Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%

Totaal aantal stemmen: 84

GangstaRiB

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » ma dec 06, 2010 9:57 pm

joey schreef:Als Blind TD wordt, dan weet ik het niet meer. :1evil.gif:
Dat bedoel ik dus.... Jol is weg, maar het rottingsproces blijft.
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 06, 2010 9:59 pm

Peter schreef:Hennie Spijkerman in beeld als assistent, aldus Simon Zwartkruis.
OMG, staat die man nog steeds op de loonlijst? :au.gif:
Blind als technisch manager.....pffffffff
Kijk, Jol heeft z'n aftocht voorbereid middels sabotage. Daarvóór had DB Jol's positie lopen ondermijnen. Laat Ajax die rat nou eens een trap onder z'n hol geven. Nú is hét moment.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma dec 06, 2010 10:01 pm

Ik weet eerlijk gezegd nog even niet wat ik van deze ontwikkeling moet denken.

Het gaat dit seizoen absoluut de verkeerde kant op en zijn netwerk én het continu zeuren om nieuwe spelers begon me behoorlijk te irriteren. Maar de realiteit is ook dat Jol niet de eerste trainer is die zijn tanden op Ajax heeft stukgebeten en dat het ook niet waarschijnlijk is dat deze beslissing Ajax op korte termijn verder zal helpen. De entree van Frank de Boer zal meer steun van het publiek opleveren maar daarmee hebben we niet ineens een goed elftal staan.
Nil volentibus arduum

LucaS

Bericht door LucaS » ma dec 06, 2010 10:02 pm

Omdat Blind intern heeft aangegeven wat wij hier allemaal ook over Jol vonden? Tja.

Niet mieren Joey, het is feest vandaag! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 06, 2010 10:02 pm

Daar komen we nooit meer af, Wimpey.

We hadden hem eindelijk weten te lozen, maar toen heeft Van Basten hem weer teruggehaald. Dat was dus meteen de eerste megablunder van Marco.

Voor De Boer een hopeloze opgave. Hij moet het technisch beleid gaan doen samen met de lichtgewichten Blind en VDB. En dan krijgt hij ook nog die duffe bankdirecteur als assistent, die hadden ze blijkbaar nog over.
Het stinkt aan alle kanten!

Rooie

Bericht door Rooie » ma dec 06, 2010 10:02 pm

Danny Blind als Technisch Manager zou weer zo'n enorme dooddoener zijn, polderoplossing. Laat die vent nou eens uit die politiek bij Ajax vertrekken en het elders proberen.

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 06, 2010 10:02 pm

Boog en Blind kleven aan hun stoeltjes, joey. De Pattex-clan is bij Ajax sowieso goed vertegenwoordigd. Geboren survivors, die zonder gene blijven zitten. Ze worden ook niet afgerekend op hun incompetentie.

Spijkerman is er ook nog, blijkbaar. Spitz Kohn anyone? Wat doet Kurt Linder eigenlijk? :1evil.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » ma dec 06, 2010 10:03 pm

Misschien volgt er binnenkort nog wel een 2e bijltjesdag.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma dec 06, 2010 10:04 pm

wimpey schreef:
Ze worden ook niet afgerekend op hun incompetentie.
Het probleem van Ajax, IMO.
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 06, 2010 10:09 pm

joey schreef: Voor De Boer een hopeloze opgave. Hij moet het technisch beleid gaan doen samen met de lichtgewichten Blind en VDB. En dan krijgt hij ook nog die duffe bankdirecteur als assistent, die hadden ze blijkbaar nog over.
Die Boog gaf Jol alle macht, nú moet er ineens weer een scheiding trainer / TD worden aangebracht?! Boog is hét probleem van Ajax. Die glijer heeft onze club aan de rand van de afgrond gebracht. Ajax gaat onder hem de kant van Borsato op. Hopen, bidden, smeken dat hij gekielhaald wordt. Spoedig. Morgen. Zsm. Het liefst vandaag nog.

