Want?Feest schreef:100 procent zeker afgelast.
De kakkies hebben er zoveel zin in dat ze hun bus zélf ingegraven hebben?!

Moderator: mods
Want?Feest schreef:100 procent zeker afgelast.
Stel stumpers. Hier in Duitsland ligt veel meer sneeuw, zijn de afstanden veel groter en gaat alles gewoon door.Jöhnk schreef:Het sneeuwt een beetje en er kan gelijk niks meer in Nederland. Typisch.
Dat doen ze niet op een avond. Ik verwacht eerder dat ze proberen om hem aan het begin of eind van de winterstop te plakken.vinz.net schreef:Balen. In Den Bosch maar weer op de trein naar huis stappen. Dit zal wel een midweekse inhaalpot worden.
Dus wel. 19 januari om 20:00uur.Marillion schreef:Dat doen ze niet op een avond. Ik verwacht eerder dat ze proberen om hem aan het begin of eind van de winterstop te plakken.vinz.net schreef:Balen. In Den Bosch maar weer op de trein naar huis stappen. Dit zal wel een midweekse inhaalpot worden.
Is nog niet zeker. Clubs moeten er nog mee akkoord gaan.Marillion schreef:Dus wel. 19 januari om 20:00uur.
wimpey schreef:Stel stumpers. Hier in Duitsland ligt veel meer sneeuw, zijn de afstanden veel groter en gaat alles gewoon door.Jöhnk schreef:Het sneeuwt een beetje en er kan gelijk niks meer in Nederland. Typisch.
Anyway, bedankt voor de info, Ko en Steef. Vanmiddag maar PSV kijken dan...
Niet alles, maar ik weet niet hoe het weer daar was. Hier is het weer prima. Kan me ook niet voorstellen dat er andere wedstrijden afgelast gaan worden.Mr. Ajax schreef:In Engeland lag gisteren toch ook alles stil?? Flink balen dit, maar gewoon een terechte beslissing...
Thijs schreef:Terecht afgelast, ik moest vanochtend gewoon door 15-20 cm heenploegen met de fiets. Treinen rijden totaal niet, dus er zouden teveel supporters gedupeerd worden.
Komop, je gunt elke Ajacied een inmaakpartij tegen Feyenoord, daar moet elke seizoenkaarthouder gewoon bij kunnen zijn. :)
Nu mezelf even afvragen wat ik in godsnaam met m'n zondag ga doen.
Ik begrijp dat het is afgelast, maar ik begrijp niet dat heel Nederland op z'n gat ligt door een beetje sneeuw. Waarom rijden er geen treinen meer bijvoorbeeld?Benji schreef:Er valt inderdaad wel wat voor te zeggen, baal er wel erg van.