Ik hoop dat het wat wordt.
Moderator: mods
De nieuwe Petri Pasanen?wimpey schreef:Ik hoop dat het wat wordt.
En vrouwen.wimpey schreef:Die gozer is nét zo modebewust als alle mannelijke Finnen.![]()
Niet iedere club scout geweldenaren als Maza, Marcelo en Bouma!D_skilled schreef: De nieuwe Petri Pasanen?
De mijne is uiterst modebewust. Hetgeen vrijwel maandelijks op m'n creditcard slips tot uitdrukking komt.Peter schreef: En vrouwen.![]()
Het is niet te hopen voor Ajaxtalk... dan zal er denk ik toch weer gesneden moeten worden in mods. Stel je voor dat er niets meer te zeiken zou vallen op het aankoopbeleid. Zou de helft van het dataverkeer hier schelenPeter schreef:Zou het een nieuwe trend worden dat Ajax vooral op de jeugdtour gaat? Oftewel, scouting/spelers halen op jonge leeftijd (-20)?wimpey schreef:Die gozer is nét zo modebewust als alle mannelijke Finnen.![]()
Hallo, niks gelul. Ik heb het namelijk niet over voetbal. Ik heb onze rechtsback namelijk nog nooit 1 seconden zien voetballen.Peter schreef:Tuurlijk. Dat gelul altijd dat die Scandi's zo leuk zijn en zich zo goed aanpassen. De enige voor wie dat niet geldt is Zlatan en dat is al jaren, by far, de beste voetballer uit Scandinavië.
Nee, klopt. Het was even een vrije associatie die ik bij dit filmpje had.Peter schreef:Dan vind ik het ook bijna niet ter zake doen.
Wie zijn dat dan, 'veel mensen uit veel andere culturen'?Ajax Rules schreef:Ik zeg simpelweg dat dit soort jongens zoveel prettiger zijn en zoveel beter in elkaar zitten als mens dan veel mensen uit veel andere culturen.
joey schreef:Scandinavische spelers missen juist vaak het gif om de top te halen. Brave jongens, maar waterdragers.
Die heeft ook Latijnse roots en temperament.666 schreef:Volgens mij ziet Kenneth Perez dat heel anders. Das nou typisch zo'n bescheiden scandinavische speler met een topmentaliteit die prettig in de omgang is.
joey schreef:Scandinavische spelers missen juist vaak het gif om de top te halen. Brave jongens, maar waterdragers.