Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Wie dan Sander?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Beetje snelle conclusie hoor, mischien staat ie wel al sinds Anderlecht op de lijst.joey schreef:Mertens blonk vorige week uit, en zie, deze week gaan we hem halen.
Wanneer kijken ze bij Ajax eens verder dan hun neus lang is?
Neefkens schreef:Beetje snelle conclusie hoor, mischien staat ie wel al sinds Anderlecht op de lijst.joey schreef:Mertens blonk vorige week uit, en zie, deze week gaan we hem halen.
Wanneer kijken ze bij Ajax eens verder dan hun neus lang is?
Ja, vast.
Het stinkt aan alle kanten!
Aan Booy te horen zou dit zomaar eens onze nieuwe aankoop kunnen worden. Klinkt alsof Mertens graag weg wil.
Ik ben zelf niet geheel overtuigd. Beter dan wat we al hebben, hoor. Maar ik vraag me of je hier nou X miljoen aan moet besteden. Met z'n 23 jaar ook niet meer de allerjongste. Ik dacht dat hij jonger was. Zal wel door z'n lengte komen.
Ik ben zelf niet geheel overtuigd. Beter dan wat we al hebben, hoor. Maar ik vraag me of je hier nou X miljoen aan moet besteden. Met z'n 23 jaar ook niet meer de allerjongste. Ik dacht dat hij jonger was. Zal wel door z'n lengte komen.

Ik ben ook niet geheel overtuigd. Niet van Mertens en zeker niet van Dost.
Het stinkt aan alle kanten!
Wie zou jij graag zien komen?
Ik ben benieuwd hoe FdB nou wil spelen en waar Mertens dan het beste zou kunnen spelen. Linksvoor lijk mij. Tuurlijk is hij dreigend, maar met 1 assist ook niet heel productief. Eriksen op 10 is geen killer, Ebicilio ook niet en Sulejmani ook (nog) niet. Zal El H. in de punt staan of laat hij de Jong staan, wat ook geen spits is.
Maar als het gaat lopen heb je met zijn dreiging en snelheid wel meer mogelijkheden tot combinaties, alleen wie gaat het afmaken. En zijn nadeel is dat hij klein is zoals heel Ajax op dit moment, behalve de CV's en de Jong.
Je zag van verre al aankomen dat Suarez weg zou gaan. Snap niet dat Ajax/FdB niet eerder voor ogen heeft wat voor speler hij nodig heeft om dit Ajax nog beter te laten renderen. Maargoed misschien heeft hij dit wel, maar lukt het niet deze speler binnen te halen.
Maar als het gaat lopen heb je met zijn dreiging en snelheid wel meer mogelijkheden tot combinaties, alleen wie gaat het afmaken. En zijn nadeel is dat hij klein is zoals heel Ajax op dit moment, behalve de CV's en de Jong.
Je zag van verre al aankomen dat Suarez weg zou gaan. Snap niet dat Ajax/FdB niet eerder voor ogen heeft wat voor speler hij nodig heeft om dit Ajax nog beter te laten renderen. Maargoed misschien heeft hij dit wel, maar lukt het niet deze speler binnen te halen.
Ajax FdB een type Mertens mist dan is er vast wel iemand te vinden buiten Nederland die 3 of 4 miljoen kost. Namen kan ik niet noemen, want daar heb ik te weinig kennis voor.Raymon schreef:Wie dan Sander?
Zou Verhoek niet passen en wat kost hij?
Wat zou Martens kosten?
Wat zou Schaars kosten en mis je niet zo'n type middenvelder?
Wat is de reden dat FdB Dost graag wil? Te weinig vertrouwen in El H., de Jong en Castillion? En evt. Adi.
Ben benieuwd naar jullie mening!
Als we Dost én Mertens halen, gaat El H. dan banken?
Dan zou ik het geld van 1 vd 2 liever besteden aan een goede linksback of middenvelder (Schaars).
Dan zou ik het geld van 1 vd 2 liever besteden aan een goede linksback of middenvelder (Schaars).
Beiden eerste boden van Ajax zijn afgewezen!joey schreef:Ik ben ook niet geheel overtuigd. Niet van Mertens en zeker niet van Dost.
Dat lijkt me standaard procedure. Gezien de begeleidende teksten, zijn beide transfers geen onmogelijkheden.sander schreef:Beiden eerste boden van Ajax zijn afgewezen!joey schreef:Ik ben ook niet geheel overtuigd. Niet van Mertens en zeker niet van Dost.
Dat idee krijg ik ook. Sowieso zou het me niet verbazen als Heerenveen Dost wil verkopen. Jans-Dost lijkt niet de beste combinatie. Bovendien wil Dost graag naar Ajax. Mertens idem dito, als ik de woorden van Booy goed interpetreer.
Zal wel rondkomen, het zou me niets verbazen als Utrecht vervolgens Boerrigter van RKC haalt.
Vraag is dan alleen wat Ajax ervoor gaat betalen, naar mijn mening veel te veel.gaizka schreef:Zal wel rondkomen, het zou me niets verbazen als Utrecht vervolgens Boerrigter van RKC haalt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Misschien moet je dan even m'n posts lezen, want ik noem zelfs Mertens als voorbeeld. Vooruit nog een keer dan, ik zeg dus dat je wel een gokje kan wagen als ze bij AGOVV spelen. Dan kosten ze namelijk helemaal niets. De volle mep betalen voor iemand die op de bank zit bij Heerenveen is lachwekkend.Mr. Ajax schreef:Maar toen zou Peter hebben gezegd dat hij zich eerst moet bewijzen (en dus 10 miljoen kosten) voordat wij hem moeten halen.
Mertens is een aardige speler. Wel wat weinig dwingend nog, maar vind hem wel potentie hebben. Ik zou alleen niet meer dan 6 mln voor hem betalen.
Ben toch wel benieuwd naar het systeem wat FdB wil gaan spelen.
Mertens - Dost - Sulejmani en Eriksen erachter? Of wordt Dost voor de bank gehaald en blijft de Jong spits?
Mertens - Dost - Sulejmani en Eriksen erachter? Of wordt Dost voor de bank gehaald en blijft de Jong spits?
En is El H. dan back-up voor Mertens? 

Tenzij El Hamdaoui ook nog vertrekt kun je er wel vanuit gaan dat hij in ieder geval speelt. Simpelweg onze gevaarlijkste aanvaller.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
El Hamdaoui speelt zichzelf echt wel in de basis, hoor. Die is een paar klassen beter dan Sulejmani en Dost.
Zo zie je maar: El Hamdaoui was ik alweer vergeten. Gaan we dan spelers halen voor de bank?
Ik lees trouwens nergens de naam van Matavz, mijn inziens de beste spits van de eredivisie. Onhaalbaar of past hij niet bij Ajax?
Ik verwacht Mertens - Hamdaoui - Sulejmani als basis. Dost krijgt dan de Mido rol.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Lijkt me onhaarbaar of Ajax moet daar ook 9 miljoen voor willen betalen!gaizka schreef:Ik lees trouwens nergens de naam van Matavz, mijn inziens de beste spits van de eredivisie. Onhaalbaar of past hij niet bij Ajax?
Een Pinchhitter halen voor 4 miljoen? En Gaat Dost daarmee akkoord? Lijk me niet.De Dominee schreef:Ik verwacht Mertens - Hamdaoui - Sulejmani als basis. Dost krijgt dan de Mido rol.
Tja, ik geef aan wat ik verwacht. Of het ideaal is, weet ik niet. Ik zie graag Schaars komen.
Face your fears and live your dreams, No Fear