Italië
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Italië
Leuke pot tussen Cagliari en Inter. Moeilijke wedstrijd voor Inter altijd.
AC Milan heeft iig een dagje bovenaan gestaan.Peter schreef:Leuke pot tussen Cagliari en Inter. Moeilijke wedstrijd voor Inter altijd.

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
Ik heb het wel voorspeld in ieder geval. Bari is een lastige club om tegen te spelen. Daar win je niet zomaar. Zelfde geldt voor Cagliari, al krijgt Inter nu wel wat kansjes.
Overigens is het alleen al leuk om die Coutinho weer eens te zien spelen bij Inter. Wat een groot talent.
Cagliari met een grote kans. Die Pisano (RB) speelt een aardige pot tegen Coutinho.
Overigens is het alleen al leuk om die Coutinho weer eens te zien spelen bij Inter. Wat een groot talent.
Cagliari met een grote kans. Die Pisano (RB) speelt een aardige pot tegen Coutinho.
- peter
Poeh wat een knappe goal van Eto'o. Potverdimme.
Inter komt nu al een paar keer goed weg...
Inter komt nu al een paar keer goed weg...
- peter
Lazio staat dan toch op 0-2 door de sterkhouders Floccari en Hernanes.
- peter
Eto'o doet het dus gewoon weer. Late 1-1 tegen Samp.
-
Godver... Napoli - Milan 0-1 door Robinho, terwijl Napoli met 10 man speelt omdat iemand buiten de lijnen ligt.... waar heb ik dat eerder gezien....
Whitey on the moon.
Jup, wel een briljante goal van Lavezzi:
http://www.youtube.com/watch?v=b7ZTkDXj ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=b7ZTkDXj ... r_embedded
- peter
Rode kaart was natuurlijk terecht. Zeer dom om als een keeper een bal tegen te houden. Leuke, felle wedstrijd overigens. Het was niet goed, maar wel spectaculair. Pato was heel erg slecht, trouwens.
Ik heb de wedstrijd niet gezien. Ik zag alleen dat ze nog wel een rode kaart kregen.
IK GELOOF!!!!!!
Lekker bezig, Steef!
- peter
Roma. 

Morganti
Hij had net zo goed Lazio 2 penals kunnen geven.

Hij had net zo goed Lazio 2 penals kunnen geven.

- peter
Heerlijke derby tot dusverre. Hoog tempo, veel fouten en 0-1 via perfecte penalty van Zlatan.
Zlatan speelt echt zó hautain, maar hij kan het wel maken...
Lijkt wel of die spelers van Inter staken ofzo, willen ze soms van Benitez af?
- peter
Milan had er al drie in moeten rammen.
Gattuso had er hier dus gewoon af gemoeten.
Gattuso had er hier dus gewoon af gemoeten.
Dat is me toch een drama-trainer...Benji schreef:Zlatan speelt echt zó hautain, maar hij kan het wel maken...
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Wat een oelewapper die Abate. Zo'n domme rode kaart.
Inter heeft trouwens wel wat behoefte aan vers bloed in de verdediging. Moeten niet de kant op gaan van Ac Milan. Cordoba als rechtsback kan dus echt niet. En Stankovic op het middenveld ook niet.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Inter staat verdedigend sowieso niet zo sterk dit seizoen.
Zlatan schopt Materazzi uit de wedstrijd haha.
Silva en Nesta spelen een wereldpot.
De scheidsrechter had Pandev er met direct rood af moeten sturen vanwege een slaande beweging en een duw, in mijn ogen. En vervolgens uiteraard ook Abate met z'n tweede gele kaart.
Benitez blijft maar van opstelling veranderen (vandaag Coutinho er weer eens naast), de spelers vallen van de ene blessure in de andere en het spel is moeizaam. Materazzi kan overigens écht niet meer. Belachelijk domme overtreding ook, van zo'n ervaren speler. Gattuso mocht blij zijn dat Allegri hem er in de rust afhaalde.
Die Eto'o...niet alleen een uitstekende en ietwat ondergewaardeerde spits, maar ook nog eens een prachtige, excentrieke persoonlijkheid. Wat een geweldenaar vind ik dat.
Bij Milan sprong Ibrahimovic er kwalitatief bovenuit, maar hij is vanwege z'n nukken zo nu en dan niet te volgen en soms zelfs een gevaar voor eigen ploeg. Bij Robinho vraag ik me altijd af of hij ooit volwassen en man genoeg zal worden om tot de absolute Europese top te behoren. Thiago Silva hoort er al bij, wat mij betreft.
Benitez blijft maar van opstelling veranderen (vandaag Coutinho er weer eens naast), de spelers vallen van de ene blessure in de andere en het spel is moeizaam. Materazzi kan overigens écht niet meer. Belachelijk domme overtreding ook, van zo'n ervaren speler. Gattuso mocht blij zijn dat Allegri hem er in de rust afhaalde.
Die Eto'o...niet alleen een uitstekende en ietwat ondergewaardeerde spits, maar ook nog eens een prachtige, excentrieke persoonlijkheid. Wat een geweldenaar vind ik dat.
Bij Milan sprong Ibrahimovic er kwalitatief bovenuit, maar hij is vanwege z'n nukken zo nu en dan niet te volgen en soms zelfs een gevaar voor eigen ploeg. Bij Robinho vraag ik me altijd af of hij ooit volwassen en man genoeg zal worden om tot de absolute Europese top te behoren. Thiago Silva hoort er al bij, wat mij betreft.
- Daily Blind
Ja goede actie, want Materazzi wilde hem ook een behoorlijke tik geven. Hij was hem gelukkig net voor!Peter schreef:Inter staat verdedigend sowieso niet zo sterk dit seizoen.
- peter
Leuke pot tussen Lazio en Inter. 1-0, maar ik ben even benieuwd wie hem nu op zijn naam krijgt. Klungelgoal.
Continu gevaarlijk met Hernanes-Zarate-Mauri. Loopt aardig daar.
Continu gevaarlijk met Hernanes-Zarate-Mauri. Loopt aardig daar.