FC Utrecht - Ajax 23-01-2011
Moderator: mods
Re: FC Utrecht - Ajax 23-01-2011
Nee joh, slechtste man is met afstand De Zeeuw. Doet met en zonder bal totaal niet mee.
Verder moet je op een relatief slecht veld alle ballen juist strak en met overtuiging inspelen. Zo geef je Utrecht de mogelijkheid pressie te spelen.
Verder moet je op een relatief slecht veld alle ballen juist strak en met overtuiging inspelen. Zo geef je Utrecht de mogelijkheid pressie te spelen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat een onzin, toen creëerden we een hoop kansen.Rachid schreef:
Wat Ajax aan de bal laat zien is niet anders dan tegen Feyenoord. En een heleboel mensen hier vonden dat goed "positiespel".
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Maar toen had je geen tegenstand Thijs ..Thijs schreef:Wat een onzin, toen creëerden we een hoop kansen.Rachid schreef:
Wat Ajax aan de bal laat zien is niet anders dan tegen Feyenoord. En een heleboel mensen hier vonden dat goed "positiespel".
Blij met de punten ...
Stapelt de techische fouten op elkaar. Defensief een aanfluiting. Extreem slecht.Peter schreef:Van der Wiel is veruit de slechtste man van het veld,
Ik moet Bert gelijk geven: dit kan Oleguer ook nog wel.
Onbegrijpelijk. Zó slap. Zó ongeconcentreerd. Niet gek dat je dan lastig krijgt tegen een Utrecht dat erop knalt.
Van der Wiel en Vertonghen staan wel lekker te verdedigen.
Van der Wiel en Vertonghen staan wel lekker te verdedigen.

Haha, eikel. ;)wimpey schreef:Ik moet Bert gelijk geven: dit kan Oleguer ook nog wel.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Van der Wiel bulkt van het talent maar wat kan hij nonchalant zijn. Vandaag maakt hij er een potje van. De Boer zou hem moeten wisselen om hem duidelijk te maken dat hij dat niet pikt.
Het staat 'maar' 2-0, het kán nog. Utrecht heeft ons gespaard. Niet dat Ajax nog iets verdient na zo'n eerste helft, maar goed.
Ik vind Utrecht trouwens niet eens zo goed. Maakt ook veel fouten. Is wel scherp en fel.
Het staat 'maar' 2-0, het kán nog. Utrecht heeft ons gespaard. Niet dat Ajax nog iets verdient na zo'n eerste helft, maar goed.
Ik vind Utrecht trouwens niet eens zo goed. Maakt ook veel fouten. Is wel scherp en fel.
Het stinkt aan alle kanten!
Mwah denk eerder dat iedereen wel zijn EIGEN pispaaltje heeft ..wimpey schreef:Stapelt de techische fouten op elkaar. Defensief een aanfluiting. Extreem slecht.Peter schreef:Van der Wiel is veruit de slechtste man van het veld,
Ik moet Bert gelijk geven: dit kan Oleguer ook nog wel.

Blij met de punten ...
Tja, dit is een kwestie van slap spelen, onbegrijpelijk om met zo' n instelling naar Utrecht uit te gaan. Elk duel wordt verloren.
I think I lost my fucking headache
Ik moest wel erg lang lezen voordat ik dit tegen kwam. Hopeloos die vent.Bertje schreef:Nee joh, slechtste man is met afstand De Zeeuw. Doet met en zonder bal totaal niet mee.
Tegen de kakkies was het ook niet best. Alleen was er toen geen tegenstand.Rachid schreef:Wat Ajax aan de bal laat zien is niet anders dan tegen Feyenoord. En een heleboel mensen hier vonden dat goed "positiespel".wimpey schreef:Dit is zó slecht, zó steriel. Uit stilstand elkaar de bal toeschuiven.
Tegen de eerste tegenstander onder FdB die er echt voor gaat, komen alle gebreken t.t.v. Jol weer aan het licht. Dat is ook niet zo raar natuurlijk. Vrijwel dezelfde spelers, andere trainer. De problemen verdwijnen niet zomaar. Net zoals ze niet zomaar de kop opsteken.
-
We hebben geen wisselspelers die het verschil kunnen maken.Ajaciedjuh schreef:Wat zit er nog op de bank? Snel de 2-1 maken en het wordt nog een wedstrijd. Maar dat zou me verbazen. Voorin kunnen we geen vuist maken en we hebben geen spelers die op individuele klasse iets kunnen beslissen.
Whitey on the moon.
Tja, dat zeg ik ook al een tijdje.Als AJAX net zo scherp en fel had begonnen als Utrecht dan had je in ieder geval niet op deze MANIER zo tegen deze goals aangelopen ..joey schreef:Ik vind Utrecht trouwens niet eens zo goed. Maakt ook veel fouten. Is wel scherp en fel.
Blij met de punten ...
Iedere Utrechter is z'n man de baas. Dus spelen die jongens een prima pot, lijkt me. Technisch zijn Strootman en Mertens vandaag ook nog eens superieur aan onze spelers.999 schreef:Tja, dat zeg ik ook al een tijdje.Als AJAX net zo scherp en fel had begonnen als Utrecht dan had je in ieder geval niet op deze MANIER zo tegen deze goals aangelopen ..joey schreef:Ik vind Utrecht trouwens niet eens zo goed. Maakt ook veel fouten. Is wel scherp en fel.
Van der Wiel heb ik volgens mij nog nooit zo slecht zien spelen. Die laatste aanval voor de rust toen Mertens hem voorbij liep...Genanter krijg je ze niet. Wat de fuck is er met hem aan de hand?! En met heel het elftal?!
Sulejmani vind ik ook weer enorm vervelend...
Sulejmani vind ik ook weer enorm vervelend...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Tja, dat is een treurige constatering. Wel waar overigens. Het begint met je net zo hard inzetten als de tegenstander, daarna komt als het goed is naar boven dat je betere voetballers hebt.
Het begint meteen alweer goed...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Is de tweede helft al begonnen?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik ben ook bang dat er niet veel meer rek in zit.
Elkaar de bal proberen snel toe te schuiven is één aspect. Het vrijlopen, tussen de linies bewegen en een strakke balbehandeling zit er niet met deze selectie. Het beoogde positiespel is of wordt dan ook niet meer dan een slap aftreksel.
Elkaar de bal proberen snel toe te schuiven is één aspect. Het vrijlopen, tussen de linies bewegen en een strakke balbehandeling zit er niet met deze selectie. Het beoogde positiespel is of wordt dan ook niet meer dan een slap aftreksel.
Laatst gewijzigd door Rachid op zo jan 23, 2011 1:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Natuurlijk geen voordeel geven, Bossen
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Van der Wiel... 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sulejmani... 

Tja, als je deze maakt heb je nog kans
-
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH Mickey.... wat een kans. Die moet zitten!!!!
Whitey on the moon.