1 goal is genoeg. Zolang de rest er maar meerdere inschiet.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Sulejmani is geen goalgetter. Nooit geweest ook. Niet te vergelijken met Suarez.
11-0

Moderator: mods
1 goal is genoeg. Zolang de rest er maar meerdere inschiet.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Sulejmani is geen goalgetter. Nooit geweest ook. Niet te vergelijken met Suarez.
Kansen bij de vleet? Neem het spel tegen Milan; zoveel kansen hadden we niet. Wel goed positiespel en schoten uit de tweede lijn, maar uitgespeelde kansen? Dat viel wel mee.GangstaRiB schreef:Dat gaat tegen Feyenoord geen probleem opleveren. Als je speelt zoals tegen Milan dan wordt Feyenoord dolgedraaid en dan kan zelfs Enoh de bal er van 5 meter inprikken. Gewoon 'ons' spelletje blijven spelen en dan komen de kansen bij de vleet. No doubt.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Maar wie moet er dan scoren? Dat Mournir scorend vermogen heeft staat vast. Van de basiself tegen Vitesse zie ik echter niet wie de afmaker moet zijn. Eriksen is een geweldige voetballer, maar geen killer, ondanks zijn goal tegen Vitesse. Hij heeft een vrij krachteloos schot. Sulejmani, aardig aan het opleven, grossiert in missers. Van de afstandschoten van De Zeeuw gaat (natte vingerwerk Weekend Cees) 80% niet tussen de palen. Siem is van alles, maar dat alles in mijn ogen net niet. Al helemaal geen goalgetter, in ieder geval. Toby gaat niet iedere week in de kruising schieten. Kortom; ik zou El H in de spits zetten.
Feyenoord is geen AC Milan... daarom krijgen we nu wel kansen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kansen bij de vleet? Neem het spel tegen Milan; zoveel kansen hadden we niet. Wel goed positiespel en schoten uit de tweede lijn, maar uitgespeelde kansen? Dat viel wel mee.GangstaRiB schreef:Dat gaat tegen Feyenoord geen probleem opleveren. Als je speelt zoals tegen Milan dan wordt Feyenoord dolgedraaid en dan kan zelfs Enoh de bal er van 5 meter inprikken. Gewoon 'ons' spelletje blijven spelen en dan komen de kansen bij de vleet. No doubt.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Maar wie moet er dan scoren? Dat Mournir scorend vermogen heeft staat vast. Van de basiself tegen Vitesse zie ik echter niet wie de afmaker moet zijn. Eriksen is een geweldige voetballer, maar geen killer, ondanks zijn goal tegen Vitesse. Hij heeft een vrij krachteloos schot. Sulejmani, aardig aan het opleven, grossiert in missers. Van de afstandschoten van De Zeeuw gaat (natte vingerwerk Weekend Cees) 80% niet tussen de palen. Siem is van alles, maar dat alles in mijn ogen net niet. Al helemaal geen goalgetter, in ieder geval. Toby gaat niet iedere week in de kruising schieten. Kortom; ik zou El H in de spits zetten.
Dat is dan een prima testcase voor El Ham. Wil ie mee, of wil ie dat niet? Als hij de vedette uit wil hangen voorin en zijn taken niet uitvoert, dan denk ik dat De Boer hem er nog voor rust uit haalt. Weet iedereen gelijk waar ie aan toe is.mattie schreef:inderdaad 9 of 10 spelers zullen vast staan.. Ga je Mounir in de spits zetten of op links. of zelfs op de bank? Vergeet niet dat de Jong heel veel "vuil werk" op knapt voorin. Dat zie ik Mounir niet doen...
Ik ben er nog niet uit waarom we daarmee de kakkies slachten. Goed positiespel is fantastisch en zeker de basis, maar veel uitgespeelde kansen leverde die anderhalve wedstrijd niet op.Rishi schreef:Inderdaad. Spelen zoals tegen Milan en de eerste helft tegen Vitesse en we slachten de kakkies.
We kunnen gewoon fantastisch foebele!Kowalczyk schreef:Gewoon winnen. Paar goaltjes erin. Frankie de Boer-voetbal.
Zin an.
K.
Nee, is niet uitverkocht. Zonde dat seizoenskaarthouders geen extra kaarten kunnen halen, kan voor zo'n wedstrijd zo tientallen mensen blij maken met een kaartje.Rijkaard schreef:Is het eigenlijk uitverkocht?
Z'n voorgangers deden het ieder op hun eigen manier, FdB doet het op de Ajax-manier.Benji schreef: Eerste thuiswedstrijd met De Boer, terugkeer van het tikkie-takkie voetbal.
Bedankt.joey schreef:BZ heeft nog een kaartje! Zie boven.
Inderdaad verbazingwekkend, hoe snel het al weer vrij behoorlijk kan lopen als je de spelers een goede en geschikte basis als team meegeeft. Ineens lijken er allerhande puzzelstukjes samen te vallen en komen sommige spelers een stuk beter tot hun recht. Juist door dat kollektief, juist door dat systeem. Ben heel erg blij dat Ajax weer een beetje op Ajax lijkt. Eindelijk kan er weer eens genoten worden van het rood en wit.wimpey schreef: Alsof het logisch is dat hij in een paar dagen tijd van een kroegelftal een lekker voetballend geheel maakt.
Hallo het is de duurste maand van het jaarBenji schreef:Bedankt.joey schreef:BZ heeft nog een kaartje! Zie boven.
Blijf het raar vinden dat ze op zulke momenten de verkoopvoorwaarden niet veranderen zodat het wel uitverkocht raakt.
Benji schreef:Blijf het raar vinden dat ze op zulke momenten de verkoopvoorwaarden niet veranderen zodat het wel uitverkocht raakt.