Eens. Klasbak. De beste man van het veld vandaag.D_skilled schreef:Huddlestone is beter, maar is volgens mij geblesseerd.
Modric is trouwens toe aan een stap hogerop. Een klassespeler vind ik dat.
Raffie plaatst hem nét boven de kruising.
Moderator: mods
Eens. Klasbak. De beste man van het veld vandaag.D_skilled schreef:Huddlestone is beter, maar is volgens mij geblesseerd.
Modric is trouwens toe aan een stap hogerop. Een klassespeler vind ik dat.
Mee eens. Ook op de backpositie vind ik Tottenham kwetsbaar. Verder een goed team, leuk om naar te kijken ook. Zouden ze weer CL halen? De concurrentie is niet mals met Chelsea, United, Arsenal en City... Bale is vooral een stuk beter als er meer ruimte acher de verdediging ligt. Stond op een gegeven moment een keer op rechts, maar toen wist je van te voren al wat hij ging doen: naar binnen trekken. Mist inderdaad een rechterbeen.D_skilled schreef:Tottenham Hotspur mist een topspits. Crouch, Defou en Pavlychenko zijn hooguit suptop. Bale ook vandaag matig. Is me te stijf links. Dan is Lennon aan de andere kant veel gevaarlijker.
VOlgens sommigen de beste speler van Europa.D_skilled schreef:Bale ook vandaag matig. Is me te stijf links.
Die zijn gek. Pedro is twee klassen beter. Di Maria ook.Jöhnk schreef:VOlgens sommigen de beste speler van Europa.D_skilled schreef:Bale ook vandaag matig. Is me te stijf links.![]()
Typisch Brits.
Levert ons ook nog wat geld op, toch?D_skilled schreef:
Op de transfer front: Pienaar naar Chelsea!
Telt door tot en met 23ste levensjaar!joey schreef:Nee, hij was al senior toen hij bij Ajax kwam.