FC Twente 2010-2011
Re: FC Twente 2010-2011
Iets met zijn enkel las ik. Gun hem ook geen blessure.. Te mooie voetballer.
IK GELOOF!!!!!!
-
Gaat om zijn knie, gedacht wordt aan ingescheurde/afgescheurde buitenste knieband
- Jinne
- Site Admin
Hmm, dat klinkt als een blessure waarmee hij niet weer snel op het veld zal staan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Inderdaad. Erg sneu voor die jongen en een aderlating voor Twente. Kan ze wel eens opbreken ook.
- SylvievdVaart
Zonde. Ik ben dol op de speler Ruiz. Ik gun het hem dan ook totaal niet, ik vind het een groot talent.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ik was gisteren bij NEC - Twente. en odanks de vroege achterstand bleef Twente toch wel gewoon goed voetballen hoor. Opvallend was alleen dat ze zonder douglas erg kwetsbaar waren bij hoge ballen. Overigens vond ik Brama echt goed, weinig balverlies en veel veroveringen. Janko viel mij niet eens echt tegen en de Jong kan goed voetballen maar 0 rendement.
Overigens denk ik dat van Eijden van NEC bij menig tweedeklasser nog op de bank zou zitten wat een drama is dat zeg!! Het is dat NEC schone en Zimling heeft voor de rest is het een erg matige ploeg.
Overigens denk ik dat van Eijden van NEC bij menig tweedeklasser nog op de bank zou zitten wat een drama is dat zeg!! Het is dat NEC schone en Zimling heeft voor de rest is het een erg matige ploeg.
Is 1995 echt zolang geleden??
Van Eijden kan er helemaal niks van inderdaad. Al vind ik Zimmling ook echt drie keer niks hoor. NEC heeft gewoon een hele matige ploeg. Gaan ergens tussen plek 12 en 16 eindigen.Rijkaard schreef:Ik was gisteren bij NEC - Twente. en odanks de vroege achterstand bleef Twente toch wel gewoon goed voetballen hoor. Opvallend was alleen dat ze zonder douglas erg kwetsbaar waren bij hoge ballen. Overigens vond ik Brama echt goed, weinig balverlies en veel veroveringen. Janko viel mij niet eens echt tegen en de Jong kan goed voetballen maar 0 rendement.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Zoveel wedstrijden van NEC heb ik nog niet gezien dit jaar. Maar die paar keren dat ik er was vond ik Zimling aardig! begrijp me goed zeker geen Ajax niveau maar voor NEC heel aardig. Allezins een stuk beter dan Sibum en Davinds op het middenveld.
Is 1995 echt zolang geleden??
-
BLESSURE BRYAN RUIZ
28-11-2010
In het met 2-4 gewonnen uitduel tegen NEC zaterdagavond verliet Bryan Ruiz in de tweede helft geblesseerd het veld. De maker van twee doelpunten moest zich per brancard van het veld laten dragen. Zondag is na onderzoek in het ziekenhuis gebleken dat hij een scheur heeft in de buitenmeniscus van zijn linkerknie. Hij wordt maandag geopereerd. Dit betekent dat Bryan Ruiz voor de winterstop niet meer in actie kan komen voor FC Twente.
Spa: FCTwente.nl
28-11-2010
In het met 2-4 gewonnen uitduel tegen NEC zaterdagavond verliet Bryan Ruiz in de tweede helft geblesseerd het veld. De maker van twee doelpunten moest zich per brancard van het veld laten dragen. Zondag is na onderzoek in het ziekenhuis gebleken dat hij een scheur heeft in de buitenmeniscus van zijn linkerknie. Hij wordt maandag geopereerd. Dit betekent dat Bryan Ruiz voor de winterstop niet meer in actie kan komen voor FC Twente.
Spa: FCTwente.nl
Da's niet best. Jammer, ik geniet van Ruiz. Dat gaat Twente voelen, lijkt me...
Hij mist De Graafschap, Heerenveen en Heracles. Misschien niet de moeilijkste wedstrijden maar het is toch een serieuze aderlating. Grote voordeel voor Twente ten opzichte van Ajax is echter dat ze niet volledig afhankelijk zijn van de individuele klasse van de aanvallers. Er staat ook zonder Ruiz nog een goed elftal.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
als het H'veen uit is dan alleen misschien...
Ruiz is gewoon een heerlijke speler om naar te kijken en waarvoor je naar het stadion gaat...
Ruiz is gewoon een heerlijke speler om naar te kijken en waarvoor je naar het stadion gaat...

