Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Bij de transfer van El Hamdaoui raakte Ajax in paniek. Ik zie geen reden waarom Ajax het in deze situatie wel zou zijn. Het is niet zo dat Ajax zonder spits zit hoor.
@Benji: Heerenveen heeft een vraagprijs en dat is dat. Desnoods laten ze de speler zelf bijbetalen. Zie de transfer van Pranjic naar Bayern.
VDB doet het in mijn ogen prima.
Zegt dat er maximaal 1 iemand komt om aan te geven aan Heerenveen en Utrecht als je te hoog in de boom gaat zitten krijg je niets want gaan we voor het andere alternatief. Terwijl dat volgens mij puur bij het spelletje hoort. Voor de goede prijs zijn ze welkom en anders maar niet.
MIsschien arrogant maar ja smeken of ze wegmogen zou ook niet goed zijn voor de onderhandelingen he joey ;)
Zegt dat er maximaal 1 iemand komt om aan te geven aan Heerenveen en Utrecht als je te hoog in de boom gaat zitten krijg je niets want gaan we voor het andere alternatief. Terwijl dat volgens mij puur bij het spelletje hoort. Voor de goede prijs zijn ze welkom en anders maar niet.
MIsschien arrogant maar ja smeken of ze wegmogen zou ook niet goed zijn voor de onderhandelingen he joey ;)
Is 1995 echt zolang geleden??
Ik denk dat het zo niet werkt, zeker niet in Friesland. Goede kans dat ze zeggen: graag of niet.
De bedoeling zal wel zijn Dost het vuile werk te laten opknappen.
De bedoeling zal wel zijn Dost het vuile werk te laten opknappen.
Het stinkt aan alle kanten!
Dan is het niet.
Ik heb altijd geleerd niet geschoten is altijd mis. Beter zou dan je op voorhand ergens bij neerleggen.
Ik heb altijd geleerd niet geschoten is altijd mis. Beter zou dan je op voorhand ergens bij neerleggen.
Het wordt volgens mij gewoon een kweste van wie eerder 'toehapt'. Ajax wil Dost. En Heerenveen wil Dost best kwijt voor +3,2 miljoen. Lijkt me. Die proberen er nu gewoon het maximale uit te halen. Kijken wie er het eerst water bij de wijn doet.
Over de Ajaxcorrectiefactor gesproken, die bestaat natuurlijk gewoon. Ajax zal altijd meer voor een speler betalen dan FC Utrecht. Ajax vraagt ook meer aan Real Madrid dan aan Bayern. Is heel normaal en het hoeft geen kwestie van overvragen te zijn.
Natuurlijk moet je niet alles betalen. Maar ik denk wel dat je bijna automatisch teveel betaalt als je niet verder kijkt dan de eredivisie.
Natuurlijk moet je niet alles betalen. Maar ik denk wel dat je bijna automatisch teveel betaalt als je niet verder kijkt dan de eredivisie.
Je mist voorin stootkracht met Ozbiliz en Ebecilio, dat lijkt me wel duidelijk. Mertens is zeker een versterking, maar niet voor meer dan 5 miljoen euro.
Verder vind ik het erg spijtig dat Ajax het midddenveld maar laat voor wat het is. Zeker daar kunnen we nog wel wat gebruiken.
Verder vind ik het erg spijtig dat Ajax het midddenveld maar laat voor wat het is. Zeker daar kunnen we nog wel wat gebruiken.
Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Ik ben bang dat Mertens vooral een rendementsloze dribbelaar is, terwijl we juist goals en assists zo hard nodig hebben.
Ik denk dat Verhoek een veel betere keus is en die is nog goedkoper ook.
Ik denk dat Verhoek een veel betere keus is en die is nog goedkoper ook.
Ik zie het tegendeel.
Ik denk dat Bulyikin vooral Verhoek zo goed maakt in plaats van andersom.
Ik denk dat Verhoek gewoon een top seizoen heeft maar er niet veel meer inzit. Dan heeft Mertens meer potentie en ruimte om zich verder te ontwikkelen.
