Maar ik kan me voorstellen dat Adriaanse het daar niet graag over heeft.

Moderator: mods
Vind ik ook. Maar die mag van mij volgend jaar bij NAC ervaring op gaan doen.De Dominee schreef:Die Pastoor van dé club van Rotterdam klinkt bij vlagen verstandig.
Hij is van hetzelfde bouwjaar als JC.joey schreef:63? Valt me nog mee.
Hij vindt dit Ajax ook het slechtste sinds 1965. Ik vond het Ajax van z'n adepten veel minder dan het Ajax van 2010. 99% van de bevolking met mij, neem ik aan.joey schreef:Cruijff heeft het met name over de jeugdopleiding. Dáár maakt hij zich zorgen over.
Danny Ajax-1 laten trainen lijkt me ook geen goed idee. Rijkaard hoef ik ook niet te zien. Ik wil geen enkel JC-maatje bij Ajax zien. Stuk voor stuk mislukken al die protégés van hem genadeloos. Laat ie maar een andere club zoeken om z'n proefbalonnetjes op los te laten.Liberty schreef:Moeten we wel een technisch directeur hebben. Want om Danny nou ook de aankopen te laten doen zie ik niet zitten.
De spelers die Ajax het meeste geld hebben opgeleverd zijn zo' n beetje allemaal jaren gevormd in de opleiding volgens CA. Dus hij heeft veel om trots op te zijn. O.a. vd Vaart en Sneijder dacht ik, nu wereldtoppers.joey schreef:Cruijff heeft het met name over de jeugdopleiding. Dáár maakt hij zich zorgen over. De trainer van Ajax is afhankelijk van wat ze op De Toekomst afleveren. Wil Ajax ooit nog eens presteren, dan zullen er uitblinkers opgeleid moeten worden in plaats van dienende spelers.
Maar ik kan me voorstellen dat Adriaanse het daar niet graag over heeft.
Frank de Boer in combinatie met Rijkaard zou ik nog wel aandurfen, eventueel met nog een assistent erbij (dit zou Blind kunnen zijn). Bij het Nederlands elftal funcitoneert dat prima, de ervaren van Marwijk icm de Boer en Cocu.wimpey schreef:Danny Ajax-1 laten trainen lijkt me ook geen goed idee. Rijkaard hoef ik ook niet te zien. Ik wil geen enkel JC-maatje bij Ajax zien. Stuk voor stuk mislukken al die protégés van hem genadeloos. Laat ie maar een andere club zoeken om z'n proefbalonnetjes op los te laten.Liberty schreef:Moeten we wel een technisch directeur hebben. Want om Danny nou ook de aankopen te laten doen zie ik niet zitten.
Ik mag trouwens hopen dat Ajax zo snugger is om niet Frank de Boer in het diepe te gooien, wanneer Jol de club zou verlaten.
Denk niet dat ze kunnen imponeren.FC Zwolle bekeek Zijler al en test volgende week Martina
Vrijdag, 3 december 2010 om 08:25Sergio Zijler is terug in Nederland. De voormalig aanvaller van Willem II, sinds de zomer zonder club, werkte in de afgelopen maanden mislukte stages af bij Arka Gdynia, Cracovia Krakow en Polonia Warschau uit Polen. In de afgelopen week trainde hij mee bij FC Zwolle, meldt De Stentor.
Of de 23-jarige Zijler in aanmerking komt voor een contract moet nog blijken: de komende week is het de beurt aan Javier Martina (23), een oud-Ajacied die dit seizoen ook geen club heeft. Wanneer hij beter bevalt dan Zijler, krijgt Martina een kans bij de huidige koploper van de Jupiler League. Trainer Art Langeler wil in de transfermaand januari in ieder geval niemand laten gaan.
Zijler was de afgelopen twee seizoenen basisspeler bij Willem II en kwam vorig jaar nog tot 31 competitiewedstrijden, maar kon desondanks vertrekken uit Tilburg. Martina speelde vorig seizoen op huurbasis voor Haarlem, maar toen de stekker eruit ging bij die club, vond de rechtsbuiten geen nieuwe club. Zijn aflopende contract bij Ajax werd niet verlengd.
VZ
"Opzienbarend nieuws met Louis van Gaal ivm Ajax"?
Aldus Jack van Gelder.