Gaat ook naar Rusland.

Moderator: mods
Gas en Olie en corruptie wint altijd kijk maar tegenwoordig aan de Europese stranden 10 jaar geleden waS er geen Rus te vinden tegenwoordig nemen ze boel daar over terwijl ze 20 jaar geen cent te makken hadden.Peter schreef:Vind het wel lachen. Die Russen pompen er een hoop geld in en winnen dus ook gewoon.
Die FIFA zit niet voor niets in Zwiterserland het rijkste land van Europa geen EU LID en gunstige bank condities voor rijke mensen. Gewoon geld wolven en zakkenvullers die stemmen en over 10 jaar hoor je dat ze zijn omgekocht MAFFIA OPZOUTENJinne schreef:Jezus, wat een kansloze stemming zeg.
Hoeladans schreef:Poetin voelde al aankomen dat Rusland het niet zou krijgen, en is daarom weggebleven.
Zal gewoon Engeland worden.
Volgens mij waren ze dat juist wel, ondanks de (Engelse) bookies.Hoeladans schreef:Als je daar zo zeker van bent zal ik er wat geld op zetten. Ze zijn niet de favoriet.
Niet alleen de Engelse bookies. Bij alle bookmakers was Engeland vandaag het best genoteerd.Duke schreef:Volgens mij waren ze dat juist wel, ondanks de (Engelse) bookies.Hoeladans schreef:Als je daar zo zeker van bent zal ik er wat geld op zetten. Ze zijn niet de favoriet.
Brazilie is op zichzelf natuurlijk een prachtige locatie, maar ik snap dat jij bedoelt om heen te gaan.Thijs schreef:Ik baal hier zo van he. VIER keer achter elkaar een kutlocatie!
Blijkbaar niet. Er zijn voldoende recente artikelen waar Rusland bovenaan staat, ook hier geplaatst. Maar goed, het mileu heeft in ieder geval verloren, met Rusland en Qatar.Hoeladans schreef:Niet alleen de Engelse bookies. Bij alle bookmakers was Engeland vandaag het best genoteerd.Duke schreef:Volgens mij waren ze dat juist wel, ondanks de (Engelse) bookies.Hoeladans schreef:Als je daar zo zeker van bent zal ik er wat geld op zetten. Ze zijn niet de favoriet.
En dan ben je dus gewoon feitelijk de favoriet.
Redelijk kansloos dus.Twee stemronden
Rusland wist te winnen na 2 stemronden. In de eerste ronde viel opmerkelijk genoeg Engeland af, waarschijnlijk naar aanleiding van de kritische berichten van de BBC de afgelopen dagen. De Engelsen kregen slechts twee stemmen. Nederland en België hadden er vier. Op Spanje/Portugal stemden zeven FIFA-leden en negen man kozen in de eerste ronde voor Rusland. Opvallend genoeg kreeg het HollandBelgium Bid in de tweede ronde twee stemmen minder dan in de eerste ronde.
Zuid Afrika was hartstikke gaaf!! Cape Town... een aanrader.. helaas deed de wedstrijd er niet meer toe (Nederland - Kameroen), maar de sfeer en locatie was echt perfect.Thijs schreef:Ik baal hier zo van he. VIER keer achter elkaar een kutlocatie!