FC Utrecht - Ajax 23-01-2011
Moderator: mods
Re: FC Utrecht - Ajax 23-01-2011
Onze CVs worden keer op keer afgebluft door die logge vleespet. 

Kans in de schoot geworpen en dan zo missen...
Wat een prutser die Sulejmani!!!!! Niet normaal!!!!!! Doe Lukoki er dan in ofzo!!!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Hopeloos geval.GangstaRiB schreef:OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH Mickey.... wat een kans. Die moet zitten!!!!
-
Ik vrees dat Frank een paar niveau's heeft overgeslagen met z'n opbouw.....
Whitey on the moon.
-
Vandaag wel, maar dat komt ook doordat ze geconcentreerd zijn, i.t.t. hun tegenstanders.wimpey schreef:Iedere Utrechter is z'n man de baas. Dus spelen die jongens een prima pot, lijkt me. Technisch zijn Strootman en Mertens vandaag ook nog eens superieur aan onze spelers.999 schreef:Tja, dat zeg ik ook al een tijdje.Als AJAX net zo scherp en fel had begonnen als Utrecht dan had je in ieder geval niet op deze MANIER zo tegen deze goals aangelopen ..joey schreef:Ik vind Utrecht trouwens niet eens zo goed. Maakt ook veel fouten. Is wel scherp en fel.
Je gaat mij niet vertellen dat Strootman en Mertens supertop zijn.
Sulejmani is een kansenverprutser, zeg. Aan die jongen heb je weinig.
Het stinkt aan alle kanten!
We spelen dramatisch, maar hebben ondertussen toch al 3 dikke kansen veprutst.
En we gaan weer door met dat lange bal...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Die van ons wel dan?joey schreef: Je gaat mij niet vertellen dat Strootman en Mertens supertop zijn.

Dit elftal heeft zich in slaap laten sussen door overwinningen op ploegen die er niets van konden of niets aan deden.
-
Iedereen loopt achteruit bij Ajax omdat voorin geen gevaar gesticht wordt..
Nu Dario erin.... nou ja.....
Nu Dario erin.... nou ja.....
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh
1 drama eraf
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zeker Wimpey, maar dan nog zouden ze moeten weten dat tegen een ploeg die speelt als Utrecht je je 100% moet inzetten. Zo'n Ebecilio die gaat pingelen in eigen strafschopgebied, dat is toch ongelooflijk
I think I lost my fucking headache
-
Goh een duidelijke schwalbe.. geen geel meer tegenwoordig?
Whitey on the moon.
Willem, Ajax wordt tactisch en op felheid afgetroefd. De spelers van Utrecht zijn echt niet beter dan die van ons.
Zo, kan iedereen zien dat Suarez onmisbaar is voor ons. Suarez had er wel eentje ingetrapt, denk ik.
Zo, kan iedereen zien dat Suarez onmisbaar is voor ons. Suarez had er wel eentje ingetrapt, denk ik.
Fysiek IS deze ploeg gewoon niet tegen een ploeg als Utrecht opgewassen. Blind, de Zeeuw, Eriksen en Sulejmani zijn lichtgewichten. Daar kies je als trainer voor, in de wetenschap dat zij fysiek veel sterker zijn. En dat dít kan gebeuren dus.LucaS schreef:Zeker Wimpey, maar dan nog zouden ze moeten weten dat tegen een ploeg die speelt als Utrecht je je 100% moet inzetten. Zo'n Ebecilio die gaat pingelen in eigen strafschopgebied, dat is toch ongelooflijk
- Ajaciedjuh
Buitenspelers gaan continue naar binnen. Trechteren!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
De trainer denkt dat ze technisch wél opgewassen zijn tegen Utrecht, maar ook dat is helaas niet het geval.wimpey schreef:Fysiek IS deze ploeg gewoon niet tegen een ploeg als Utrecht opgewassen. Blind, de Zeeuw, Eriksen en Sulejmani zijn lichtgewichten. Daar kies je als trainer voor, in de wetenschap dat zij fysiek veel sterker zijn. En dat dít kan gebeuren dus.LucaS schreef:Zeker Wimpey, maar dan nog zouden ze moeten weten dat tegen een ploeg die speelt als Utrecht je je 100% moet inzetten. Zo'n Ebecilio die gaat pingelen in eigen strafschopgebied, dat is toch ongelooflijk
Whitey on the moon.
Strootman en Mertens zouden bij Ajax niet misstaan.joey schreef: De spelers van Utrecht zijn echt niet beter dan die van ons.
Cvitanich gaat verder waar hij in 2009 ophield. Met bewijzen dat hij weinig kan dus.
Als je fysiek minder bent moet je de bal snel rondspelen en de duels ontlopen. Maar daarvoor moet je zuiver passen en bewegen zonder bal. Dat gebeurt dus niet.
Je ziet nu ook het zwakke punt van Eriksen. Zit hem op zijn huid en hij verdwijnt in het niets.
Je ziet nu ook het zwakke punt van Eriksen. Zit hem op zijn huid en hij verdwijnt in het niets.
-
'I feel confidence of the trainer....', slap gelul
Voila. Het Ajax van LvG was ook fysiek top. En in staat om de organisatie te bewaren wanneer het niet liep. Vandaag zijn de ruimtes weer enorm. Lekker voor Utrecht, die snijden keer op keer als een mes door de boter.joey schreef:Als je fysiek minder bent moet je de bal snel rondspelen en de duels ontlopen. Maar daarvoor moet je zuiver passen en bewegen zonder bal. Dat gebeurt dus niet.
Laat deze martelgang snel afgelopen zijn. Al speel je een week, dan scoor je op deze manier nog niet.