FC Groningen 2010-2011
- Jinne
- Site Admin
Re: FC Groningen 2010-2011
Zeker als het in Eindhoven is.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Nou en of! That's my woman!SylvievdVaart schreef:Inmiddels 14 uit 6!Volgende week gaat Groningen bij PSV op bezoek. Ben benieuwd of Grunn er een puntje kan wegslepen.

I think I lost my fucking headache
- SylvievdVaart

Komend weekend gaat de FC een puntje halen in Tukkerland!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Dadelijk gaat Grunn ons nog voorbij. Ondanks het zeer pittige programma dat ze al gehad hebben
Nu iig 0-1 voor bij twente
Nu iig 0-1 voor bij twente
I think I lost my fucking headache
- SylvievdVaart
Die kutclub van een Twente staat voor. Godverdomme.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Mijn column 'Balgevoel' op NU Sport.nl gaat deze week over Ron Jans. Ron de Integere. Ronnie de Rocker. Volgens mij heeft 'ie stiekem fulltime heimwee naar FC Groningen. Lees 'm HIER.
K.
K.
Still alive...
- SylvievdVaart
Grunn staat inmiddels voor met 1-0 tegen AZ, doelpunt Matavz 

Huistra heeft het prima op de rit, niet verwacht 

- SylvievdVaart
Fluut moar af, tis wel best zo!
- SylvievdVaart
2-0 geworden!
Kop d'r veur!

Kop d'r veur!
Ik ook niet. Prima!Benji schreef:Huistra heeft het prima op de rit, niet verwacht
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Wat zou het lachen zijn als Groningen aan het eind van de rit met de schaal zou staan... 

Elk jaar een andere subtopper kampioen.
En volgend jaar natuurlijk Vitesse...
En volgend jaar natuurlijk Vitesse...
De clubs die bij de bovenste vier, vijf staan presteren stuk voor stuk als subtoppers. Een echte topper is er vooralsnog niet bij. Dus ja, de kans bestaat zeker dat opnieuw een provincieclub kampioen wordt.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik gun het Groningen wel.
Waarom ging Romero trouwens bij het 2e doelpunt precies buiten het strafschopgebied staan?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ik niet, sorry.joey schreef:Ik gun het ons nog meer.

Persoonlijk gun ik jouw club dan wel weer wat. Degradatie bijv. Of de vinkentering. Allebei eigenlijk.Wouter schreef: Ik niet, sorry.

Tenminste nog één Ajacied uit de tent gelokt... 

Ik vind Vitesse gewoon een rukclub.Wouter schreef:Tenminste nog één Ajacied uit de tent gelokt...
Wanneer banjavi zoiets zou posten, zou ik niet reageren. NEC vind ik een leuk cluppie.
Arnhem kan trouwens ook niet tippen aan de stad Nijmegen.
Prima hoor. Ik heb zelf ook geen sympathie voor Ajax. Maar om gelijk met ziektes te komen aanzetten vind ik wel ietwat ongepast. Komt op de één of andere manier ook ietwat gefrustreerd over...Ik vind Vitesse gewoon een rukclub.
Wanneer banjavi zoiets zou posten, zou ik niet reageren. NEC vind ik een leuk cluppie.
Arnhem kan trouwens ook niet tippen aan de stad Nijmegen.Ik vind Vitesse gewoon een rukclub.Wouter schreef:Tenminste nog één Ajacied uit de tent gelokt...
Arnhem kan trouwens ook niet tippen aan de stad Nijmegen.

Ik denk trouwens niet dat dat laatste echt wederzijds is, want de gemiddelde NEC'er heeft bijna net zo'n grote pleurishekel aan Ajax als aan de mooiste club ter wereld.
Maar goed, dit is een topic over Groningen. Zouden ze een kans kunnen maken op het kampioenschap, denken jullie? Ik vind het zelf best een aardige ploeg.
Ik had er daarom ook een smiley achter gezet. Deze:Wouter schreef: Maar om gelijk met ziektes te komen aanzetten vind ik wel ietwat ongepast.

Is vinkentering trouwens een echte ziekte? Ik vind het vooral een mooi woord.
Ik denk trouwens dat Grunn na de winterstop een paar plekkies zakt. Die jongens leven wat boven hun stand. Complimenten trouwens voor Huistra, een prima representant voor een club en voor het voetbal überhaupt.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Grunning had bovenaan kunnen staan, maar helaas schiet Excelsior in de slotfase de 2-2 binnen. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!