Helaas zijn wij niet veel beter. Eerst maar eens winnen in Venlo.wimpey schreef:Ploeg van niks, zoals Peter en ik deze week weer eens vaststelden.

Helaas zijn wij niet veel beter. Eerst maar eens winnen in Venlo.wimpey schreef:Ploeg van niks, zoals Peter en ik deze week weer eens vaststelden.
We krijgen dit seizoen weer een kampioen van de armoede, zoveel is wel duidelijk. Er is er niet een die gewoon degelijk is, laat staan een die er bovenuit steekt.LucaS schreef:Hoe is het mogelijk, nog maar drie verliespunten achter, terwijl we zo ongelofelijk veel onnodige punten hebben laten liggen. Ajax had eigenlijk gewoon 5 of 7 punten voor moeten staan als ze in goede doen waren geweest.
Zeker niet. Wij zijn minder dan PSV momenteel, da's wel duidelijk. Maar dat regelmatige gegeil op PSV door de media gaat echt nergens over. Het is een zeer matige ploeg.Duke schreef:Helaas zijn wij niet veel beter. Eerst maar eens winnen in Venlo.wimpey schreef:Ploeg van niks, zoals Peter en ik deze week weer eens vaststelden.
Klopt. Het grappige vind ik altijd dat er bij een verlieswedstrijd van Ajax altijd zo lekker gezaagd wordt in de media (en in dit geval EL) en dat nu PSV verliest er wordt gediscussieerd over 'hoe het toch kan dat NAC thuis punten pakt en uit niet'.LucaS schreef:Hoe is het mogelijk, nog maar drie verliespunten achter, terwijl we zo ongelofelijk veel onnodige punten hebben laten liggen. Ajax had eigenlijk gewoon 5 of 7 punten voor moeten staan als ze in goede doen waren geweest.
Ik erger me al langer aan Rutten. Aan zijn mediaoptredens, aan zijn aankoopbeleid, aan zijn wissels en ga zo maar door.Duke schreef:Ontslag? Is dat niet een beetje overdreven?generaal schreef:4-2, ontslag voor de scatman hoop ik..
Sterker nog: ik denk dat Ajax misschien wel betere spelers heeft. Stekelenburg is een betere keeper, en met jongens als Vertonghen en Van der Wiel heeft Ajax in principe ook een betere achterhoede. De aanval is met Suarez en El Hamdaoui zeker niet minder. Alleen op het middenveld is PSV misschien iets beter.Peter schreef:Klopt. Het grappige vind ik altijd dat er bij een verlieswedstrijd van Ajax altijd zo lekker gezaagd wordt in de media (en in dit geval EL) en dat nu PSV verliest er wordt gediscussieerd over 'hoe het toch kan dat NAC thuis punten pakt en uit niet'.LucaS schreef:Hoe is het mogelijk, nog maar drie verliespunten achter, terwijl we zo ongelofelijk veel onnodige punten hebben laten liggen. Ajax had eigenlijk gewoon 5 of 7 punten voor moeten staan als ze in goede doen waren geweest.![]()
We krijgen inderdaad een kampioen van de armoede. PSV is niet veel bijzonders, Twente vind ik dan nog beter.
Verder eens met wimpey. Het gegeil op PSV slaat nergens op, want die zijn echt niet veel beter dan wij. En dat zegt wat....