Vitesse 2010-2011
Re: Vitesse 2010-2011
Tegen wie moet NEC eigenlijk, banjavi? Ik zie ze niet staan op teletekst...
Ik was in de veronderstelling dat je dat wel bij had gehouden wouter, maar ik wl het je wel even vertellen hoor..
NEC heeft kansloos verloren tegen Dordrecht... met 4-3...
Het was een vreselijk slechte wedstrijd ...
Maar ik ben blij voor Vitesse hoor... dat zij wel hebben kunnen winnen van amateurs... echt knappe prestatie voor the Chempions .
NEC heeft kansloos verloren tegen Dordrecht... met 4-3...
Het was een vreselijk slechte wedstrijd ...
Maar ik ben blij voor Vitesse hoor... dat zij wel hebben kunnen winnen van amateurs... echt knappe prestatie voor the Chempions .
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Dank je. Soms is het fijn om ergens aan herinnerd te worden... 

Volgens Vitesselive speelt Vitesse als een krant...Wel 1-0.
2-0 Jenner! Nu kan ik tenminste met een gerust hart zelf gaan sporten...
Pedersen!!! 

Altijd fijn om te winnen van je concurrent toch?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vitesse gaat gewoon boven NEC eindigen. Wees daar maar niet bang voor.
Het grote probleem is dat ze de kansen steeds niet benutten, maar Pedersen lijkt de oplossing...
NEC speelde vandaag anders weer een prima pot. Als ze zo tegen Ajax spelen dan wordt het een makkie.Peter schreef:Vitesse gaat gewoon boven NEC eindigen. Wees daar maar niet bang voor.
Vitesse is het aan zijn situatie verplicht om boven NEC te eindingen. Lukt dat niet moeten ze zich dood schamen.
Waarom, als ik vragen mag?
Die hebben veel meer financiele middelen om in de Wnterstop daar te versterken waar nodig is. (aanval, verdediging). NEC heeft dat niet.... in de verdediging zou er wat mij betreft nog wel wat bij mogen. Die Nuytinck laat de laatste tijd steken vallen.
Vitesse heeft kwalitatief natuurlijk ook betere spelers... Aisatti of Sibum... ik zou het wel weten.
En ze hebben natuurlijk een voorzitter met vreselijk veel geld die binnen 3 jaar kampioen wil worden en dit jaar voor plaats 8 mee wil doen, dus dan moet je wel boven een paar steuntrekkers eindigen.
En om eerlijk te zijn boeit het me ook niet of Vitesse nou wel of niet boven NEC eindigt... NEC speelt heel aardig voetbal, dus ze zullen bij de degradatiekandidaten wegblijven denk ik... dat vind ik eigenlijk al lang best. NEC heeft het team niet om voor Europees te voetballen.
Vitesse heeft kwalitatief natuurlijk ook betere spelers... Aisatti of Sibum... ik zou het wel weten.
En ze hebben natuurlijk een voorzitter met vreselijk veel geld die binnen 3 jaar kampioen wil worden en dit jaar voor plaats 8 mee wil doen, dus dan moet je wel boven een paar steuntrekkers eindigen.
En om eerlijk te zijn boeit het me ook niet of Vitesse nou wel of niet boven NEC eindigt... NEC speelt heel aardig voetbal, dus ze zullen bij de degradatiekandidaten wegblijven denk ik... dat vind ik eigenlijk al lang best. NEC heeft het team niet om voor Europees te voetballen.
Dan noem je wel één van de beste spelers van Vitesse. Je zou ook Büttner en Schöne kunnen noemen.Vitesse heeft kwalitatief natuurlijk ook betere spelers... Aisatti of Sibum... ik zou het wel weten.
Ik ben het met je eens dat Vitesse op papier betere spelers heeft, maar het is niet makkelijk om daar ook snel een team van te maken als al die nieuwe jongens pal voor het einde van de transferperiode komen...
Neej... en daarom vind ik het ook oneerlijk dat Bos er uit is geflikkerd, maar dat wist je natuurlijk toen Jordania de boel ging overnemen dat dat zou gaan gebeuren.
Ik ben benieuwd of die Ferrer het goed gaat doen of dat hij alles om wil gooien. Zou ik namelijk niet doen, want het draait prima, toch. Vitesse speelt leuk voetbal, alleen het scoort beroerd. Nu misschien met Pedersen... maar ja... ze speelden tegen VVV... da's natuurlijk een kwalitatief ellendig team.
