Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Hij schiet ze er wel verdomd makkelijk in.
Schiet? Hij kopt alleen maar.
Bedoel niet perse vandaag. Dit hele seizoen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die derde bleek een scorpion kick. 

Kan mij herinneren dat ik hem afgelopen WK niet vond opvallen. Kwam dat door zijn positie in de nationale ploeg (linksbuiten, of zo?) of valt nu gewoon alles op zijn plaats bij Napoli?
- peter
Goede spits, maar geen wereldtop. Tegen Lucio had hij niets in de melk te brokkelen.
Heerlijke goal van Zlatan. Volley vanaf 25 meter.
Ik vond de goal van Olivera veel leuker.
Nog maar 6 puntjes..

Nog maar 6 puntjes..
Ik heb het uiteraard over Roma.
VI.nl meldt nu ook dat hij persoonlijk rond is met AC Milan.
Nu moeten de clubs nog. Altijd gedacht dat dat andersom moest gaan, maar ja.
Hoe dan ook: mooie transfer nog voor hem. In Milan houden ze wel van oudere spelers. Die speelt daar nog 1,5 jaar.
Nu moeten de clubs nog. Altijd gedacht dat dat andersom moest gaan, maar ja.
Hoe dan ook: mooie transfer nog voor hem. In Milan houden ze wel van oudere spelers. Die speelt daar nog 1,5 jaar.
Wordt wel heel Nederlands daar in 1 keer.
Trouwens, fantastische carrière heeft Bommel dan zeg. Milaan, Munchen en Barca. Mooier kan bijna niet!
- Daily Blind
Zlatan was overigens gisteren weer geweldig bezig!
Mooi, gaat hij in ieder geval niet naar PSV terug.
Face your fears and live your dreams, No Fear
VI meldt nu dat Bayern dwars ligt.
Leuk hoor Milaan, Barca en Munchen maar hij heeft natuurlijk niet bijAlexander schreef:Trouwens, fantastische carrière heeft Bommel dan zeg. Milaan, Munchen en Barca. Mooier kan bijna niet!

IK GELOOF!!!!!!
Ik geloof niet dat veel supporters het op prijs hadden gesteld als hij wél naar Ajax was gekomen... 

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Na Toni wil Juve nu Barzagli halen.
Mooie transfer voor Van Bommel trouwens.
Als Bayern meewerkt tenminste.

Mooie transfer voor Van Bommel trouwens.

Als Bayern meewerkt tenminste.
Fiorentina heeft AS Roma behoed van een miskoop, nietwaar, Peter?Behrami keert na tweeënhalf jaar terug in Serie A
25/01/2011 08:40
Fiorentina heeft Valon Behrami verlost van zijn uitzichtloze situatie bij West Ham United. De 25-jarige Zwitser kreeg in Londen weinig speeltijd en mocht daarom terugkeren naar Italië.
Behrami was voor zijn overstap naar The Hammers in de zomer van 2008 speler voor Lazio, terwijl hij eerder uitkwam voor Genoa en Verona. In zijn eerste twee seizoenen bij West Ham was de 28-voudig international geregeld basisspeler, maar deze jaargang viel hij buiten de boot.
Onder manager Avram Grant mocht hij dit seizoen zes keer in de basis starten en kwam hij één keer als invaller in het veld, scoren deed hij twee keer.Lang leek Lazio's stadsgenoot AS Roma de beste papieren te hebben om Behrami terug te halen naar de Serie A, maar Fiorentina troefde de Romeinen af.
VI.nl
- peter
Ja! Toptransfer!
- peter
Van Bommel wordt dertiende Nederlander bij AC Milan
Dinsdag, 25 januari 2011 om 11:29AC Milan neemt Mark van Bommel tussentijds over van Bayern München. De middenvelder annex aanvoerder van der Rekordmeister en van het Nederlands elftal had nog een contract tot aan het einde van het seizoen in Beieren. Bij de Rossoneri wordt de 33-jarige Van Bommel de dertiende Nederlandse speler. Milan weekte het afgelopen weekeinde Urby Emanuelson al los bij Ajax.
Een afvaardiging van Milan kwam maandag aan in München voor overleg met Bayern over een overgang van Van Bommel. De Duitse club leek in eerste instantie niet akkoord te gaan met een voortijdig vertrek, maar dinsdag kwam de transfer toch rond, zo meldt de NOS. Van Bommel kwam sinds 2006 voor Bayern München uit. De geboren Limburger speelde daarvoor bij Fortuna Sittard, PSV en Barcelona.
Het lag in de lijn der verwachting dat Van Bommel sowieso in de zomer zou vertrekken bij Bayern. Karl-Heinz Rummenigge, de voorzitter van de Zuid-Duitsers, gaf onlangs immers al aan dat de Duitse recordkampioen moest verjongen en er daarom geen plek meer was voor de Oranje-international.
VZ