wimpey schreef:Alleen de keeper is vandaag Ajax-waardig.Ajaciedjuh schreef:Leuk om zo'n talenten achter de hand te hebben, maar als basis is het (nog) niet Ajax-waardig.
Tja, zonne de Jong daar zit ook kraak of smaak aan ..
Moderator: mods
wimpey schreef:Alleen de keeper is vandaag Ajax-waardig.Ajaciedjuh schreef:Leuk om zo'n talenten achter de hand te hebben, maar als basis is het (nog) niet Ajax-waardig.
Pupillenniveau haalt die jongen vandaag niet.Benji schreef:Greg speelt de bal weer 5m voor zich uit
Met zijn gebrek aan snelheid bedoel je zeker.Benji schreef:Daar komt Jan goed weg, Blind had daar met z'n snelheid nooit meer bij kunnen komen en je had het dus als doorgebroken kunnen beschouwen.
Daley is gewoon niet zo goed. Z'n vader was een zeer veel betere speler.LucaS schreef:'Grappig' dat degenen die Danny Blind niet kunnen uitstaan, Daley deze wedstrijd afmaken.
Ik denk dat het al heel veel scheelt als Suarez er weer in staat.wimpey schreef:Déjà vu: iedere 2e bal is niet voor Ajax.
Ik betwijfel of FdB dit (snel) recht kan zetten. Bij NAC en ADO kun je er zó net zo hard af gaan als nu.
Offensief wel. Qua veldspel niet. Ook met Suarez zou Ajax vandaag omver geblazen zijn.Benji schreef:Ik denk dat het al heel veel scheelt als Suarez er weer in staat.wimpey schreef:Déjà vu: iedere 2e bal is niet voor Ajax.
Ik betwijfel of FdB dit (snel) recht kan zetten. Bij NAC en ADO kun je er zó net zo hard af gaan als nu.
Ach het zegt wel iets dat je je pijlen op Daley richt. Het lijkt me niet dat spelers die net meedoen en 20 zijn de ploeg moeten dragen. Je zou het beter over van der Wiel en de Zeeuw kunnen hebben. Mar goed, dat is mijn mening, als je vindt dat je Daley af moet maken, moet je dat natuurlijk lekker doen.wimpey schreef:Daley is gewoon niet zo goed. Z'n vader was een zeer veel betere speler.LucaS schreef:'Grappig' dat degenen die Danny Blind niet kunnen uitstaan, Daley deze wedstrijd afmaken.