als je een speler voor Ajax haalt is het eigenlijk altijd een gok.

Ajax!
Cruijff schreef:Snap je de voetbalwereld simpelweg niet of is het een hobby van je om de zuurpruim uit te hangen? Natuurlijk biedt Ajax op beiden, want zo houden ze Utrecht en Heerenveen beiden onder druk.joey schreef:Maar ze hebben geboden op allebei?![]()
Overigens zat je er naast met je stelling over de arbitragezaak: blijkbaar kan Bas Dost bij de KNVB op de dag van De Heer wel gewoon nog een arbitragezaak aanspannen die morgen dient. Maarja het gaat natuurlijk ook wel om miljoenen euro's.
Ja, blijkbaar. Hulde voor de KNVB. Wie had gedacht dat die bureaucratische instelling zo flexibel kon zijn?

Dus ze houden Mertens een worst voor, alleen om de prijs voor Dost te drukken? Dat zou een rotstreek zijn, zeg.
Of jij bedenkt het en het is in het geheel de overweging niet. Kan zomaar ook zo zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
Kwestie van slim zaken doen, Joey. Nooit op één paard wedden, het allerdomste wat je kunt doen. Intern kun je best je voorkeur uitspreken, maar naar buiten toe zet je in op verschillende opties. Anders betaal je gegarandeerd het Sulejmani tarief.
Ajax!
Vind ik niet correct, kun je niet maken tegenover Mertens.
Ze hebben hun voorkeur uitgesproken, GP.
Joey, ze hebben enkel geïnformeerd naar de vraagprijs van Mertens en zijn meteen afgehaakt (aldus vd Boog)
Oké, dan zitten Cruijff en GP ernaast. 

-
- AT Toto winner 10/11
Waar heeft hij dat laatste gezegd? Dat heb ik gemist.Benji schreef:Joey, ze hebben enkel geïnformeerd naar de vraagprijs van Mertens en zijn meteen afgehaakt (aldus vd Boog)
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/2 ... bellen.phpScherrer schreef:Waar heeft hij dat laatste gezegd? Dat heb ik gemist.Benji schreef:Joey, ze hebben enkel geïnformeerd naar de vraagprijs van Mertens en zijn meteen afgehaakt (aldus vd Boog)
- Giacomo Puccini
Wat kun je niet maken tegenover Mertens? Interesse in hem tonen?joey schreef:Vind ik niet correct, kun je niet maken tegenover Mertens.
Ajax!
Om alvast in de stemming te komen. Alle doelpunten van Bas Dost bij Heracles.
Giacomo Puccini schreef:Wat kun je niet maken tegenover Mertens? Interesse in hem tonen?joey schreef:Vind ik niet correct, kun je niet maken tegenover Mertens.
Hem lekker maken voor een overstap naar Ajax terwijl je hem alleen benadert om Heerenveen onder druk te zetten.
Dat zou ik stijlloos vinden.
De KNVB bureaucratisch? Alleen wanneer het ze uitkomt om lui te zijn hoor. Als het moet staan die gladjakkers desnoods op Eerste Kerstdag om kwart over drie 's nachts met de haartjes strak gekamd paraat om hun ijdele kop aan de media te tonen.joey schreef:Ja, blijkbaar. Hulde voor de KNVB. Wie had gedacht dat die bureaucratische instelling zo flexibel kon zijn?![]()
Vind het louter slim. Zo hoort het spel gespeeld te worden.joey schreef:Dus ze houden Mertens een worst voor, alleen om de prijs voor Dost te drukken? Dat zou een rotstreek zijn, zeg.
Of jij bedenkt het en het is in het geheel de overweging niet. Kan zomaar ook zo zijn.
Bullshit. In de voetbalwereld gebeuren nu eenmaal veel gluiperige dingen. Die vuiligheid heeft ook niet mijn voorkeur, maar als Ajax zich bij deze spelletjes netjes gedraagt als een stel koorknaapjes dan daal je binnen een paar jaar af tot het niveau De Graafschap.joey schreef:Vind ik niet correct, kun je niet maken tegenover Mertens.
Waar zitten we naast? Als Ajax naar de prijs van Mertens vraagt en die blijkt te hoog dan hoef je niet tegen Heerenveen te zeggen "Mertens is te duur dus jullie Bas Dost willen we koste wat het kost hebben".joey schreef:Oké, dan zitten Cruijff en GP ernaast.
Nee, laat ze maar beter denken dat als Dost te duur is er minimaal 1 alternatief is.
Tja, VDB heeft dus juist wél meteen gezegd dat Mertens te duur is.
Aha, Ajax moet blijkbaar gluiperig zijn. Vind ik niet, hoor.
Aha, Ajax moet blijkbaar gluiperig zijn. Vind ik niet, hoor.

