AZ 2010-2011
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: AZ 2010-2011
Castaignos met de 2-1. Ik weet niet wat AZ deed, maar daar stonden er een stuk of 7 vrij. Laat maar, was ook dik, dik, buitenspel.
Feyenoord is gewoon beter als je eerlijk bent.
Feyenoord is gewoon beter als je eerlijk bent.
2-1 Castaignos, stond ongeveer anderhalve meter buitenspel.
Kom net terug van deze wedstrijd... vriend had vrijkaartjes, dus ik dacht leuk... Nou, niet echt.. wat een drama kwaliteit loopt er daar rond zeg. Die Jonathas kan er echt niets van, vanaf de 5e minuut riep ik al tegen verbeek (ik zat achter zijn dugout) dat ie Pelle moest inbrengen, pas in de 2e helft kon hij Jonathas niet meer aangluren en luisterde hij naar mijn raad, binnen een minuut had Pelle hem in het netje liggen.
Bij Feyenoord vond ik El Ahmadi en van Haaren best leuk spelen, de rest was echt dramatisch!
Bij Feyenoord vond ik El Ahmadi en van Haaren best leuk spelen, de rest was echt dramatisch!
Dus wij hebben volgende week wel een kans thuis tegen AZ??? 

Ik vind dat ze anders moeten spelen. Meer in een 442. Holman en Martens hebben meer ruimte nodig. Nu staan ze er al.
IK GELOOF!!!!!!
Als Jonathas wordt opgesteld dan scoren ze niet hoor!Wouter schreef:Dus wij hebben volgende week wel een kans thuis tegen AZ???
Helaas scoren wij ook nooit. 0-0 dus. 

- peter
Iemand AZ nog gezien net? Ik alleen de tweede helft even met het bord op schoot, maar dan waren wij toch wel 'ietsje' beter. Mijn hemel wat een kansloze nederlaag weer.
Hopeloze flutploeg. Die Jonathas bijv. is me een brok ellende.Peter schreef:Iemand AZ nog gezien net? Ik alleen de tweede helft even met het bord op schoot, maar dan waren wij toch wel 'ietsje' beter. Mijn hemel wat een kansloze nederlaag weer.
- peter
En die Pelle schiet er gewoon weer eentje in. Dit keer viel hij in in de 35ste minuut (tactisch uhuh) en hij doet het gewoon weer. Jonathas kan voorlopig lekker op de bank hangen.
Ja, de l*l...
Gelukkig maakte Aisatti nog de 1-1, want bij het tigste verlies na zelf meer balbezit en meer kansen te hebben gehad was ik gek geworden...
Gelukkig maakte Aisatti nog de 1-1, want bij het tigste verlies na zelf meer balbezit en meer kansen te hebben gehad was ik gek geworden...

- peter
Vind ik een beroerde keuze, maar ok.'AZ en Schaars te spreken over belangstelling van Panathinaikos'
Zaterdag, 4 december 2010 om 10:46
De kans is groot dat Stijn Schaars in januari de overstap naar Panathinaikos maakt. Volgens het Algemeen Dagblad ziet de 26-jarige middenvelder een overstap naar de gedeeld koploper van Griekenland wel zitten en kan AZ een transfersom voor de Oranje-international goed gebruiken.
/
Schaars is een van de grootverdieners bij AZ, dat na het vertrek van Dirk Scheringa noodgedwongen moest bezuinigen. De Noord-Hollanders gaan ervan uit dat de overgang van de middenvelder door zal gaan, vooral omdat ook Schaars zelf graag bij de topclub uit Athene aan de slag gaat.
De oud-speler van Vitesse kan bij Panathinaikos, waar onder meer Djibril Cissé en Gilberto Silva spelen, een uitstekend salaris tegemoet zien. Het contract van Schaars in de kaasstad loopt in de zomer van 2012 af. Afgelopen week werd Theo Janssen van FC Twente eveneens aan de Grieken gelinkt.
VZ
Schaars gaat gewoon voor het geld. Ik vraag me af of hij veel alternatieven heeft. Een club als Pana is gewoon zijn niveau.
De 'nieuwe Cocu' zoekt zijn heil dus in Griekenland. 

Belachelijk dat er geen andere club interesse toont. Zeker als hij inderdaad maar iets van twee miljoen hoeft te kosten.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Voor 2 miljoen zou ik de gok ook nog wel nemen, als club zijnde.Bertje schreef:Belachelijk dat er geen andere club interesse toont. Zeker als hij inderdaad maar iets van twee miljoen hoeft te kosten.
Maar het is natuurlijk een teken aan de wand dat niet meer clubs interesse tonen: Schaars staat al effe stil. Niet overtuigend in de CL, geen speeltijd in Oranje en hij steekt er bij AZ niet duidelijk bovenuit. Dus dan kom je bij een club als Pana terecht.
Ik snap 'm wel als hij daar heen zou gaan. Bij AZ gaat het niet beter worden en hij zal zo onderhand toch ook wel een keer zijn zakken willen vullen. Tja, als je dan niet goed genoeg bent voor de top dan kom je bij dit soort clubs uit. Overigens staat de Griekse competitie misschien niet zo hoog aangeschreven maar hij kan daar wel een aantal bijzonder sfeervolle derby's meemaken. Dat is ook wat waard.
Nil volentibus arduum
Is er een team in de Eredivisie met meer griezels dan ADO? Immers, Van den Bergh, Bosschaart, Buijs, Kubik... 

Het gerucht gaat dat Van Gaal zijn oude pupil Hector Moreno wil halen.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik denk dat ze daar, na Pranjic en Braafheid, voorlopig wel zijn uitgekeken op spelers uit de eredivisie. Wat zouden ze ook met Moreno moeten? Aanvulling voor het Regionalliga-team?joey schreef:Het gerucht gaat dat Van Gaal zijn oude pupil Hector Moreno wil halen.

RTVNH / Voetbalzone
Het is wel in de mode...Pellè meldt zich niet in Turkije; AZ weet niet waar speler uithangt
Zondag, 9 januari 2011 om 13:20
AZ-coach Gertjan Verbeek is nog altijd in afwachting van Graziano Pellè. De Italiaanse spits had vanwege een griepje toestemming gekregen om later af te reizen naar het trainingskamp in Turkije, maar heeft zich daar nog niet gemeld. Volgens RTV Noord-Holland weet de club niet waar de speler momenteel is.
De reden achter het wegblijven van Pellè is vooralsnog niet duidelijk. Bekend is dat hij mag vertrekken, omdat hij met zijn vorstelijke salaris flink op de begroting van de Alkmaarders drukt. In de maanden voor de winterstop gold de voormalig jeugdinternational echter veelvuldig als basisklant en genoot hij het vertrouwen van Verbeek.
AZ verblijft vanaf zaterdag een week in het Turkse Belek, waar de ploeg zich voorbereidt op de tweede seizoenshelft. Jonathas (priveomstandigheden), Joey Didulica (nekblessure) en de Braziliaanse verdediger Ramon (kniekwetsuur) reisden eveneens niet mee naar Turkije. Zij zullen ook in een later stadium niet aansluiten bij de groep.