Horen niet, zien wel. Ik vind het vergelijkbaar met een opstootje zoals die er zo vaak zijn op het veld, iemand maakt een overtreding, krijgt een duw terug en voilà ineens komen bepaalde spelers (types zoals Ooijer, De Zeeuw etc.) van alle hoeken van het veld ernaartoe rennen om te laten zien hoe stoer ze zijn.Jöhnk schreef:En dat hoorde Stijnen vanaf de middenstip?Servaes schreef:Stijnen is inderdaad een complete mafketel maar wat betreft die actie na de wedstrijd; De Witte was toch serieus aan het provoceren had ik vernomen van iemand die bij de wedstrijd aanwezig was.
Enig verschil hierbij is dat het nu geen speler maar een bestuurder betreft. Ten eerste moet hij, De Witte, met zijn handen van de tegenstander afblijven en ten tweede moet hij niet verbaal gaan provoceren. En als je dat wel doet moet je niet raar opkijken wanneer je iemand als Stijnen op je af ziet komen.
Maar nogmaals, deze hele affaire wordt zwaar overtrokken in de media. Ik snap niet zo waar ze zich druk om maken, dan zou ik eerder mijn aandacht vestigen op Vertonghen die het over "die ***kakkerlakken" heeft. Dat vind ik toch talloze malen kwalijker.