Ajax heeft blijkbaar een pool van medewerkers, die, al naar gelang de situatie, ingezet worden. Nu mag DB weer de TD gaan acteren, 'Jack' Spijkerman was ooit assi, deed toen iets in de scouting. Nu is er een assi nodig: ah, we hebben Spijkerman nog.

Echt, Ajax doet denken aan een overheidsinstelling. Sommigen zijn 'there for life'. Maakt niet uit of je kwaliteiten hebt. Voor Danny '12 ambachten' vinden ze steeds weer een plekkie, waar ie het in de soep kan laten lopen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma dec 06, 2010 10:11 pm

Blind mag weer de onderhandelingen doen, zoals hij bij Marco ook al deed? Als dat gebeurd, zeker als we zometeen een oorlogskas hebben, dan is het zo gedaan met Ajax, hoor. Zie je Beerens voor 14 miljoen de toko binnenwandelen ofzo.

Ach, ik ben helemaal klaar met Jol en zijn entourage. Gewoon een combinatie die niet past, hoor. Jol is altijd al een wegloper en een koopjesjager geweest. Het was een utopie dat hij Ajax voor lange tijd zou dienen. Zo is hij namelijk niet. Nadeel is wel dat we nu met een selectie zitten die compleet naar de hand van Jol is gezet. Hij wist er dan wel helemaal niets van te maken, maar er is wel voor veel geld uitgegeven aan spelers waar je grote twijfels bij kan hebben. Ik ben benieuwd hoe Frank de Boer hier mee omgaat, hoor. Wat doet hij bijvoorbeeld met een Tainio en een Mido? En El Hamdaoui? De Zeeuw?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma dec 06, 2010 10:15 pm

Wat een slappe lul die Jol. Jammer dat ze hem in de zomer niet aan Fulham hebben verkocht.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 06, 2010 10:17 pm

Het is de schuld van Coronel. Nota bene in zijn eigen rapport stond dat er bij het ontbreken van een TD een sterke voetbalman moest worden aangesteld als AD bij wijze van tegenwicht, maar wat doet Uri? Hij stelt onze artiestenvriend Rikkie aan. Iemand die een blauwe maandag bij Ajax in de jeugd heeft gespeeld, maar verder niet meer van voetbal begrijpt dan jij of ik. Gevolg: Jol kreeg te weinig tegengas en heeft Ajax mogen opzadelen met allerlei overbodige spelers, nota bene op het moment dat er een enorm verlies wordt geleden. Nu zitten we ermee, want ik denk niet dat De Boer jongens als Atouba, Ooijer, Tainio, Mido, Lodeiro, enz. gaan opstellen.

Blind heeft al twee keer met geld mogen smijten, drie keer scheepsrecht = een hoop ellende voor Ajax. Die man was een goede voetballer, maar hij is in alle functies na zijn voetbalcarrière mislukt. Bij Sparta waren ze ook blij dat ze van hem af waren. Blind doorziet de intriges binnen Ajax als geen ander, hij voelt zich kiplekker in de slangenkuil. Zich ergens anders bewijzen wil hij niet, hij kijkt wel uit. Danvalt hij (nog eens een keer) geweldig door de mand, maar elders zullen ze hem niet zo uit de wind zetten als bij Ajax.

Nu weten we ook waarom Daley zo aan het treuzelen was....

Rooie

Bericht door Rooie » ma dec 06, 2010 10:20 pm

Danny Blind als Technisch Manager, scheelt dat we geen cent te makken hebben.

