Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%

Totaal aantal stemmen: 84

Lionel

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Lionel » za dec 04, 2010 10:34 pm

NEC en ADO hebben spelers die Ajax kunnen gebruiken. Hoe verzint hij het?
IK GELOOF!!!!!!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za dec 04, 2010 11:02 pm

,,Ze waren zeker in het eerste half uur beter'', erkende trainer Martin Jol. ,,Hoe dat komt? Omdat ze spelers hebben die wij ook kunnen gebruiken. Net zoals ADO Den Haag. Die hebben Wesley Verhoek op de vleugel lopen.''

:drecul.gif: Humor hij heeft wel, die Jol. Maar verder fijn te zien dat hij Ajax op nveau NEC en ADO ziet...
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo dec 05, 2010 1:07 am

Beloki schreef:Helemaal klaar met die man. De quotes van Jol die Benji in het wedstrijdtopic citeerde zijn misschien nog wel erger. Strekking: de fans moeten niet zeiken want het gaat prima, en als er wat misgaat ligt het aan iedereen behalve aan Jol.

Pleur die vent er alsjeblieft meteen uit.
Volgens mij hoopt hij daar ook op. Krijgt hij meteen een zak geld mee. Anders kan ik niet verklaren hoe Jol zo zwak kan coachen. Zo'n slechte trainer en coach kan hij toch niet zijn. Jol wil gewoon naar Engeland maar wil geen ontslag nemen. Hij wil gewoon ontslagen worden.
Tijd voor iets nieuws.

Beloki

Bericht door Beloki » zo dec 05, 2010 1:20 am

Liberty schreef:
Beloki schreef:Helemaal klaar met die man. De quotes van Jol die Benji in het wedstrijdtopic citeerde zijn misschien nog wel erger. Strekking: de fans moeten niet zeiken want het gaat prima, en als er wat misgaat ligt het aan iedereen behalve aan Jol.

Pleur die vent er alsjeblieft meteen uit.
Volgens mij hoopt hij daar ook op. Krijgt hij meteen een zak geld mee. Anders kan ik niet verklaren hoe Jol zo zwak kan coachen. Zo'n slechte trainer en coach kan hij toch niet zijn. Jol wil gewoon naar Engeland maar wil geen ontslag nemen. Hij wil gewoon ontslagen worden.
Je zou het bijna denken. Zijn gezeik om vleugelspelers en extra geld is kolderiek, dat weet hij zelf ook wel. Misschien doet hij het er idd wel om.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 05, 2010 7:57 am

Je zou bijna denken dat Jol middels provocerende uitspraken een afkoopsom wil forceren. :blush.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo dec 05, 2010 8:17 am

Onvoorstelbaar, wat een uitspraken.
Hoe gaat het met Fulham, hebben die nog iemand nodig?

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 05, 2010 8:28 am

Neefkens schreef: Hoe gaat het met Fulham, hebben die nog iemand nodig?
Neefkens toch! Is er dan niets positiefs te melden? :smallgrin.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo dec 05, 2010 8:35 am

Ik heb echt zitten zoeken, maar ik heb gisteren de TV maar gewoon uitgeknald. En dan nu die uitspraken van Jol, echt gênant.
Misschien moet het toch maar totaal anders, fluwelen revolutie enzo.... :confused.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 05, 2010 9:10 am

Neefkens schreef:Ik heb echt zitten zoeken, maar ik heb gisteren de TV maar gewoon uitgeknald. En dan nu die uitspraken van Jol, echt gênant.
Ja, het was wederom gruwelijk slecht.
Misschien moet het toch maar totaal anders, fluwelen revolutie enzo.... :confused.gif:
'Ajax, de weg naar winst' is van Coronel. Is niets van terecht gekomen. Financieel niet, sportief niet en qua opleiding / doorstroming niet. Wanneer de ledenraad -- maar zijn die niet net als die 22 FIFA-baasjes, belust op macht, gedreven door het ego, geld, invloed en vriendjespolitiek?? -- consequent is, slacht men het bestuur af. Hetgeen dan ook weer doorwerkt richting RvC en de directie.

Boog en Slop zijn mij persoonlijk meer een doorn in het oog dan Coronel. Het gaat er bij mij niet in dat je 12 miljoen voor Vermaelen vangt en desondanks 23 miljoen verlies draait. Ajax heeft 11 miljoen uitgegeven aan De Zeeuw en Lodeiro. Die Jol had bij AD - of financieel directeur wimpey kunnen zeuren tot ie een ons woog, maar ik zou hem geen euro van die 11 miljoen hebben gegeven! Kwestie van rekenen, lijkt me.

Atouba, Suk, die Brazilianen, Verhoeven, Tainio, Ooijer, El Ham: u zoekt maar in de jeugd, heer Jol. Zo werken we bij Ajax. De enige aankopen die m.i. te rechtvaardigen waren, waren Pantelic en Mido. Simpelweg omdat het vertrek van KJH niet gecompenseerd werd, we hebben dit seizoen tot vervelens toe kunnen constateren dat Ajax een spits nodig had.