Ergens vind ik het wel leuk dat Vitesse weer een beetje opkrabbelt hoor... het hoeft van mij geen kampioen te wordenof in die regionen te eindigen, want dan zou ik er stiekem wel van balen (dat geef ik dan op dat moment niet toe), maar zoals het jaren hiervoor ging vond ik het ook sneu...
Ik ben benieuwd of die Ferrer het goed gaat doen of dat hij alles om wil gooien. Zou ik namelijk niet doen, want het draait prima, toch. Vitesse speelt leuk voetbal, alleen het scoort beroerd. Nu misschien met Pedersen... maar ja... ze speelden tegen VVV... da's natuurlijk een kwalitatief ellendig team.
Ergens vind ik het wel leuk dat Vitesse weer een beetje opkrabbelt hoor... het hoeft van mij geen kampioen te wordenof in die regionen te eindigen, want dan zou ik er stiekem wel van balen (dat geef ik dan op dat moment niet toe), maar zoals het jaren hiervoor ging vond ik het ook sneu...
Is die Pedersen beetje een goede speler? Zag dat hij twee keer had gescoord.
Tegen VVV...
Als je dat als maatstaf moet nemen dan is Vleem ook een goede spits.. :)
Als je dat als maatstaf moet nemen dan is Vleem ook een goede spits.. :)
Leuk dat je zo begaan bent met het lot van Bos,... maar goed en wel beschouwd had Theo eigenlijk vorig jaar al ontslagen moeten worden vanwege zeer teleurstellende resultaten. Om dit nu ook aan Jordania te verbinden mij een beetje te makkelijk.
Pederson is volgens mij een echte spits, koele afmaker. Of het een goede is,..... time will tell.
Iig was de overwinning terecht tegen inderdaad een dramatisch slecht VVV.
Pederson is volgens mij een echte spits, koele afmaker. Of het een goede is,..... time will tell.
Iig was de overwinning terecht tegen inderdaad een dramatisch slecht VVV.
Weet iemand welke band het nummer in het begin speelt?
http://www.eredivisie.nl/video/autoplay ... 16-11.html
http://www.eredivisie.nl/video/autoplay ... 16-11.html
Mijn dank is groot,.. catchy deuntje!!
- peter
Zou het bizar vinden als Matic op de bank komt te zitten. Vind ik een speler met veel potentie.Ferrer lijkt Kingston en Snijders te verkiezen voor duel met Heracles
Vrijdag, 19 november 2010 om 17:32
Volgens Omroep Gelderland gaat Albert Ferrer de basiself van Vitesse voor het duel met Heracles flink omploegen. De regionale zender meldt dat de nieuwe Spaanse coach onder meer Laryea Kingston en Genaro Snijders zal laten starten. Eerder werd al duidelijk dat Nacer Barazite niet tot de selectie behoort.
/
Marcus Pedersen, die vooralsnog op de bank plaats moest nemen, lijkt de rol van eerste spits op zich te mogen nemen. Het inbrengen van het drietal betekent dat er voor Nemanja Matic, Dalibor Stevanovic en Lasse Nilsson waarschijnlijk geen plek zal zijn. De plaats van de geschorste Alexander Büttner wordt ingenomen door Luca Caldirola.
Ferrer gaf vrijdag overigens te kennen dat hij de selectie van Vitesse wil inkrimpen. Van de nu 26 selectiespelers zal dan ook een groot aantal te horen krijgen dat zij de club in de winterstop mogen verlaten. Eigenaar Merab Jordania wil in januari nog enkele versterkingen van buitenaf halen.
VZ
Ik vind het niet zo bizar. Met Matic, Aissati en Stevanovic had Vitesse veel te veel spelers staan die de bal op kwamen halen achterin en vervolgens postbode gingen spelen. Zeker Matic en Stevanovic deden dat vaak. Ze speelden overigens beiden ook slecht de laatste wedstrijden. Met Snijders en Kingston op de vleugels krijg je veel meer diepgang in het spel. Aissati zal waarschijnlijk de "grote" spelverdeler worden.
- peter
Tja, ik vond Matic, de keren dat ik hem zag spelen, de beste middenvelder van het stel. Beter dan Aissati en Stevanovic en als er dan maar eentje mag spelen, dan zou ik het wel weten.
Van VVV-Vitesse heb ik alleen de samenvatting gezien, maar ik vond Matic heel erg zwak tegen AZ. Aissati heeft juist een paar goede wedstrijden achter de rug.