- Giacomo Puccini
Wie zegt dat Ajax Mertens niet wil hebben? Als FC Utrecht een voor Ajax overbrugbaar bedrag had gevraagd en SC Heerenveen had vastgehouden aan 6 miljoen, dan was Mertens misschien wel eerste keus geworden!joey schreef:Giacomo Puccini schreef:Wat kun je niet maken tegenover Mertens? Interesse in hem tonen?joey schreef:Vind ik niet correct, kun je niet maken tegenover Mertens.
Hem lekker maken voor een overstap naar Ajax terwijl je hem alleen benadert om Heerenveen onder druk te zetten.
Dat zou ik stijlloos vinden.
Ajax!
Wat reageer je weer lekker selectief op één dingetje, lees nu gewoon even goed wat ik post:
In de voetbalwereld gebeuren nu eenmaal veel gluiperige dingen. Die vuiligheid heeft ook niet mijn voorkeur, maar als Ajax zich bij deze spelletjes netjes gedraagt als een stel koorknaapjes dan daal je binnen een paar jaar af tot"...
Ik houd ook niet van het gluiperige gedoe, maar het is verstandiger dan wanneer je toekomstige trainer nog voor de zomerstop roept "we halen eerst Sulejmani en dan de rest"
In de voetbalwereld gebeuren nu eenmaal veel gluiperige dingen. Die vuiligheid heeft ook niet mijn voorkeur, maar als Ajax zich bij deze spelletjes netjes gedraagt als een stel koorknaapjes dan daal je binnen een paar jaar af tot"...
Ik houd ook niet van het gluiperige gedoe, maar het is verstandiger dan wanneer je toekomstige trainer nog voor de zomerstop roept "we halen eerst Sulejmani en dan de rest"
-
- AT Toto winner 10/11
Bedankt!Benji schreef:http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/2 ... bellen.phpScherrer schreef:Waar heeft hij dat laatste gezegd? Dat heb ik gemist.Benji schreef:Joey, ze hebben enkel geïnformeerd naar de vraagprijs van Mertens en zijn meteen afgehaakt (aldus vd Boog)

GP, ik reageerde hierop:
Vind het dus nog steeds raar dat Dost eerste keus is en Mertens (blijkbaar) tweede keus.Cruijff schreef:Snap je de voetbalwereld simpelweg niet of is het een hobby van je om de zuurpruim uit te hangen? Natuurlijk biedt Ajax op beiden, want zo houden ze Utrecht en Heerenveen beiden onder druk.joey schreef:Maar ze hebben geboden op allebei?![]()
- Giacomo Puccini
Men ziet in El Hamdaoui blijkbaar een speler die op links en centraal kan. Siem de Jong heb je ook nog.
Mertens is wel een goede speler trouwens. Te duur voor Ajax denk ik.
Mertens is wel een goede speler trouwens. Te duur voor Ajax denk ik.
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op ma jan 31, 2011 12:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!
Ja joey jij vindt dat vast raar, maar volgens mij is zuur doen een grotere kwaliteit van je dan je voetbalkennis.
Mertens heeft duidelijk kwaliteiten, maar Ajax heeft een echte spits nodig. Een doelpuntenmaker die kopsterk is. Voor de flanken hebben we al Ebicilio, Sulejmani, El Hamdaoui, Lukoki, Jozefzoon en Ozdilic.
Mertens heeft duidelijk kwaliteiten, maar Ajax heeft een echte spits nodig. Een doelpuntenmaker die kopsterk is. Voor de flanken hebben we al Ebicilio, Sulejmani, El Hamdaoui, Lukoki, Jozefzoon en Ozdilic.
Het sterke gerucht gaat dan Tottenham morgen een bod van rond de 17 miljoen euro gaat doen om Jan Vertongen per DIRECT naar London te halen.
- Giacomo Puccini
Dat is een bedrag waar bijna geen nee tegen te zeggen is en je kunt Vertonghen zo'n kans ook haast niet ontnemen. Maar wat moet je dan? Ajax zal er vast weer een recent VI'tje bijpakken om een vervanger te scouten.
Ajax!