Boog en Slop zetten het voortbestaan van de club op het spel, er moet alles aan gedaan worden om die pipo's te dumpen. Boog heeft het empire van Neerlands bekendste zanger onderuitgehaald, nu is 's lands bekendste club aan de beurt? Dat moet toch maar effe voorkomen worden. Boog kroop op handen en voeten naar Hamburg om Jol vast te leggen. Dat buitte Jol uit, door alle macht naar zich toe te trekken. Kapitaal salaris, z'n incrowd werkt bij Ajax, spelers via Raiola, dat hebben we allemaal aan Boog te danken. Jol dreigt met vertrek: Boog vind een externe financier om El Ham te halen, vind geld voor 30-ers, hetgeen in weerspraak met dat rapport is. Boog heeft stront aan z'n handen en in zijn ogen. Hij en Slop dienen op hun wanbeleid afgerekend te worden.

Jol ontslaan is me te kort door de bocht. Ik ben geen fan, maar hij heeft wel wat in zijn mars. Hij is geen mindere trainer dan zijn voorgangers. En wat is het alternatief? Blind: HELP. FdB: een rookie, als je als club plannen hebt met hem, moet je hem niet nu in het diepe gooien.

JC heeft altijd kritiek en vragen. Hopelijk komt ie met antwoorden. Men zal zich op 14/12 weer aan hem vastklampen. En dat is altijd weer een risico, want hij laat wat schoten voor de boeg los, maar wil geen verantwoordelijkheid nemen. Het zal idd wel een 'fluwelen' revolutie worden: stapje voor stapje. Het zal nog jaren duren eer Ajax er enigszins bovenop komt. In de tussentijd: financieel saneren en opleiden. Ik wil me niet aan een peperdure softcock als El Ham ergeren. Dan erger ik me liever aan een ventje uit de jeugd. :smallgrin.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo dec 05, 2010 10:17 am

Wat ben je mild, wimpey. :confused.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Toppie

Bericht door Toppie » zo dec 05, 2010 11:37 am

Jol wil Wesley en Vlemminx :biggrin.gif:

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo dec 05, 2010 12:24 pm

Jol, oprotten. Nu. Weg. De ziekte voor je.

FCT-Bantje

Bericht door FCT-Bantje » zo dec 05, 2010 12:24 pm

Zou lachen zijn als Jol volgende week zegt. Vitesse heeft spelers die wij kunnen gebruiken. Spelers zoals Aissati :smallgrin.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » zo dec 05, 2010 12:34 pm

Zou me oprecht niet verbazen, Ajax gaat het volgende week natuurlijk erg lastig krijgen.

Jol wil net zo graag weg als dat de supporters hem weg willen hebben...

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 05, 2010 12:39 pm

Ik vond Aissati erg sterk vrijdagavond.
I think I lost my fucking headache

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » zo dec 05, 2010 1:04 pm

Benji schreef:Zou me oprecht niet verbazen, Ajax gaat het volgende week natuurlijk erg lastig krijgen.
We gaan 'm gewoon verliezen daar. Met mij (en ZSoG) op de hoofdtribune. Heeeeuujjj!

K.
Still alive...

Paul1985

Bericht door Paul1985 » zo dec 05, 2010 1:30 pm

Met dat gezeik om geld, tekent hij zijn eigen brevet van onvermogen. Van alle spelers die hij dit seizoen heeft gehaald, doet alleen Mido wat je er van kan verwachten. El Hamdaoui kan best leuk voetballen, maar voegt niks toe aan het spel van Ajax. Kan geen bal fatsoenlijk vasthouden en gaat voornamelijk voor eigen eer en glorie.

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 05, 2010 1:31 pm

Duke schreef:Wat ben je mild, wimpey. :confused.gif:
Hoezo?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo dec 05, 2010 2:09 pm

Noem me gek, maar ik krijg het gevoel dat hij bewust een breuk aan het forceren is.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 05, 2010 2:22 pm

Samuraskinurovanya schreef:,,Ze waren zeker in het eerste half uur beter'', erkende trainer Martin Jol. ,,Hoe dat komt? Omdat ze spelers hebben die wij ook kunnen gebruiken. Net zoals ADO Den Haag. Die hebben Wesley Verhoek op de vleugel lopen.''

:drecul.gif: Humor hij heeft wel, die Jol. Maar verder fijn te zien dat hij Ajax op nveau NEC en ADO ziet...
Huh? Heeft hij dit echt gezegd?

Het is achteraf praten, maar Ajax Jol 'gewoon' naar Fulham moeten laten gaan. Dit schiet niet op.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » zo dec 05, 2010 2:30 pm

Peter schreef:Noem me gek, maar ik krijg het gevoel dat hij bewust een breuk aan het forceren is.
Dat denk ik al een tijdje... Anders verklaar ik zijn gehuil niet.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 05, 2010 2:39 pm

Zo raar zou dat niet zijn. Hij wilde weg maar hij mocht niet. Nu zal hij spijt hebben dat hij het niet harder heeft gespeeld.

Lionel

Bericht door Lionel » zo dec 05, 2010 3:14 pm

Laat hem gaan. Zet desnoods de Sint voor de groep..
IK GELOOF!!!!!!

Rooie

Bericht door Rooie » zo dec 05, 2010 3:19 pm

Zo simpel zal het niet zijn, Jol speelt het niet voor niets op deze manier.

Geld.

(Al zullen ook hiervoor wel wat externe financiers gevonden kunnen worden)

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 05, 2010 3:36 pm

Goed, dat kost dus een sloot geld, en dan? Danny Blind voor de groep? :confused.gif:

Ik denk niet dat ze bij Ajax echt weten wat er dan moet gebeuren.

@Neef: je kunt écht niets positiefs vinden? :aai.gif:

Plaats reactie