LucaS

Bericht door LucaS » ma dec 06, 2010 10:21 pm

Wat ontzettend jammer dat op basis van antipathie waarheden worden verdraaid. Niet Blind heeft beslissingen genomen over transfersommen, maar van Basten en Slop. De Ajaxfans zijn als Ajax zelf, de waarheid verdraaien om maar vooral de eigen favorieten in een goed daglicht te zetten. Of omgekeerd natuurlijk.
I think I lost my fucking headache

bryan

Bericht door bryan » ma dec 06, 2010 10:21 pm

Ik zou het wel heel erg grappig vinden als Suarez straks na de winterstop weigert om te spelen onder De Boer als hij geen transfer krijgt.

Ja Frank, ik ben dat affiche nog niet vergeten. Eigenlijk zijn toen al de problemen begonnen.
Laatst gewijzigd door bryan op ma dec 06, 2010 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 06, 2010 10:22 pm

Benji schreef:Danny Blind als Technisch Manager, scheelt dat we geen cent te makken hebben.
We hebben het EV nog...

De nieuwe trainer wil vast investeren. Kan Danny mooi aan het onderhandelen slaan. :hypocrite.gif:

EN NU WIL IK WAKKER WORDEN. WAT EEN NACHTMERRIE. :1evil.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » ma dec 06, 2010 10:22 pm

Fantastisch dat die vreselijke Jol weg is, samen met (een gedeelte) van z'n clan. Nu nog even die trainer van het 2e weg, dat zou ook fijn zijn.

Maar het is toch niet mogelijk dat Boog en Coronel nu nog blijven zitten he? Die zijn werkelijk VOLSTREKT ongeloofwaardig geworden.

Kan me op korte termijn redelijk vinden in de Boer. Hoop dat Ajax Louis kan overhalen en anders Co voor het einde van het seizoen. Liever geen Rijkaard, dat vind ik weer helemaal niks.

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 06, 2010 10:26 pm

Boog was na het afzeggen van CA, Olsen, Frenk etc. zó wanhopig dat ie naar Hamburg kroop en Jol alle macht gaf. En een moddervet salaris. Weten we het nog: Boog wilde Jol voor 5 (!) jaar vastleggen.

Boog is de kwade genius. Wanneer ik die glijer zie. :1evil.gif: Hij heeft mijn club op het randje van de afgrond gebracht. 23 miljoen in de min... Ajax...

DB is incompetent, 12 ambachten, 13 ongelukken. Een paard van Troje. Meesterzet van Jol om hem als assi te nemen: keep your friends close and your enemies closer. DB past prima in die 5e colonne van survivors. Telkens weer vind hij iemand om zich tegen af te zetten, iemand om tegenaan te schoppen. Slim is ie, sluw ook. De aandacht van eigen falen afleiden, puur om te overleven.

Trap Boog en DB er a.u.b. uit.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma dec 06, 2010 10:29 pm

Wordt Danny Blind nou serieus technisch directeur? Ik lees dat namelijk nergens op de website.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma dec 06, 2010 10:29 pm

Simon Zwartkruis zei het. Hennie Spijkerman is in beeld als assi en Danny wordt Technisch Manager.

bryan

Bericht door bryan » ma dec 06, 2010 10:30 pm

Misschien Olsen terug met Frank de Boer als assistent?

hehe

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 06, 2010 10:30 pm

Tja, blijkbaar willen ze Blind niet meer als trainer. Dus moet hij een ander baantje krijgen.

Ik word gek van Ajax. Serieus, ik heb zin om ergens mee te gooien. :1evil.gif:

M..

Bericht door M.. » ma dec 06, 2010 10:31 pm

joey schreef:Tja, blijkbaar willen ze Blind niet meer als trainer. Dus moet hij een ander baantje krijgen.

Ik word gek van Ajax. Serieus, ik heb zin om ergens mee te gooien. :1evil.gif:
Ok.. iets om mee te gooien? Een gratis tip.. je pc :hypocrite.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma dec 06, 2010 10:31 pm

Pak dan maar een stoel. :666.gif:

Ze willen DB niet terug als trainer maar we als manager? Dat vind ik niet logisch.

Plaats reactie