PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Manolev en een bal zuiver aannemen gaan niet samen. Prutssmurf.
Knieschijf uit de kom, voorzichtig zijn met vroege conclusies. Luxatiefractuur is niet uitgesloten.
-
No offense.. maareh.. zo'n biografie is niet gelijk de hele waarheid over verdovingen i.c.m. verslavingen.. of wel?wimpey schreef:Ik heb de biografie van Anthony Kiedis gelezen. Die gozer kreeg een enorme relapse, nadat z'n tandarts 'm een verdoving had gegeven!999 schreef: Je kan um toch plaatselijk verdoven volgens mij ..
Whitey on the moon.
Geen idee. Maar het schoot me te binnen toen Reis daar lag te schreeuwen...GangstaRiB schreef: No offense.. maareh.. zo'n biografie is niet gelijk de hele waarheid over verdovingen i.c.m. verslavingen.. of wel?
Fragiel ploegje dat psv, defensief is het zo zwak.
Bossen moet zich niet laten provoceren door steeds vallende psv-ers.
psv enkel gevaarlijk bij standaards. Roda voetbalt beter en heeft meer kansen.
psv enkel gevaarlijk bij standaards. Roda voetbalt beter en heeft meer kansen.
Weet iemand wellicht een linkje om de tweede helft te bekijken?
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
http://www.atdhe.net/31075/watch-psv-ei ... a-kerkradeMarijn schreef:Weet iemand wellicht een linkje om de tweede helft te bekijken?
Echt warm, gezellig en sympathiek is dit elftal niet, nee. Goed ook niet trouwens.LucaS schreef:PSV bestaat zo en zo uit een stel tuimelaars
Hadouir en Janssen zijn de beste middenvelders vandaag. 'Ibi' niet, tot dusver.
- SylvievdVaart
Ik zag ons aller Harm zojuist koukleumen in beeld. Geen pretje daar op de tribune 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Oei, daar komt Roda goed weg, staan ook niet solide te verdedigen
Berg is lachwekkend. Zelfde geldt voor de verdediging van Roda. Schandalig zoals er net weer verdedigd werd.
15 mei 2011.
Ja, maar Berg...Benji schreef:Oei, daar komt Roda goed weg, staan ook niet solide te verdedigen

Lekkere aankoop, zit daar gewoon op z'n HSV salaris.
Fluitconcertje bij rust.
Roda moet daar minimaal een punt pakken. Voetballend is het beter.
De defensies zijn van vergelijkbaar niveau, dus na rust vliegen er nog wel een paar in.
Roda moet daar minimaal een punt pakken. Voetballend is het beter.
De defensies zijn van vergelijkbaar niveau, dus na rust vliegen er nog wel een paar in.
Ploeg van niets dat PSV. Roda voetbalt een stuk beter. Als daar straks Afellay, en wellicht ook Reis, wegvalt vraag ik me af of ze echt serieus mee gaan doen om de titel. Wat dat betreft zie ik in Twente een veel gevaarlijkere concurrent.
Die Berg
Die Berg

Wat vind je van je ploeg, D_s?
Tja, waarom kijkt hij niet gezellig met ons? Snap jij dat nou?SylvievdVaart schreef:Ik zag ons aller Harm zojuist koukleumen in beeld. Geen pretje daar op de tribune

Ik kom er nu pas in. Ik begrijp dat PSV de lijn van donderdag moeiteloos doortrekt?
Het stinkt aan alle kanten!
Ze begonnen goed, maar daarna was het weer als vanouds. Roda voetbalt beter dan PSV. Vinden elkaar makkelijk. Leuke ploeg.wimpey schreef:Wat vind je van je ploeg, D_s?
- SylvievdVaart
Nee. Ik ben dan ook zeer verontwaardigd!joey schreef:Tja, waarom kijkt hij niet gezellig met ons? Snap jij dat nou?SylvievdVaart schreef:Ik zag ons aller Harm zojuist koukleumen in beeld. Geen pretje daar op de tribune![]()

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Roda kan me ook niet echt bekoren, heb ze wel eens beter zien voetballen.
Toivonen maakt goede loopakties, maar de pass komt niet.
Balen, 2-1 Berg. Meteen met een vingertje voor z'n mond 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Goed verdedigd weer, hoor. Toppertjes bij Roda.
Wat een eikel, die Berg. Zo'n bal krijg ik er ook nog wel in. 

Het stinkt aan alle kanten!
Goede goal. Terecht ook, psv bepaalt de 2e helft tot dusver.Benji schreef:Balen, 2-1 Berg. Meteen met een vingertje voor z'n mond