Wouter help mij even, Matic is toch gehuurd?
Ko, ik ga wel even iets proberen. Ik woon dicht bij de Gelredome dus ik wil er dit weekdn wel even langs fietsen!Kowalczyk schreef:Ik hoop dat dit hier effe mag van de mods...
Ik ben zeer dringend op zoek naar vier kaarten voor Vitesse - Ajax, op zondag 12 december. Lange zijde, een 'rustig' vak.
Kan iemand me daar aan helpen? Vitesse-kaarthouders?
Ook nuttige tips welkom!
K.
Hoezo? kampioenschap wordt pas over 2 jaar verwacht hoor!banjavi schreef:Hoe lang gaat Ferrer nog bljven?
is Jol nix voor Vitesse? ;)
Waarom hebben ze Bos er dan uitgeflikkerd?FCT-Bantje schreef:Hoezo? kampioenschap wordt pas over 2 jaar verwacht hoor!banjavi schreef:Hoe lang gaat Ferrer nog bljven?
is Jol nix voor Vitesse? ;)
Waarop... omdat ze volgend jaar al kampioen worden of omdat ze een aantal Russen mogen kopen? ;)Benji schreef:Wat zal Jol jaloers zijn
voetbalprimeur.n;KNVB wil Vitesse onder curatele plaatsen
De KNVB is het niet eens met de manier waarop de financiële huishouding van Vitesse is gestructureerd. De licentiecommissie van de voetbalbond wil de Gelderse club daarom in categorie 1 plaatsen.
Dat houdt in dat Vitesse onder curatele zou worden geplaatst. De Arnhemmers lijken tegen die dreigende maatregel in beroep te gaan. Dat zal dan voor aanstaande woensdag moeten gebeuren. Dan wordt de licentie-indeling van alle clubs bekend gemaakt.
Algemeen directeur Paul van der Kraan weigert vooralsnog om op het nieuws in te gaan. "Dinsdag zit ik met onze raad van commissarissen. Daarna wil ik alle vragen beantwoorden", zegt hij in het Algemeen Dagblad.
Als Vitesse daadwerkelijk teruggeplaatst wordt, zal men met een plan van aanpak moeten komen waarin uitgelegd wordt hoe de financiële 'problemen' worden opgelost. Daarnaast mag de club niet met eigen geld spelers aantrekken. Dat zou eventueel wel kunnen via een volledige betaling door externe geldschieters.
Bron: GelderlanderJongen gewond bij optreden ME na Vitesse-Ajax
zondag 12 december 2010 | 17:40 | Laatst bijgewerkt op: zondag 12 december 2010 | 21:57
ARNHEM - Bij een optreden van de Mobiele Eenheid, zondag na de voetbalwedstrijd Vitesse-Ajax, is een 13-jarige jongen gewond geraakt. Namens hem is een klacht ingediend bij de politie, die een onderzoek instelt.
De ME kwam in actie toen na de wedstrijd de Vitesse-supporters naar het Ajax busvak probeerden te komen. Om een confrontatie tussen beide supportersgroepen te voorkomen werd een linie gevormd. In dat proces is de jongen aan zijn arm gewond geraakt. Hij is naar Ziekenhuis Rijnstate vervoerd.
Voor de Vitesse-supporters was het voorval aanleiding zich tegen de politie te keren. De agenten zouden zijn bekogeld met ijsballen, stenen en aanstekers.
Voor het huilie-examen wél.Pride of Amsterdam schreef:Hij is in ieder geval niet geslaagd voor zijn "Hoolie-examen".
Als je vanaf het stadion richting lijn 7 of Malburgen wil lopen, moet je redelijk dicht langs de dranghekken van het uitvak lopen. Ik heb de ME daar ook wel eens een charge zien uitvoeren terwijl ik in de buurt was.Je kan na de wedstrijd ook gewoon naar huis gaan, niemand staat daar 'per ongeluk ineens op de eerste rij'.
voetbalzone.nlVitesse wil versterking voor elke linie maar geeft geen namen prijs
Dinsdag, 21 december 2010 om 20:46Vitesse gaat zich in de winterstop flink roeren op de transfermarkt. De Arnhemse club voldoet momenteel niet aan de verwachtingen van eigenaar Merab Jordania en dus zal er in de komende weken het nodige gaan gebeuren. Technisch directeur Ted van Leeuwen zegt al druk bezig te zijn met potentiële versterkingen.
"We willen ons in elke linie versterken", aldus Van Leeuwen dinsdag desgevraagd tegenover Eredivisie Live. "We willen in de winter versterkingen halen en hebben voor de zomer al spelers vastgelegd." De sportbestuurder van Vitesse wilde niet ingaan op namen.
Vitesse staat momenteel op een vijftiende plaats. Trainer Albert Ferrer zei vorige week dat hij van plan is enkele talenten weg te lokken bij de B-ploeg van Barcelona, de club waar hij in zijn actieve loopbaan jarenlang voor speelde. De komst van Thiago Alcantara is echter niet aan de orde.
De GelderlanderVitesse huurt speler van Atletico Paranaense
ARNHEM - Vitesse neemt Fransérgio Rodrigues Barbosa op huurbasis over van de Braziliaanse club Atlético Paranaense. Fransérgio sluit begin januari aan bij de spelersgroep in Arnhem.
Dat schrijven diverse media in Brazilië. Vitesse en Atlético Paranaense kwamen op 20 november van dit jaar een samenwerkingsverband overeen. De komst van de 20-jarige middenvelder is daarvan een gevolg. Vitesse wil de selectie tijdens de winterstop op meerdere plekken versterken.