KNVB-Beker 2010-2011
Re: KNVB-Beker 2010-2011
Je kan beter vragen wie er beter is met het nemen van de pingels...
Een goede pingel stopt geen enkele keeper.... ook niet met een trampoline.. :)
PSV wint dit wel... op z'n psv's.
Ik moet Ajax morgen mog maar eens zien voordat ik hier van kan genieten.
Een goede pingel stopt geen enkele keeper.... ook niet met een trampoline.. :)
PSV wint dit wel... op z'n psv's.
Ik moet Ajax morgen mog maar eens zien voordat ik hier van kan genieten.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mij bekruipt het gevoel dat PSV gaat winnen, joey.
Het zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn. Als club heb ik veel meer sympathie voor Twente maar ik ben vóór Ajax en niet tegen een andere club.
Nil volentibus arduum
Ik gok opTwente. Heeft thuisvoordeel en Isaksson vind ik helemaal niets.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
Ik heb ook meer sympathie voor Twente en dan vind ik het ook vrij logisch dat ik nu hoop dat ze het halen.Marillion schreef:Het zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn. Als club heb ik veel meer sympathie voor Twente maar ik ben vóór Ajax en niet tegen een andere club.
- Jinne
- Site Admin
Heren, mis er eens eentje. Ik wil naar bed!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Spannend, hoor
Die slappe zak Engelaar mist.
En toch, een betere keeper dan Isaksson had die penalty van Douglas gepakt.
Die slappe zak Engelaar mist.

En toch, een betere keeper dan Isaksson had die penalty van Douglas gepakt.
Laatst gewijzigd door joey op wo jan 26, 2011 11:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
Engelaar de faalhaas. Jammer dat wimpey al slaapt.
Daahaag PSV. Typisch dat Engelaar dit moet overkomen.
PSV heeft tegenwoordig spelers als Engelaar. Niet echt des PSV's dus.banjavi schreef:PSV wint dit wel... op z'n psv's.
@joey: meer dan de helft was houdbaar.
Jammer genoeg staan ze wel boven ons. Hopelijk laten ze nog genoeg punten liggen. Helaas geen zwaar programma voor beiden dit weekend
Tiendali vindt dat ze redelijk goed gespeeld hebben.
Klopt, Jöhnk, er waren meer slechte bij. Maar die van Douglas was de allerslechtste. Die móet een keeper echt pakken.

Klopt, Jöhnk, er waren meer slechte bij. Maar die van Douglas was de allerslechtste. Die móet een keeper echt pakken.
Gelukkig hebben wij Steek en geen Issakson. Wat een drama
Klopt.joey schreef:Klopt, Jöhnk, er waren meer slechte bij. Maar die van Douglas was de allerslechtste. Die móet een keeper echt pakken.
Ze waren allemaal op safe. De spelers wisten: zolang ik op doel schiet, zit ie erin.
Als ik de reacties hier zo lees kunnen we de titel dit seizoen haast niet mislopen. Da's toch een mooie opsteker voor het slapen gaan! 

Nil volentibus arduum
Dit is leuk wakker worden.Peter schreef:Engelaar de faalhaas. Jammer dat wimpey al slaapt.

Bij Rutten 'zit dit heel diep'. Naar eigen zeggen.

Dit kan zo'n duwtje in de juiste richting zou waardoor het Rutten weer eens door de vingers glipt.
We zullen zien.Marillion schreef:Als ik de reacties hier zo lees kunnen we de titel dit seizoen haast niet mislopen.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat zeg ik niet, Ajax kan er een enorme zooi van maken. Maar erg onder de indruk van PSV en Twente ben ik gisteravond niet geraakt.
Rutten vindt dat PSV 'een geweldige wedstrijd' heeft gespeeld. Dan gaat hij wel erg laag in zijn ondergrens zitten.
Rutten vindt dat PSV 'een geweldige wedstrijd' heeft gespeeld. Dan gaat hij wel erg laag in zijn ondergrens zitten.
joey schreef:Dat zeg ik niet, Ajax kan er een enorme zooi van maken. Maar erg onder de indruk van PSV en Twente ben ik gisteravond niet geraakt.

Dat gelul over Twente en PSV komt me ook de strot uit. Ze staan maar 6 en 5 punten voor hoor...
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ieder jaar staan onze concurrenten "maar" 6 en 5 punten voor. Ajax is al jaren in de achtervolging. En heeft al sinds 2004 de achterstand niet meer kunnen overbruggen.Rishi schreef:joey schreef:Dat zeg ik niet, Ajax kan er een enorme zooi van maken. Maar erg onder de indruk van PSV en Twente ben ik gisteravond niet geraakt.
Rutten vindt dat PSV 'een geweldige wedstrijd' heeft gespeeld. Dan gaat hij wel erg laag in zijn ondergrens zitten.![]()
Dat gelul over Twente en PSV komt me ook de strot uit. Ze staan maar 6 en 5 punten voor hoor...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Klopt. Maar dat heeft meer met Ajax te maken dan met de tegenstanders.
Kijk, Madrid heeft een probleem.. 4 punten dacht ik op Barca wordt lastig. Maar zes en vijf punten op die twee elftallen met boeren... nee hoor. Moet te doen zijn.
Kijk, Madrid heeft een probleem.. 4 punten dacht ik op Barca wordt lastig. Maar zes en vijf punten op die twee elftallen met boeren... nee hoor. Moet te doen zijn.
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dat denk ik dus niet; je zegt het zelf al; het heeft meer met Ajax te maken dan met de tegenstanders. Die boerenteams mogen dan kennelijk niet zo goed ogen, waar baseer je op dat Ajax wél goed bezig is? Ook onder De Boer blijft het mentaliteitsprobleem een rol spelen en ik vraag me echt af wie in de resterende seizoenshelft de goals moeten gaan maken. Op Luis en Mournir reken ik eigenlijk al niet meer. En soms kan weliswaar slechts 1 goal voldoende zijn voor de overwinning, maar onze defensie is ook allesbehalve solide, om over het middenveld maar te zwijgen. Dus waarom zou Ajax nu ineens het licht zien? Ik hóóp erop, maar zie bijzonder weinig aanknopingspunten waarom ik het zou moeten verwachten.Rishi schreef:Klopt. Maar dat heeft meer met Ajax te maken dan met de tegenstanders.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ajax heeft opnieuw geluk met loting, Twente thuis tegen Utrecht
Donderdag, 27 januari 2011 om 23:34
Titelhouder Ajax mag opnieuw niet klagen over de loting voor de KNVB-beker. De Amsterdammers kregen vorig jaar al een ‘vrije doortocht’ naar de finale en ontliepen ook dit seizoen een zware tegenstander in het nationale bekertoernooi. Ajax speelt in de halve finale thuis tegen RKC Waalwijk, terwijl landskampioen FC Twente FC Utrecht op bezoek krijgt.
voetbalzone.nl
Heeft Twente nou alweer thuis geloot?
-
Ja hoezo. Wordt voor Ajax dit seizoen toch ook pas de 5de thuiswedstrijd in de beker?Jöhnk schreef:Heeft Twente nou alweer thuis geloot?