Ajax in de winterstop
Moderator: mods
- SylvievdVaart
Re: Ajax in de winterstop
Eindelijk weer! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Heb er ook zin an! 

Vandaag is een grote dag voor HSV. En dus ook voor Veh en z'n baas Hoffmann.Zuidema schreef: Daartegenover staat de trainer van Hsv, die deze wedstrijd kennelijk wel zeer serieus wil benaderen (als een generale repetitie voor zijn basiself?).
http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/ ... -luft.html
Ik zag ze eerder in de week tegen Al Nasr. Nipt 2-3 gewonnen. Die Drobny, keeper van HSV, is me een grabbelaar zeg. Pitroipa vind ik een vreselijke speler. Loopt zich continue vast, weinig overzicht en altijd kiezend voor de moeilijke oplossingen.
Desondanks denk ik dat het voor Ajax wel lastig gaat worden. Op volle oorlogssterkte is HSV voor Ajax minus de WK-gangers een maatje te groot.
Desondanks denk ik dat het voor Ajax wel lastig gaat worden. Op volle oorlogssterkte is HSV voor Ajax minus de WK-gangers een maatje te groot.
- Ajaciedjuh
Zo, net op tijd terug van vakantie om vanmiddag aan te schuiven voor de 1ste wedstrijd van 2011. Ik ben benieuwd wat we ervan bakken zonder de wk-gangers. Speelt Suarez wel?
Opstelling:
------------- Verhoeven
- Anita - Toby - Vertonghen - Urby
---- Lindgren ---------- ?????
------------ Eriksen
- Sulejmani - Siem -- Suarez / Ebecilio
Ik kan me voorstellen dat Frank Dario en Silva wil zien spelen. Dat deze dus respectievelijk in de spits en rechtsback spelen. Siem kan dan op het middenveld gaan spelen (of Anita).
Opstelling:
------------- Verhoeven
------------ Eriksen
Ik kan me voorstellen dat Frank Dario en Silva wil zien spelen. Dat deze dus respectievelijk in de spits en rechtsback spelen. Siem kan dan op het middenveld gaan spelen (of Anita).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
OK keeper bij Hertha hoor. Maar zit al het gros van het seizoen op de bank en heeft geen ritme dus.D_skilled schreef: Die Drobny, keeper van HSV, is me een grabbelaar zeg.
Ik had meer van hem verwacht.Pitroipa vind ik een vreselijke speler. Loopt zich continue vast, weinig overzicht en altijd kiezend voor de moeilijke oplossingen.

Wanneer alles bij HSV zou kloppen, zouden ze om de titel meedoen. Maar er klopt niet veel bij HSV. Ik zie Ajax eigenlijk wel winnen.Desondanks denk ik dat het voor Ajax wel lastig gaat worden. Op volle oorlogssterkte is HSV voor Ajax minus de WK-gangers een maatje te groot.
Suarez wel, Eriksen niet (Deens WK-ganger)Ajaciedjuh schreef:Zo, net op tijd terug van vakantie om vanmiddag aan te schuiven voor de 1ste wedstrijd van 2011. Ik ben benieuwd wat we ervan bakken zonder de wk-gangers. Speelt Suarez wel?
Opstelling:
------------- Verhoeven
------------ Eriksen
- Ajaciedjuh
Dan zal Siem wel op 10 spelen en Dario in de spits. Linkshalf positie blijft moeilijk!? Blind , Urby of Anita?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Silva zal wel rechtsachter staan. Die moet sowieso in de etalage.
Suarez rechtsbuiten en Sulejmani op 10, denk ik.
Ik hoop dat de club erin slaagt om Silva of Cvitanich te slijten. Dat zou een leuke bonus zijn.
Suarez rechtsbuiten en Sulejmani op 10, denk ik.
Ik hoop dat de club erin slaagt om Silva of Cvitanich te slijten. Dat zou een leuke bonus zijn.
Ebecilio op 10 zou me ook niet verbazen.
Dan mis je de dreiging op links. Ondanks dat Sulejmani voor de winterstop redelijk in vorm was vond ik Ebecilio meer dreigend. Binnen- en buitenom, voorzet, schot. Dat aanbod zag ik Sulejmani niet bieden.
HSV heeft trouwens wel wat persoonlijke problemen achterin. Westermann speelde centraal met een jonkie. Demel viel de tweede helft nog in, maar die is buiten z'n fysiek om geen geweldige voetballer. En Aogo is de Assou-Ekotto van HSV. Achterin zijn ze te pakken. Al Nasr zorgde al voor onrust in de verdediging.
HSV heeft trouwens wel wat persoonlijke problemen achterin. Westermann speelde centraal met een jonkie. Demel viel de tweede helft nog in, maar die is buiten z'n fysiek om geen geweldige voetballer. En Aogo is de Assou-Ekotto van HSV. Achterin zijn ze te pakken. Al Nasr zorgde al voor onrust in de verdediging.
Suarez speelt neem ik aan linksbuiten, daar stond hij tegen Milan ook. Hangt overigens af van de intenties van Frank de Boer; wil hij zoveel als mogelijk met het basisteam/principe spelen of gaat hij spelers op verschillende posities uitproberen?
Ebecilio heeft het in die twee wedstrijden zo goed gedaan dat ik hem zou laten staan. Wat mij betreft start Suarez vanaf rechts en Sulejmani achter Siem.
- Ajaciedjuh
Sulejmani is toch helemaal geen tien!?. Kan totaal niet tussen de linies spelen en als centraal aanspeelpunt fungeren en van daaruit het spel verdelen.
Sulejmani gewoon vanaf rechts laten spelen en Suarez vanaf links.
Sulejmani gewoon vanaf rechts laten spelen en Suarez vanaf links.
Hoe laat begint het?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
16.00 uur.Mr. Ajax schreef:Hoe laat begint het?
Opstelling Ajax:
Verhoeven, Silva, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Lindgren, De Jong, Emanuelson, Suarez, Cvitanich, Sulejmani
Weinig zin in.
Verhoeven, Silva, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Lindgren, De Jong, Emanuelson, Suarez, Cvitanich, Sulejmani
Weinig zin in.
Opvallend dat Sulejmani dit keer op links staat en Suarez op rechts. Verder een vrij logische opstelling. Al kan ik niet zeggen dat ik er met dit middenveld heel veel van verwacht vanmiddag.
Lekkere balvaste aanval ook, trouwens.

Lekkere balvaste aanval ook, trouwens.
- Ajaciedjuh
Urby zal gewoon linksback staan. Anita op het middenveld.
Suarez vanaf links en Sulejmani vanaf rechts.
Suarez vanaf links en Sulejmani vanaf rechts.
- Ajaciedjuh
Opvallend is dat Vertonghen ipv Suarez aanvoerder is!
-
-
Is goed voor Ruud z'n PR. Ruud scoort weer eens (belang doet er niet toe) en z'n doen net weer of het een scoormachine is.
Whitey on the moon.