Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%

Totaal aantal stemmen: 84

Marillion
Site Admin

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Marillion » za nov 13, 2010 11:06 pm

Het is de komende wedstrijden aan- danwel afhaken. Twee keer winnen en we staan ondanks ons matige spel in een prima positie in de titelstrijd. Maar we kunnen ook zomaar twee keer verliezen waarmee we de kopgroep voorlopig zouden moeten laten lopen. Als de spelers nu niet gemotiveerd zijn dan gaan ze het uberhaupt niet meer raken.
Nil volentibus arduum

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » zo nov 14, 2010 12:51 am

Gek idee eigenlijk. Aan het gemor en geouwehoer te horen heb je het idee dat alles al verspeeld is, maar als Ajax nu 2x wint dan staan ze gewoon weer gedeeld eerste, toch?

Toch apart.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo nov 14, 2010 1:01 am

Apart inderdaad, maar we gaan wel twee keer winnen de komende week! :ajaxscarf.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 14, 2010 9:58 am

Ik lees deze topic door en verbaas me over twee dingen:

1) Ko die zich kan vinden in bepaalde opvattingen van Cruijff. Ik dacht dat hij hem een warhoofd vond.
2) Dat er überhaupt discussie is over El Hamdaoui. Deze speler móet spelen. Ben je bedonderd, zeg. Hij heeft vijf miljoen gekost, vijf miljoen die we helemaal niet hebben. En dan zou hij op de bank komen? Kortom, Suarez en El H. voorin, en dan moet Jol maar zien hoe hij het verder oplost. De Kung Fu panda samen met die twee laten spelen lijkt me onwenselijk. Dan wordt het centrum veel te vol.
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo nov 14, 2010 10:51 am

Ik denk ook niet dat Jol ook maar een seconde met de gedachte zal spelen om El Hamdaoui niet op te stellen hoor. Hij heeft 'm gehaald en die jongen is momenteel onze topscorer. Daarbij moeten die twee echt wel met elkaar kunnen functioneren. Het zijn met afstand onze meest gevaarlijke aanvallers.
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo nov 14, 2010 12:43 pm

joey schreef:Ik lees deze topic door en verbaas me over twee dingen:

1) Ko die zich kan vinden in bepaalde opvattingen van Cruijff. Ik dacht dat hij hem een warhoofd vond.
2) Dat er überhaupt discussie is over El Hamdaoui. Deze speler móet spelen. Ben je bedonderd, zeg. Hij heeft vijf miljoen gekost, vijf miljoen die we helemaal niet hebben. En dan zou hij op de bank komen? Kortom, Suarez en El H. voorin, en dan moet Jol maar zien hoe hij het verder oplost. De Kung Fu panda samen met die twee laten spelen lijkt me onwenselijk. Dan wordt het centrum veel te vol.
Dat vind ik wel het slechtst denkbare argument: omdat een speler 5 miljoen heeft gekost moet ie spelen? Dan ken er ook nog wel een paar die moeten spelen, met Sulejmani voorop. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » zo nov 14, 2010 4:07 pm

Oprotten!
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo nov 14, 2010 4:10 pm

Rishi schreef:Oprotten!

Beloki

Bericht door Beloki » zo nov 14, 2010 4:11 pm

Rishi schreef:Oprotten!
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

LucaS

Bericht door LucaS » zo nov 14, 2010 4:11 pm

Blind moet het overnemen samen met de Boer, zo snel mogelijk
I think I lost my fucking headache

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo nov 14, 2010 4:13 pm

Van waar het vertrouwen in rookies Blind en de Boer? Maak je weer dezelfde fout met een onervaren trainer(s).

LucaS

Bericht door LucaS » zo nov 14, 2010 4:14 pm

Blind heeft het al eerder gedaan bij Ajax, met de toen beschikbare middelen heel behoorlijk. Met een tijd lang ook heel behoorlijk veldspel

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo nov 14, 2010 4:17 pm

Jol's dagen zijn geteld!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo nov 14, 2010 4:20 pm

LucaS schreef:Blind moet het overnemen samen met de Boer, zo snel mogelijk
Deze trainer moet gewoon oprotten en zo snel mogelijk. Wat een onkunde van deze trainer. Je weet van te voren wat de intentie en met welke instelling je tegenstander Ajax gaat bewerken.. Tel daarbij op dat je naaste concurrent gisteren verloor. Als makke lammen laten ze zich afslachten...

