Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Lucky wil ik het niet noemen. Daarvoor heeft hij gewoon te goed werk geleverd. Maar zo een trainer heeft gewoon tijd nodig. Tijd die hij moet krijgen, anders moet je hem niet halen.
IK GELOOF!!!!!!
Het is geen strateeg zoals LvG of Co Adriaanse, het is een rouwdouwer met een overlevingsmentaliteit zoals HtC en Jol ook zijn. De enige tijd die ik hem zou geven is de tijd om zijn spullen te pakken en op te rotten. Ontzettend matige trainer, zwaar- en zwaar overschat.
Face your fears and live your dreams, No Fear
M.n. Kjær en Mandžukić zijn werkelijk hopeloos. Dzeko, Diego, Grafite: daar moet toch wel wat van te maken zijn, lijkt me.Peter schreef: Jol in Disguise dit, hoor.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mwah, hij is wat overschat. Heb hem een paar keer goeie dingen zien doen bij Palermo, maar hij maakt niet echt stappen volgens mij.
Traag joh. Hij doet me denken aan een glamourvolle Pasanen. Aan de bal redelijk, defensief erg kwetsbaar. Weinig wendbaar ook.Rishi schreef:Oh oke. Ik dacht dat hij wel wat kon.
Had verwacht dat Mandžukić de subtop in de Bundesliga wel aan zou moeten kunnen. Maar hij bakt er dus niets van?wimpey schreef:M.n. Kjær en Mandžukić zijn werkelijk hopeloos.
Nee. Fysiek en qua snelheid van handelen heeft hij de overstap naar de BuLi nog niet kunnen maken.Jabu schreef: Had verwacht dat Mandžukić de subtop in de Bundesliga wel aan zou moeten kunnen. Maar hij bakt er dus niets van?
Metzelder is echt de slechtste voetballer ooit. Schalke 05 vandaag, bij iedere corner stond Metzelder model voor Madame Tussaud. Zelfs Ooijer en Marcelo zijn beter. 

Misschien kunnen ze Ooijer kopen dan in de winter. Het zou een gemis zijn, maar we gunnen Ooijer die laatste klapper wel natuurlijk. 

I think I lost my fucking headache
Ooijer wil enkel naar een club waarbij hij ervoor kan zorgen dat hij zijn PSV kan helpen. Dat lukt buiten NL een beetje lastig.LucaS schreef:Misschien kunnen ze Ooijer kopen dan in de winter. Het zou een gemis zijn, maar we gunnen Ooijer die laatste klapper wel natuurlijk.
Ons paard van Troje heeft na Excelsior, ADO en AZ stereo-equipment vanuit het zuiden des lands ontvangen.
Als mentor houdt ie Alderweireld voor: spiegel je aan Marcelo en Bouma!!!!
Ludwig kan zich gaan richten op een CL-plek, 2-0 verloren bij S04.
Ze waren heer en meester, maar benutten de kansen niet.
Maar Ludwig krijgt de rekening gepresenteerd voor het feit dat de selectie niet versterkt is. Met Breno, Timo, Contento etc. win je geen topwedstrijden.
Maar Ludwig krijgt de rekening gepresenteerd voor het feit dat de selectie niet versterkt is. Met Breno, Timo, Contento etc. win je geen topwedstrijden.
Hij heeft overigens wel een mooi middenveld neergezet met Schweinsteiger, Kroos en Bommel. 

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
En toch heeft hij de beste selectie..wimpey schreef:Ludwig kan zich gaan richten op een CL-plek, 2-0 verloren bij S04.
IK GELOOF!!!!!!
Momenteel niet. Een karrevracht aan blessures.Rishi schreef: En toch heeft hij de beste selectie..
Kroos bakt er niets van. Rendement nihil. De Eriksen van Bayern.Bertje schreef:Hij heeft overigens wel een mooi middenveld neergezet met Schweinsteiger, Kroos en Bommel.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hoe doet die Contento het?
Lag er lang uit. Het is geen bijzondere speler. Pander van S04 is weer eens fit, dát is nou een geweldige linksback, die 3 of 4 dagen per jaar dat ie fit is.Peter schreef:Hoe doet die Contento het?
Breno leidde trouwens de nederlaag in door een voor Raul eigenlijk uitzichtloos duel te verliezen. Die Breno kan er echt heel weinig van, veel meer dan een sterk lichaam heeft ie niet te bieden.
Dat Dortmund 10 punten los staat is toch bizar. Hoe komt dat, wimpey?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat hij geen eerste staat oke, maar zo slecht mag toch niet?wimpey schreef:Momenteel niet. Een karrevracht aan blessures.Rishi schreef: En toch heeft hij de beste selectie..Kroos bakt er niets van. Rendement nihil. De Eriksen van Bayern.Bertje schreef:Hij heeft overigens wel een mooi middenveld neergezet met Schweinsteiger, Kroos en Bommel.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Ze winnen gewoon bijna alles simpel gezegd. Met dit puntenaantal hadden ze ook in voorgaande seizoenen een flink gat geslagen, want in Duitsland word je met een puntje of 70 aan het eind al vaak kampioen.Duke schreef:Dat Dortmund 10 punten los staat is toch bizar. Hoe komt dat, wimpey?
Ik vind het trouwens ook wel leuk als ze weer een keer kampioen worden.
Laatst gewijzigd door Jinne op ma dec 06, 2010 9:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ze hebben maar 5 verliespunten, dat is inderdaad ongekend. Zou inderdaad wel leuk zijn als ze weer een keer kampioen kunnen worden, ze komen van ver, volgens mij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Combi van. Dortmund heeft een goede ploeg, een goede trainer ook.Duke schreef:Dat Dortmund 10 punten los staat is toch bizar. Hoe komt dat, wimpey?
En Bayern, Bremen en S04 bakken er niets van.
Ik kan me niet voorstellen dat Dortmund dit nog weggeeft. Ze zullen Kagawa missen (Azie-Cup, geloof ik), maar dat kunnen ze opvangen. Ze hebben geinvesteerd in eigen jeugd en ze hebben zeer goed gescout (Kagawa, Götze, Subotic bijv.).
Nee. Maar Ludwig kan er weinig aan doen dat Bayern vaak prima speelt en het dan vergeet af te maken. Ze waren in Gladbach, Leverkusen en bij Schalke lang superieur. En laten daar 7 punten liggenRishi schreef: Dat hij geen eerste staat oke, maar zo slecht mag toch niet?
Wat LvG zich wel moet aanrekenen, is dat hij niets heeft gedaan aan de onkunde van z'n verdedigers. Met Van Buyten, MdM, Timo en Breno als CV's heb je geen topploeg. Geld zat daar, maar LvG was tevreden met wat ie had, zei ie. Dure fout.