Zie je? Die agressie zit in de genen.666 schreef:Latijnse roots zijn vreemde smetten? Laat Mevrouw 666 dat maar niet horen anders gaat ze jullie gruwelijk mishandelen met een ondekoelde hollandsche kaasschaaf!

Moderator: mods
Zie je? Die agressie zit in de genen.666 schreef:Latijnse roots zijn vreemde smetten? Laat Mevrouw 666 dat maar niet horen anders gaat ze jullie gruwelijk mishandelen met een ondekoelde hollandsche kaasschaaf!
Nee, dat werd er niet bij gezegd.joey schreef:Zei hij dat erbij?
Hoop dat ze er bij Ajax anders over denken dan Babel, zie geen toegevoegde waarde in hem. Daarnaast zou dit natuurlijk bij een half jaar blijven, Ajax gaat dat salaris daarna echt niet helemaal overnemen (terwijl Babel dat wel zal willen benaderen).BABEL LONKT NAAR AJAX
LIVERPOOL – Ryan Babel (24) hoopt in de transfer van Ajacied Luis Suarez naar Liverpool te worden betrokken. De Nederlander in dienst van de Reds komt nauwelijks in de plannen van de nieuwe trainer Kenny Dalglish voor, staat in de belangstelling van diverse (Duitse en Engelse) clubs, maar zou het liefst een half jaar op huurbasis terugkeren naar Ajax.
„De Liverpool-transfer van Suarez kan voor mij de deur naar Ajax openen”, zegt de Amsterdammer. „Als Liverpool en Ajax – al dan niet in combinatie met Luis – een akkoord over me bereiken, kom ik er met de club zeker uit. Om aan spelen toe te komen, ben ik bereid met veel minder salaris genoegen te nemen.”
Liverpool voerde gisteren koortsachtig overleg om de transfer van Luis Suarez te concretiseren. Daarbij is er volop contact met de zaakwaarnemer van Suarez, Pere Guardiola, en de leiding van Ajax. De Amerikaanse eigenaar George W. Henry, heeft aan manager Kenny Dalglish te kennen gegeven dat er geld wordt vrijgemaakt voor aankopen. Maar de club moet ook zijn financiële huishouding op orde houden. Daarbij hoort geen aankoop van 25 miljoen euro. Bovendien wordt Suarez in de verste verte niet op die waarde geschat.
Ryan Babel, die gisteren een boete van 10.000 pond kreeg voor zijn twitteractie tegen arbiter Webb, volgt de ontwikkelingen op de voet.„Voor een speler van mijn leeftijd is het belangrijk om weer elke week in actie te komen”, zegt de 40-voudige international. Een legertje Engelse en Duitse clubs, waarvan Birmingham City en TSG Hoffenheim de meest concrete waren, wilde Babel van Liverpool kopen, maar de aanvaller zelf ziet dat nog niet zitten. „Ik ben geen voorstander van een definitieve transfer in de winter-window, omdat je door de korte voorbereidingstijd dan geen gelegenheid krijgt om automatismen met je ploeggenoten op te bouwen.”
Dat probleem geldt bij Ajax niet. „Ik ken de club, ik ken de speelstijl en heb met een aantal jongens samengespeeld in Amsterdam of Oranje. Ik hoop Ajax een half jaar vooruit te kunnen helpen en andersom”, aldus de ex-Ajacied. Wellicht kan Ajax daarnaast een optie tot koop bedingen.
Bij een vertrek van Suarez heeft Ajax – mede door de sluimerende interesse voor en lichte blessures van Mounir El Hamdaoui en Dario Cvitanich – behoefte aan aanvallers. Babel kan op de flanken en in de spits uit de voeten. Frank de Boer werkte reeds met het ’kind van Ajax’ samen bij het Nederlands elftal.
Kan zijn, betekent nog niet dat je met een fooi genoegen moet nemen en daar lijkt Liverpool wel op af te sturen. Zoals gezegd, als je niets te makken hebt, moet je d'r ook niet aan beginnen.LucaS schreef:De vraag is of Suarez daar genoegen mee neemt. Bij Groningen dwong hij zijn gewenste transfer immers ook af (hoewel Groningen volgens mij de arbitragezaak won)
Mee eens. Sowieso zie ik geruil of gehuur niet zitten en zeker niet met eeuwig talent Babel. Als Suarez weggaat, dan uitsluitend en alleen voor keiharde euri. Heel veel keiharde euri.999 schreef:Geloof dat het alweer de deertigste keer is dat Babel eventueel terug wil naar AJAX.Nu op huurbasis, wat heb je daar aan.Niks.Houdt de ontwikkeling tegen van de jeugd-speler(s) op die positie.
En niet anders ..Zuidema schreef:Mee eens. Sowieso zie ik geruil of gehuur niet zitten en zeker niet met eeuwig talent Babel. Als Suarez weggaat, dan uitsluitend en alleen voor keiharde euri. Heel veel keiharde euri.999 schreef:Geloof dat het alweer de deertigste keer is dat Babel eventueel terug wil naar AJAX.Nu op huurbasis, wat heb je daar aan.Niks.Houdt de ontwikkeling tegen van de jeugd-speler(s) op die positie.
999 schreef: En niet anders ..![]()
Deze begrijp ik effe niet ?.Ajax Rules schreef:Ik zou het wel een mooie wisseltruc vinden.....
Babel verkopen, en Suarez voor de helft terugkopen. En dan Suarez verkopen en Babel voor minder dan de helft terugkopen.