Deze 2 trainers hebben een Ajax hart Heel simpel.
Weer op zoek naar een Interim coach..

martijn401

Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door martijn401 » zo nov 14, 2010 4:21 pm

LucaS schreef:Blind heeft het al eerder gedaan bij Ajax, met de toen beschikbare middelen heel behoorlijk. Met een tijd lang ook heel behoorlijk veldspel
Eens!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo nov 14, 2010 4:23 pm

Wat een geschiedvervalsing. Blind was zo mogelijk de slechtst presterende trainer in onze historie.

Wel apart dat een assistent, die nu opzichtig weer faalt, blijkbaar wel geschikt zou moeten zijn. Of zit Blind er alleen maar naast voor de show?

LucaS

Bericht door LucaS » zo nov 14, 2010 4:24 pm

Helemaal geen geschiedvervalsing. Ook dat slechtst presterende klopt niet, over geschiedvervalsing gesproken.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo nov 14, 2010 4:25 pm

Peter schreef:Wat een geschiedvervalsing. Blind was zo mogelijk de slechtst presterende trainer in onze historie.

Wel apart dat een assistent, die nu opzichtig weer faalt, blijkbaar wel geschikt zou moeten zijn. Of zit Blind er alleen maar naast voor de show?
Precies, wat een ontzettende flauwekul zou het zijn om nu Blind weer naar voren te schuiven. Hou toch op zeg. Hij was als speler ontzettend belangrijk voor Ajax maar heeft het als trainer niet kunnen laten zien en is nu als assistent ook gewoon betrokken bij de dagelijkse gang van zaken. Op basis waarvan zouden we dan nu moeten verwachten dat het onder zijn leiding nu ineens beter zou gaan?
Nil volentibus arduum

peter

Bericht door peter » zo nov 14, 2010 4:29 pm

Marillion schreef:
Peter schreef:Wat een geschiedvervalsing. Blind was zo mogelijk de slechtst presterende trainer in onze historie.

Precies, wat een ontzettende flauwekul zou het zijn om nu Blind weer naar voren te schuiven. Hou toch op zeg. Hij was als speler ontzettend belangrijk voor Ajax maar heeft het als trainer niet kunnen laten zien en is nu als assistent ook gewoon betrokken bij de dagelijkse gang van zaken. Op basis waarvan zouden we dan nu moeten verwachten dat het onder zijn leiding nu ineens beter zou gaan?
Op basis van de 60 puntjes die hij haalde in 2005/2006. 10x verloren haha, maar het is heus een capabele trainer, hoor. Heus waar.

LucaS

Bericht door LucaS » zo nov 14, 2010 4:31 pm

Kijk even naar de selectie en de blessures. Maar goed, hij gaat toch echt de neiuwe trainer worden.

Fregge

Bericht door Fregge » zo nov 14, 2010 4:32 pm

Ik zou gaan voor Rijkaard + De Boer. Desnoods ga ik zelf langs Rijkaard als assistent zitten. Hoe dan ook: Jol moet weg.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo nov 14, 2010 4:37 pm

Rijkaard heeft als trainer alleen bij Barcelona goede prestaties gehaald. En dat is nou niet echt een vergelijkbare klus.

Overigens denk ik dat Jol voorlopig gewoon blijft zitten hoor. De directie heeft hem zelf gehaald en aan het begin van het seizoen is hij nog aan zijn contract gehouden toen Fulham goed wilde betalen. Die zullen hem er dus niet snel uit willen gooien. Zou ook een duur grapje zijn.
Nil volentibus arduum

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo nov 14, 2010 4:38 pm

Maar zal de directie Jol echt ontslaan? Tenslotte hebben ze hem vrije hand gegeven, hem alle macht gegeven. Jol nu ontslaan is toch ook een brevet van onvermogen voor Van den Boog, Coronel en Slop. En zo vast zitten die nu ook weer niet in hun positie.
Tijd voor iets nieuws.

peter

Bericht door peter » zo nov 14, 2010 4:42 pm

Ik wil in ieder geval een trainer die de spelvreugde terug brengt. Jol is nooit mijn man geweest, maar nu heeft het zelfs niets meer met Ajax te maken. Enkele spelers zullen verkocht moeten worden en Ajax moet overnieuw beginnen.

Voor de zoveelste keer.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo nov 14, 2010 4:56 pm

Liberty schreef:Maar zal de directie Jol echt ontslaan? Tenslotte hebben ze hem vrije hand gegeven, hem alle macht gegeven. Jol nu ontslaan is toch ook een brevet van onvermogen voor Van den Boog, Coronel en Slop. En zo vast zitten die nu ook weer niet in hun positie.
Dan rotten die toch ook lekker op.. Als je als bestuur een trainer carte blanche geeft is ook te gek voor woorden..
Weer op zoek naar een Interim coach..

Plaats reactie