Weer op zoek naar een Interim coach..
- Jinne
- Site Admin
In twee van die drie wedstrijden wist FC Twente in de heenronde met Ruiz erbij overigens niet te scoren.Marillion schreef:Hij mist De Graafschap, Heerenveen en Heracles. Misschien niet de moeilijkste wedstrijden maar het is toch een serieuze aderlating. Grote voordeel voor Twente ten opzichte van Ajax is echter dat ze niet volledig afhankelijk zijn van de individuele klasse van de aanvallers. Er staat ook zonder Ruiz nog een goed elftal.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ruiz is belangrijk voor Twente.. ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Ze hebben een leuk team maar zonder Ruiz... ik ben benieuwd.
IK GELOOF!!!!!!
-
Mooi broodje aap verhaal:

- Panathinaikos aast op Stijn Schaars of Theo Janssen
Ook VfL Wolfsburg heeft oogje op Janssen
ATHENE/ENSCHEDE - Panathinaikos hoopt zich in de winterstop te versterken met Theo Janssen of Stijn Schaars. De Griekse topclub heeft een budget vrijgemaakt voor één van beide Nederlandse middenvelders. Het contact met Schaars is vooralsnog het meest concreet. Dat meldt het AD.
Costas Antoniou, de technisch directeur van Panathinaikos, sprak woensdag op Schiphol met het management van de AZ-middenvelder. Schaars heeft wel oren naar een tussentijdse transfer. De international, die al langer flirt met een vertrek naar het buitenland, heeft een contract tot 2012 in Alkmaar. Naar verluidt vraagt AZ een afkoopsom van ruim twee miljoen euro voor haar aanvoerder.
Zaakwaarnemer Karel Jansen bevestigt de contacten met Panathinaikos, dat in groep D van de Champions League vastgeroest is op de laatste plaats en na de winter geen Europees voetbal speelt.
Panathinaikos zou nog liever in zee gaan met Theo Janssen, die tegen NEC door een delegatie van de Griekse club werd bekeken. De middenvelder van FC Twente lijkt echter een voorkeur te hebben voor meer aansprekende voetballanden.
Zo is VfL Wolfsburg van trainer Steve McClaren nadrukkelijk in hem geïnteresseerd. De Engelse trainer staat in de Duitse autostad onder druk.

- peter
Janssen schiet de vrije trap er al in na een minuutje of 10.
Misschien willen ze hem voor de breedte halen en kijken ze hoe hij het doet op de tribune?
I think I lost my fucking headache
- peter
Giga kans voor Poepon.
- peter
Staan ook alweer achter. 

Heerenveen-uit, altijd lastig.
- Giacomo Puccini
Vooralsnog een fantastisch voetbalweekend. PSV en FC Twente helpen Ajax weer in het zadel voor de kampioensrace en ondertussen waait bij Ajax een frisse wind.
Wel 1-1 nu, goede aanval van Twente. Chadli is een fantastische voetballer.
Wel 1-1 nu, goede aanval van Twente. Chadli is een fantastische voetballer.
Ajax!
Ik zou maar nergens op rekenen. Heerenveen laat immense gaten vallen.
- Ajaciedjuh
Lekkerrrrrrrrrrrrr
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
Die Assaidi is aan een geweldig seizoen bezig, trouwens.