Niet zo best, jongen.Toivomaki verkoos Ajax boven Juve
Henri Toivomaki, de nieuwste aanwinst van Ajax, bleek deze winter meer opties dan alleen Amsterdam te hebben. Ook Juventus Turijn deed de Fin een contractvoorstel zo meldt www.urheiluheti.fi.

Moderator: mods
Niet zo best, jongen.Toivomaki verkoos Ajax boven Juve
Henri Toivomaki, de nieuwste aanwinst van Ajax, bleek deze winter meer opties dan alleen Amsterdam te hebben. Ook Juventus Turijn deed de Fin een contractvoorstel zo meldt www.urheiluheti.fi.
Yannis Anastasiou assistent bij Jong Ajax
nieuws Door: Redactie op 6 jan 2011
Het gerucht ging dat Yannis Anastasiou de nieuwe assistent zou worden van Gery Vink bij Jong Ajax. Ajaxlife.nl besloot de telefoon te pakken en sprak met de Griek. Anastasiou bevestigde zijn aanstelling en is tot het einde van dit seizoen assistent-trainer bij Jong Ajax.
Trainingskamp
"Het klopt dat ik nu assistent ben. Ik ben nu met de selectie op trainingskamp in Cyprus. Ik heb zelfs al mijn eerste training achter de rug," vertelt de oud-Ajacied. Anastasiou speelde in totaal 32 eredivisieduels voor Ajax. Afgelopen jaar liep hij zes weken stage bij de Amsterdammers.
"Ik heb inmiddels mijn papieren gehaald in Engeland," bevestigt de Griek. "Alles is dus in orde. In principe ben ik aangesteld tot eind juni. Dat zijn we gisteravond overeengekomen."
De eerste oefensessie van de trainer verliep naar eigen zeggen erg goed. "Gery Vink is hier pas vanmiddag dus ik deed de training. Ik heb stage gelopen bij deze ploeg en kende de jongens daardoor al. Ik heb er heel veel zin in," aldus Anastasiou.
Andere was van Sneijder.Benji schreef:Castillion speelt vandaag mee bij Jong Ajax (spelen in Volendam tegen Jong Volendam). Staat na 20 minuten 0-2 en hij heeft er sowieso één daarvan erin gelegd (via twitter)
We hebben geen nieuwe spits nodig!Zlatan Son of God schreef:0-4 inmiddels.. 3x Castillion 1x Sneijder
Hij is meegeweest op trainingskamp naar Cyprus, daar zijn ook oefenwedstrijden gespeeld.Bertje schreef:Dit is zijn eerste wedstrijd sinds z'n blessure, toch?
Lijkt me dan vrij duidelijk.
Die was er wel heel lang uit. Een jaar geleden maakte hij het trainingskamp van Ajax-1 mee. Daarna niets meer van vernomen...Peter schreef:Leuk dat die jongen weer speelt in ieder geval. Dit lijkt me fantastisch voor 'em.
6-1 castillon was redelijk, josefzoon zwak, suk dramatisch, sneyder goed, burnet goed, bodul matig, keeper zwak, de nieuwe fin wordt een topper, van rhijn vodoende , kapelhof matig, overtoom goed
Alles is goed. Zeer snel, goede inspeelpass, hard, zeer goeie lichaamsbouw, komt zeer goed op, functionele techniek, wendbaar en inzicht. Opvolger van de wiel staat alklaar.
Klopt alleen is dat van Rhijn.D_skilled schreef:Toelichting over z'n opmerking dat de Fin een topper wordt:
Alles is goed. Zeer snel, goede inspeelpass, hard, zeer goeie lichaamsbouw, komt zeer goed op, functionele techniek, wendbaar en inzicht. Opvolger van de wiel staat alklaar.