Wat raar, dat zijn totaal verschillende spelers.
Moderator: mods
Er is nog geen bod gedaan op Mertens. Ze hebben wel een vraagprijs te horen kregen. Te hoog. Volgens VDB. Ajax gaat niet meer bellen. Er wordt pas verder gesproken als Heerenveen en Utrecht realiteitszin krijgen. Initiatief moet nu van hun komen.joey schreef:Maar ze hebben geboden op allebei?![]()
Wat raar, dat zijn totaal verschillende spelers.
Ajax moet conservatief met geld omgaan. Het geld is van Ajax, niet van Jol, Boog of Slop. Of de Boer. Ons kapitaal is de opleiding.Neefkens schreef: Die financiële problemen zijn voorbij, Ajax draait vanaf volgend seizoen ook op exploitatie quitte.
Gericht.Ik denk dat we het met gerichte aankopen van de subtoppers (KJH en Suarez) redelijk gedaan hebben.
Wat wil Ajax nou?Peter schreef:Mertens of Dost. Een groter verschil is er niet.
SylvievdVaart schreef:Eén van de redenen waarom ik me hier zo thuis voel, Neef!
Eriksen? Complete onzin, Eriksen is een middenvelder. Sulejmani speelt vanaf rechts, Jozefzoon, Lukoki, Ebecilio en Özbiliz zijn nog erg jong, hebben nog niets bewezen en zijn gewoon een niveau minder dan Mertens.wimpey schreef: Voor de posities waarop Mertens kan spelen hebben we Eriksen, Sulejmani, Josefzoon, Lukoki, Ebecilio en Özbiliz.
Jöhnk schreef:Omdat Mido en Suarez weg zijn? Ook twee verschillende types?
joey schreef:Mertens of Dost, De Boer bevestigd dat net ook in LdL.
Echt, dat snap ik niet, hoor. Wat zoeken ze nou?
Dan nog. Je wil een bepaalde type speler hebben die past in het systeem wat je wil spelen.Jöhnk schreef:Het zal een financiele kwestie zijn. Ajax vindt Mertens en Dost heus geen gelijkaardige spelers.
Hallo zeg, geintje moet toch kunnen? Ik zet er notabene een smilie bij.joey schreef:Ajax heeft vier miljoen voor Dost geboden maar Heerenveen wil vijf, zegt de verslaggever net in LdL. Dat zal dus wel rondkomen.
Zeg Neef, houd je beledigingen voor je, wil je?