Ik denk dat Bulyikin vooral Verhoek zo goed maakt in plaats van andersom.
Ik denk dat Verhoek gewoon een top seizoen heeft maar er niet veel meer inzit. Dan heeft Mertens meer potentie en ruimte om zich verder te ontwikkelen.
AdAjax verkocht Luis Suárez afgelopen vrijdag voor maximaal 26,5 miljoen euro aan Liverpool. De club meldde zich vervolgens bij Bas Dost (SC Heerenveen), Dries Mertens (FC Utrecht) en een nog onbekende aanvaller. Heerenveen nam Dost afgelopen zomer voor bijna 3,5 miljoen euro van Heracles en vraagt naar verluidt nu 6 miljoen euro voor Dost. FC Utrecht heeft ook een eerste bod van Ajax op Mertens geweigerd.
Derde keus achter Dost en Mertens, dan zal hij de nieuwe Cruijff (van Belgie) niet zijn.
- Ajaciedjuh
Heerenveen schreef:Spoedarbitrage Bas Dost tegen sc Heerenveen
Bas Dost heeft bij de KNVB een spoedarbitrage aangevraagd tegen sc Heerenveen teneinde een transfer naar Ajax af te dwingen. Maandag zal in Zeist de spoedarbitrage bij de KNVB dienen.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo jan 30, 2011 9:00 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Haha, het circus is begonnen!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zoals joey al opmerkte: ze laten het dat ventje van 21 opknappen.Duke schreef:Haha, het circus is begonnen!

Dost als diepe spits en El Ham in een vrije rol om hem heen, dat zal het strijdplan van FdB wel zijn.
Haha, oké. Die jongen is van jongs af aan al Ajacied en z'n hoofd is na z'n gesprek met Frank de Boer helemaal bij Ajax.
Zoals Perez bij EL al zei: in principe willen alle spelers uit de Nederlandse competitie graag bij Ajax spelen. Het verleden heeft alleen wel uitgewezen dat spoedarbitrages an sich nooit een succes zijn, ondanks dat de situatie wel onhoudbaar wordt.
De Boer propagandeert toch het Ajax-voetbal met échte vleugelspitsen en dan valt z'n keus op Dost? Ik vind het maar vreemd.wimpey schreef:Dost als diepe spits en El Ham in een vrije rol om hem heen, dat zal het strijdplan van FdB wel zijn.

Echte vleugelspelers die naar binnen trekken... En wi;de FdB nou een bewegelijke spits of een balvaste spits?D_skilled schreef:De Boer propagandeert toch het Ajax-voetbal met échte vleugelspitsen en dan valt z'n keus op Dost? Ik vind het maar vreemd.wimpey schreef:Dost als diepe spits en El Ham in een vrije rol om hem heen, dat zal het strijdplan van FdB wel zijn.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dost heeft een paar maanden geleden met z'n volle verstand voor 5 jaar getekend bij Heerenveen. Moet 'ie nu niet zo gaan lopen miepen vind ik.
Toen wist ie niet dat Ron Jans zo'n mafketel was, en een mislukte middenvelder voor hem in de plaats ging opstellen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zou jij het toejuichen dat 'ie naar Ajax komt, Hoeladans?
- Giacomo Puccini
Die jongen zit op de bank bij SC Heerenveen, kan dus nooit meer waard geworden zijn. Eerder goedkoper. Moet Ajax dus zeker niet meer dan 3,5 miljoen voor neerleggen. Ik vind Dost een grote gok.
Ajax!
Hmm, ben niet zo fan van die arbitragezaken... Jammer dat het moet, maar 6 miljoen voor Dost is hoe dan ook krankzinnig.
Helaas geen geluiden over een middenvelder.
Helaas geen geluiden over een middenvelder.
Ja. Ik zie veel meer in Dost dan de meeste mensen hier.Peter schreef:Zou jij het toejuichen dat 'ie naar Ajax komt, Hoeladans?
Goed aanspeelpunt, sterk aan de bal, heeft inzicht. En een prima afmaker zowel met de kop als met de voeten.