En dan: Ajax is een prachtige club, maar Ajax vergelijken met kunstschatten van duizenden jaren oud...

Moderator: mods
Ja, maar de interpretatie van Ko (en mij) is dat geweld op dit moment ook absoluut ontoelaatbaar is. Het gaat me niet om het aantrekken van een kutspits, verlies maken, De Toekomst platwalsen, Wim Schoevaart royeren of Willem van Hanegem aanstellen als coach. Dat zijn allemaal momenten waarvoor actie nodig is, maar geen geweld.joey schreef:Tja, hoe erg moet het dan zijn, Ko? Dat is een kwestie van interpretatie. Iemand kan best de mening toegedaan zijn dat nú het uur u al is aangebroken.
En dan: Ajax is een prachtige club, maar Ajax vergelijken met kunstschatten van duizenden jaren oud...
Die artikelen gaan ook vooral over zaken die echt al jaren geleden speelden, Michiel Menting etc.El Clavo schreef:Ik geloof eerlijk gezegd niks van dit verhaal. Ze zullen best eens emails krijgen vol 'gekanker' , maar dit? Neuh.
HAAL DIE VAN DE WIEL ER IS UIT MAN DAT KEN TOCH NIET DIE GOZER!!!!!!!!11
MVG,
FRED VAK 429
Tja, wat moet ik daar mee? Iemand kan nú een machinegeweer pakken, de metro naar Zuidoost nemen en op het trainingsveld de hele Ajax-selectie neermaaien omdat ze te vaak hebben verloren de laatste tijd. Ik zie het verband niet met wat ik zojuist zei.Tja, hoe erg moet het dan zijn, Ko? Dat is een kwestie van interpretatie. Iemand kan best de mening toegedaan zijn dat nú het uur u al is aangebroken.
Als een agent een kogel door de kop van een terrorist jaagt die met een bomgordel op het Louvre afrent juich ik dat van harte toe. Kunst gaat ook niet over leven en dood.joey schreef:Iemand vermoorden valt niet te rechtvaardigen.
Dat is wel heel eufemistisch uitgedrukt. Nogmaals: ik reageer op het specifieke 'Red Bull-voorbeeld', en dat gaat wel even een stukje verder dan een zakenman die andere plannen heeft dan de supporters.joey schreef:Dat is toch heel iets anders dan wanneer een voetbalclub wordt opgekocht door een of andere zakenman die andere plannen heeft dan de supporters?
Wat precies rampen voor de mensheid zijn, is een zeer rekbaar begrip. Is het een ramp voor de mensheid als alle overblijfselen uit de Griekse oudheid worden afgebroken en vernietigd? Is het een ramp voor de mensheid wanneer de tijger definitief uitsterft, of de laatste olifanten voor hun ivoren slagtanden worden afgeschoten? Is het een ramp voor de mensheid wanneer iemand 's nachts het Van Gogh-museum binnensluipt en alle schilderijen met en stanleymes verwoest, beyond restoration?Het is heus geen ramp voor de mensheid als Ajax verdwijnt.
Al reageerde je op het Coca Cola voorbeeld, iemand vermoorden is zoiets verwerpelijk en immoreel. Dat is gewoonweg niet te rechtvaardigen. Iemand vermoorden om een voetbalclub, wat eigenlijk niets meer is dan een verzameling mensen, is echt het meest primitieve gedrag dat er bestaat.Nogmaals: ik reageer op het specifieke 'Red Bull-voorbeeld'
Kaartverkoop HSV uit begint morgen; Anderlecht thuis dinsdag
Datum: 17-12-2010
Laatste gewijzigd: 17-12-2010
Categorie: Kaartverkoop Eredivisie
HSV - AFC Ajax
Zaterdag 08 januari 2011
16:00 uur
Oefenwedstrijd
Prijs €8,48*
Alleen online verkoop
Eigen vervoer.
*= Let op: dit betreft een staanplaats.
Servicekosten:
Per online bestelling wordt € 1,- aan servicekosten berekend.
Start voorverkoop
Zaterdag 18 december 2010 10:00u
Vanaf zaterdag 18 december 2010 10:00u
Alle Ajax (S)CC EU+ / EU uitkaarthouders
Maximaal 1 kaart per (Seizoen) Club Card
Vanaf dinsdag 21 december 2010 10:00u
Alle Ajax (S)CC EU+ / EU uitkaarthouders en SCC NL+ / NL Uitkaarthouders en AL.CC NL uitkaarthouders en AJS.CC NL uitkaarthouders
Vanaf donderdag 23 december 2010 10:00u
Alle Ajax (S)CC houders
Einde voorverkoop
Zondag 2 januari 2011 23:59u
Ajax doet er alles aan om dinsdag 21 december met de kaartverkoop voor Ajax - Anderlecht te beginnen. De seizoenkaarthouders zijn het eerst aan de beurt voor de wedstrijd op 24 februari.
Ajax is vrijdagmiddag in Nyon tijdens de loting van de UEFA Europa League gekoppeld aan RSC Anderlecht. Ajax begint het tweeluik met Anderlecht op donderdag 17 februari met een uitwedstrijd in Brussel. Een week later, op donderdag 24 februari, komt Anderlecht naar de Amsterdam ArenA.
Mocht Ajax deze tweestrijd winnen dan zal de volgende tegenstander voor de achtste finale op 10 en 17 maart komen uit de wedstrijd tussen FC Basel en Spartak Moskou.
Bron: www.ajax.nl
Dat deed jij toch al op de zwarte markt daarna?Cruijff schreef:Zet dat soort teksten nou niet op een openbaar forum Peter, dat geeft Ajax weer een vrijbrief om te vragen wat ze willen. ;)
Maar ben ook wel benieuwd, ben bang dat de prijzen niet mee zullen vallen. Ajax - Anderlecht spreekt best aan als affiche.