ADO Den Haag 2010-2011
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
ADO Den Haag 2010-2011
ADO en vd Brom zijn een tweejarig contract overeengekomen. Ik ben benieuwd of hij ADO wat meer cachet weet te geven, hoor. Ik heb niet echt een beeld van de trainer John vd Brom.
Re: ADO Den Haag 2009-2010
In ieder geval (zeker) geen Ajax hater.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Re: ADO Den Haag 2010-2011
Ze blijven populair, de producten van de jeugdopleiding van Ajax:
www.ad.nlADO legt Ajacied en Slowaak vast
DEN HAAG - ADO Den Haag heeft zich woensdag versterkt met twee spelers. Christian Supusepa en Frantisek Kubik hebben tijdens een stageperiode een contract verdiend. Linksback Supusepa (21) had een aflopend contract bij Ajax en ondertekende bij zijn nieuwe club een verbintenis voor twee seizoenen.
Vleugelspits Kubik, eveneens 21 jaar, komt over van de Slowaakse club Trencin en blijft minimaal een jaar bij ADO.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind
Bewijst ook in de Eredivisie een uitstekende trainer te zijn. Speelt op de manier zoals Ajax hoort te spelen.Peter schreef:ADO en vd Brom zijn een tweejarig contract overeengekomen. Ik ben benieuwd of hij ADO wat meer cachet weet te geven, hoor. Ik heb niet echt een beeld van de trainer John vd Brom.
- Daily Blind
Aan het genieten van het uitstekende spel van Jens Toornstra. Wat een dynamiek en goede passing. Tactisch erg sterk spel. Constante beweging, inspelen en bijsluiten daarna het spel verder verplaatsen en direct weer mee doen.
Goede speler hoor.Zlatan Son of God schreef:Aan het genieten van het uitstekende spel van Jens Toornstra. Wat een dynamiek en goede passing. Tactisch erg sterk spel. Constante beweging, inspelen en bijsluiten daarna het spel verder verplaatsen en direct weer mee doen.

ADO speelt sowieso prima voetbal. Bulykin, Immers en Verhoek spelen ook een uitstekende wedstrijd.
Linksmidden toch? Een nieuw Schaars?
- Daily Blind
Klopt mooi verzorgd voetbal. Goed positiespel. Die gekke Immers doet het toch al weken erg goed. (ook voor de winterstop) Daarnaast is er met die Kubic nog erg veel dreiging aan de linkerkant.wimpey schreef:Goede speler hoor.Zlatan Son of God schreef:Aan het genieten van het uitstekende spel van Jens Toornstra. Wat een dynamiek en goede passing. Tactisch erg sterk spel. Constante beweging, inspelen en bijsluiten daarna het spel verder verplaatsen en direct weer mee doen.![]()
ADO speelt sowieso prima voetbal. Bulykin, Immers en Verhoek spelen ook een uitstekende wedstrijd.
- Daily Blind
Schaars is niet zo dynamisch!De Dominee schreef:Linksmidden toch? Een nieuw Schaars?
- Daily Blind
Buijs komt erin dus het voetbal gaat gelijk veel minder worden. Tijd om te zappen!
Jammer dat Ajax niet naar zo'n jongen kijkt. Kost vrijwel niks lijkt me.Zlatan Son of God schreef:Schaars is niet zo dynamisch!De Dominee schreef:Linksmidden toch? Een nieuw Schaars?
- Daily Blind
Wat heeft die Vicento gegeten? Wat een beer is dat geworden!
psv - ADO volgende week. Daar valt voor ADO wat te halen.Zlatan Son of God schreef:Buijs komt erin dus het voetbal gaat gelijk veel minder worden. Tijd om te zappen!
Toornstra zou op de plek van Enoh of De Zeeuw niet misstaan.
En of Dost beter is dan Bulykin waag ik te betwijfelen. En is Mertens zoveel beter dan Verhoek?
ADO doet het prima. Pluim voor vd Brom.

- Daily Blind
Verhoek is een echte Ajaxvleugelspeler.. Mertens is ook neit verkeerd, maar ik denk dat Ajax meer behoefte heeft een een goede rechtsbuiten in plaats van een linksbuiten (Sujemani, Ozbiliz, Ebecilio).
Toornstra is veel beter dan Enoh en de Zeeuw. Verdedigend ook erg sterk. Lekker fel op de bal steeds en voetballend 10x sterker! Goede passing!
Toornstra is veel beter dan Enoh en de Zeeuw. Verdedigend ook erg sterk. Lekker fel op de bal steeds en voetballend 10x sterker! Goede passing!
Met Verhoek op rechts gaat Sulejmani naar links. Hamdaoui gaat hun voorzetten dan inkoppen begrijp ik? Een middenvelder als Schaars of Toornstra is wel zeer welkom.
- Daily Blind
El Hamdaoui blijft lekker op de bank en rot deze zomer maar lekker op!De Dominee schreef:Met Verhoek op rechts gaat Sulejmani naar links. Hamdaoui gaat hun voorzetten dan inkoppen begrijp ik? Een middenvelder als Schaars of Toornstra is wel zeer welkom.
Dan kan hij beter spelen. Met een beetje geluk krijg je je geld dan nog terug. Zet hem op de bank en je gooit zo de helft weg.
- Daily Blind
Dost is ineens 2x zoveel waard geworden..Pietje schreef:Dan kan hij beter spelen. Met een beetje geluk krijg je je geld dan nog terug. Zet hem op de bank en je gooit zo de helft weg.
Ja, omdat Ajax en Feyenoord hem willen hebben. Wie staan er nu in de rij voor El Ham?
- Daily Blind
Wederom prima wedstrijd van ADO!
Wederom genoten van Toornstra, i.m.o. is die jongen na dit seizoen klaar voor een stap(je) hoger. Ook de Haagse ratjes Immers en Verhoek vind ik gewoon goed spelen, waarbij ik Verhoek best bij Ajax zou willen zien..
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
Laat Toornstra maar komen, zal geen ruk kostenven graag willen denk ik. Verhoek weet ik niet, we hebben zelf ook talentvolle vleugels en ik vrees voor overpricing door de hype.
- Daily Blind
Wat is er?Rishi schreef:Immers? Haaahahaha
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Immers is bezig aan een geweldig seizoen. Niemand roept dat hij naar Ajax moet, maar het is gewoon een feit dat die jongen goed en leuk bezig is. Sowieso past het niet om te lachen om ADO ook. Alle lof voor die club, technische staf en spelers. Winnen uit bij Ajax en PSV is een unicum.