Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Ik denk het niet. 9 en 10 zijn voorlopig bezet. En aan de zijkanten is het druk. Denk dat hij in januari vertrekt.Rishi schreef:Denk het ook.
Is de nummer 9-positie wel zo bezet?
Mido? de Jong? Suk, Bodul of Castillion? Vind het nogal karig.
Mido? de Jong? Suk, Bodul of Castillion? Vind het nogal karig.
Mag dat dan nog?
Als hij nog verkocht kan worden is hij inderdaad weg. Frankie gaat hem noooooooooit meer opstellen!
Als hij nog verkocht kan worden is hij inderdaad weg. Frankie gaat hem noooooooooit meer opstellen!
IK GELOOF!!!!!!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Misschien enkele randvoorwaarden. Op een poster? Bij het tweede? Op de training?wimpey schreef:Polletje: zien we El Ham in 2011 nog in Ajax-shirt?? Roept u maar.
Op naar de vierde ster!
-
Misschien in januari nog 1 of 2 wedstrijden, maar voor eind januari is hij weg
Precies.Peter schreef:Het hele stuk is zo krom als een hoepel. Hij is niet ziek, want hij is geestelijk en lichamelijk niet in staat om te spelen. Hij stuurt aan op een breuk, want hij heeft in het gesprek aangegeven dat hij niet weg wil bij Ajax.

Niet serieus te nemen, dat soort 'journalistiek'.
En zelfs als... We wisten van tevoren dat El Hamdaoui een aparte is. Die jongen kan slecht met teleurstellingen omgaan. Dat bleek wel in zijn laatste jaar bij AZ. Ajax heeft bewust een risico genomen, men speculeerde erop dat Jol El Hamdoui wel in het gareel zou houden. Maar Jol is er niet meer.
Als je alleen naar de technische kwaliteiten van El Hamdaoui kijkt, is vijf miljoen een koopje. Maar er is natuurlijk wel een reden waarom die jongen op zijn zesentwintigste nog in Nederland speelt en afgelopen zomer voor weinig te koop was. In fysiek en mentaal opzicht is hij zeker geen topper.
Het stinkt aan alle kanten!
Dus moeten we dit maar accepteren? Dit slaat nergens op hoor..
IK GELOOF!!!!!!
De Boer wil op die plek voorlopig iemand die zich opoffert voor de rest van het elftal. Sleuren, rug naar de goal, bal vasthouden.Justin schreef:Is de nummer 9-positie wel zo bezet?
Dat is niet des El Hams. Hij laat dat werk liever aan een ander over.
Wat had je dan willen doen? Hem ontslaan?Rishi schreef:Dus moeten we dit maar accepteren? Dit slaat nergens op hoor..

Hij zal wel een heel speciale vorm van griep hebben, eentje die inzette nadat ie gepasseerd werd, halverwege over was, en toen ie er achter kwam die ie 1 van de selectie is die gewoon net als een ander moet vechten voor zijn plaats spontaan weer terugkwam opzetten.
Blij met de punten ...
Waarom niet? Laat hem maar lekker betalen. Dit is gewoon werkweigering hoor. Slaat nergens op.joey schreef:Wat had je dan willen doen? Hem ontslaan?Rishi schreef:Dus moeten we dit maar accepteren? Dit slaat nergens op hoor..
IK GELOOF!!!!!!
En dat gaat werken, denk je?Rishi schreef:Waarom niet? Laat hem maar lekker betalen. Dit is gewoon werkweigering hoor.joey schreef:Wat had je dan willen doen? Hem ontslaan?Rishi schreef:Dus moeten we dit maar accepteren? Dit slaat nergens op hoor..

De dokter is er nota bene aan te pas gekomen.
Ajax kan hem opdragen om te komen, maar zoals De Boer zegt, daar heb je niets aan.
Huh, je neemt het stukje tekst niet serieus maar je haalt er wel dat van de dokter erbij.Mmmh.joey schreef:En dat gaat werken, denk je?Rishi schreef:Waarom niet? Laat hem maar lekker betalen. Dit is gewoon werkweigering hoor.joey schreef: Wat had je dan willen doen? Hem ontslaan?![]()
De dokter is er nota bene aan te pas gekomen.
Ajax kan hem opdragen om te komen, maar zoals De Boer zegt, daar heb je niets aan.
Blij met de punten ...
In het geval dat, Voetske. Ik denk even met Rishi mee.
Die jongen vertegenwoordigt een behoorlijke transferwaarde.

Deze vreselijk nare jongen lekker in de winterstop verkopen, alles boven de 3 miljoen voor dit typische Marokkaantje is meegenomen.
Ah, daar is Alexander om er nog een schepje bovenop te doen. Now we've really hit rock bottom.
Betwijfel of ik in staat ben om dit soort dingen nog langer te lezen. Kan heel slecht tegen dit soort gelul.
Betwijfel of ik in staat ben om dit soort dingen nog langer te lezen. Kan heel slecht tegen dit soort gelul.

Chivu al gespot?
En ?.joey schreef:In het geval dat, Voetske. Ik denk even met Rishi mee.![]()
Het is natuurlijk vreemd dat ie nadat ie gepasseerd werd opeens de griep heeft gekregen en nu nog steeds niet in staat is om te voetballen.Denk dat we na de bekerwedstrijd er wel meer van zullen gaan horen ..
Blij met de punten ...
Ah, je kent me zo goed?joey schreef:Typisch Alexander.
Ja. Om uit te leggen waarom hij niet kan spelen ondanks dat hij niet ziek is.joey schreef: De dokter is er nota bene aan te pas gekomen.

De Boer kan aan de bak. De speler lijkt zijn eigen situatie / problemen belangrijker te vinden dan het clubbelang.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Mentaal niet in staat om te spelen. Erg zielig... maar GET OVER IT! Voor die miljoen per jaar mag je je best mentaal over dit soort dingen heen zetten!
Op naar de vierde ster!
Juridisch heb je dan geen poot om op te staan.wimpey schreef:Ja. Om uit te leggen waarom hij niet kan spelen ondanks dat hij niet ziek is.joey schreef: De dokter is er nota bene aan te pas gekomen.![]()