Gregory van der Wiel
Moderator: mods
Re: Gregory van der Wiel
Waardeloze mentaliteit en misplaatst arrogant. De van der Wiel van dit seizoen zal Ajax geen moment missen.
I think I lost my fucking headache
Toppie schreef:VDW zwak slecht en geen 4 miljoen waard. Verkoop maar lekker Silva is verdedigend beter

IK GELOOF!!!!!!
Chelsea gaat op Van der Wiel bieden
Gregory van der Wiel verlaat Ajax mogelijk deze transferperiode. Chelsea staat op het punt een bod uit te brengen op de Ajacied. Het was al bekend dat de verdediger op het lijstje van Chelsea stond. Dit meldt Independent.
Van der Wiel wordt samen met David Luiz als de targetman van de Londense club genoemd. Eerder was al bekend gemaakt dat de Nederlandse international in belangstelling staat van Manchester City.
Hoeveel de Londense club voor de back wil betalen is nog niet bekend, alleen heeft Frank Arnesen al toegegeven dat Van der Wiel voor Chelsea een intressante optie is.
Chelsea is bereid om spelers te ruilen plus een transferbedrag. Zo worden de Nederlanders Jeffrey Bruma en Patrick van Aanholt genoemd als ruilobjecten.
Gregory van der Wiel verlaat Ajax mogelijk deze transferperiode. Chelsea staat op het punt een bod uit te brengen op de Ajacied. Het was al bekend dat de verdediger op het lijstje van Chelsea stond. Dit meldt Independent.
Van der Wiel wordt samen met David Luiz als de targetman van de Londense club genoemd. Eerder was al bekend gemaakt dat de Nederlandse international in belangstelling staat van Manchester City.
Hoeveel de Londense club voor de back wil betalen is nog niet bekend, alleen heeft Frank Arnesen al toegegeven dat Van der Wiel voor Chelsea een intressante optie is.
Chelsea is bereid om spelers te ruilen plus een transferbedrag. Zo worden de Nederlanders Jeffrey Bruma en Patrick van Aanholt genoemd als ruilobjecten.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Opbokken met die Bruma en van Aanholt. Gewoon keiharde pecunia.
Ikan ik mee leven! Goed cashen en Van Aanholt erbij is top!
Face your fears and live your dreams, No Fear
Goh, leuk voor die jongens dat ze als wisselgeld worden gebruikt. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind
Bron?
Hm, Wimpey's artikel heeft het over Independent, maar daar kan ik niks over v/d Wiel vinden. (in de on-line versie althans) Wel verschillende artikelen over Suarez: "Ajax play hardball with Liverpool by demanding £21m for Suarez", en het fraaie "Would the 'Cannibal of Ajax' add some more bite to Liverpool's attack?"
Voor de liefhebbers: http://www.independent.co.uk/sport/foot ... /?ibPage=2
Maar niets over v/d Wiel hier...

Voor de liefhebbers: http://www.independent.co.uk/sport/foot ... /?ibPage=2
Maar niets over v/d Wiel hier...
- peter
999 schreef:Edit Peter: Telegraaf is de bronBarça wil Van der Wiel
BARCELONA - Barcelona is geïnteresseerd in Ajacied Gregory van der Wiel. De huidige rechtsback Dani Alves mag weg bij de Catalaanse club.
Alves wil een verbeterd contract, maar komt er niet uit met Barcelona, melden verschillende Spaanse media. Barça ziet Van der Wiel, die ook in belangstelling staat van Manchester City, als de ideale opvolger. De Catalaanse club heeft 20 miljoen euro over voor de rechtsback van Ajax.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Waar is het inpak papier? voor 15 milj. mag ie ook van mij weg hoor...

Weer op zoek naar een Interim coach..
Ongelofelijk hoe er wordt omgegaan met onze talenten hier! Wiel is een fantastische voetballer, die even een minder half jaartje heeft gespeeld. Vervolgens kan ie er helemaal niks meer van hier. Waar hebben jullie het over?
20 miljoen voor een rechtsback van Ajax is veel geld. Helemaal als je een goede vervanger kan kopen. Als Ajax dat niet kan, hebben we pech als Barcelona zijn afkoopsom van 20 miljoen wil betalen.Alexander schreef:Ongelofelijk hoe er wordt omgegaan met onze talenten hier! Wiel is een fantastische voetballer, die even een minder half jaartje heeft gespeeld. Vervolgens kan ie er helemaal niks meer van hier. Waar hebben jullie het over?
JC heeft Barca geadviseerd Alves te verkopen.
Terecht. Van der Wiel kan daar zeker stappen maken. Fantastisch talent.
IK GELOOF!!!!!!
20 milj kan Ajax nooit NIET accepteren. Van mij mogen ze.....aan de VDW van afgelopen zondag hebben we toch geen ruk!!

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
20 miljoen kan Ajax makkelijk weigeren. Alsof hij in de zomer dat bedrag niet waard is.
IK GELOOF!!!!!!
20 mln? Dat kan Ajax niet weigeren. Prachtige club, uitstekende prijs voor een goede speler.
Het ga je goed Greg!
Het ga je goed Greg!
Face your fears and live your dreams, No Fear
- peter
Ik neem aan dat het onzin is, want 20 mln is natuurlijk echt bizar bedrag voor een rechtsback. Zeker in deze tijden.
Ik vrees dat de problemen bij Vd Wiel structureler zijn. Ik krijg van hem de indruk dat hij nog steeds op een WK-wolkje zit weg te dromen en eigenlijk helemaal niet meer voor dat benepen Ajax met die achterlijke zeiksupporters in een slappehapcompetitie wenst te spelen. Meneer heeft volgens mij zijn kop allang bij de top 10 van Europa hangen en snapt maar niet waar de topaanbiedingen blijven. Tot dan verbijt ie zijn tijd maar wat bij Ajax.Alexander schreef:Ongelofelijk hoe er wordt omgegaan met onze talenten hier! Wiel is een fantastische voetballer, die even een minder half jaartje heeft gespeeld. Vervolgens kan ie er helemaal niks meer van hier. Waar hebben jullie het over?
Gelijk heeft hij! We hebben het wel over een speler die beter is dan Dani Alves. 

Het stinkt aan alle kanten!
Dat is zijn afkoopsom wat in zijn contract staat, dus kunnen ze het niet weigeren.Rishi schreef:20 miljoen kan Ajax makkelijk weigeren. Alsof hij in de zomer dat bedrag niet waard is.
Dani Alves kan er bitter weinig van.joey schreef:Gelijk heeft hij! We hebben het wel over een speler die beter is dan Dani Alves.
Wanneer je voor een back meer dan 10 miljoen kunt vangen... Zeker als Ajax zijnde kun je daar geen nee op zeggen.
Van de Wiel voor 20 Miljoen
Die Gozer heeft dit seizoen nog niks gepresteerd komt geen lantaarnpaal voorbij. Inpakken en wegwezen vandaag nog met de korting van de Mediamarkt weg die 19% BTW 

Gezien de schaarsheid van goede rechtsbacks, zou ik nog in geen geval meer dan 5 of hooguit 6 mln. voor v.d.Wiel neer tellen, want ik reken ook vdW niet als een "goede rechtsback". Barcelona zal wel gek zijn. Wedden dat dan onzin blijkt? Barca zal veel liever Dani Alves houden en daar zouden zij groot gelijk in hebben.