PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Inderdaad. Reis deed het goed, kan een goede worden maar de beste spits? Lachwekkend inderdaad!
IK GELOOF!!!!!!
Reis is completer dan bijv. Suarez en El Ham, alleen laten deze laatste twee zien al langer op een hoger niveau te kunnen spelen. Waarbij Suarez ook bij Uruguay een hoog niveau haalt en Reis eerst maar eens een compleet seizoen moet spelen.
Maar qua kwaliteiten vind ook ik Reis een echte topper in spé, mits hij zich kan blijven gedragen.
Maar qua kwaliteiten vind ook ik Reis een echte topper in spé, mits hij zich kan blijven gedragen.
Da's een makkelijke kreet 'completer'. Hoe definieer je dat?Baseman schreef:Reis is completer dan bijv. Suarez en El Ham, alleen laten deze laatste twee zien al langer op een hoger niveau te kunnen spelen.
Het mentale aspect geeft de doorslag in de top. Het lijkt me dat Suarez in de bovenkamer wat completer is.

0-1 Jonathan.
0-2 geworden. Heel degelijk. Reis is een geweldige voetballer.
Vitesse legde dit psv trouwens geen strobreed in de weg.
Vitesse legde dit psv trouwens geen strobreed in de weg.
15 mei 2011.
Vitesse was slecht... als Vistas zondag ook zo speelt maak ik me niet zo druk. Maar dat zal dan wel niet...
Maargoed... NEC kan het leien om een keer te verliezen..

Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
banjavi schreef:Vitesse was slecht... als Vistas zondag ook zo speelt maak ik me niet zo druk. Maar dat zal dan wel niet...
Maar NIET thuis en al HELEMAAL NIET tegen Vitesse!

Ramoon... dat was een heel arrogant grapje hoor.. :)
Maar het is wel triest dat rijkeluisvriendjes 6 punten onder steuntrekkers staan natuurlijk.
Maar het is wel triest dat rijkeluisvriendjes 6 punten onder steuntrekkers staan natuurlijk.
Een arrogant grapje? Want maar tot Vitesse kampioen wordt. 

Het stinkt aan alle kanten!
Dan hoor je mij niet meer Joey... dan ga ik me in een hoekje zitten schamen.. :)
Afellay schijnt een vraagteken te zijn voor de topper tegen Twente. Dus die speelt wel.
Ik kijk wel uit naar die wedstrijd trouwens, ik schat PSV wat hoger in dan Twente momenteel.
Het armlastige PSV heeft in Berg, met z'n HSV-salaris, trouwens een extreem dure bankzitter.

Ik kijk wel uit naar die wedstrijd trouwens, ik schat PSV wat hoger in dan Twente momenteel.
Het armlastige PSV heeft in Berg, met z'n HSV-salaris, trouwens een extreem dure bankzitter.
Goede vraag...ik vind Reis allrounder dan Suarez, is dat duidelijker?wimpey schreef:Da's een makkelijke kreet 'completer'. Hoe definieer je dat?
En inderdaad, mentaal is Suarez stabieler dan Reis.
PS: Ondertussen loopt Reis dit seizoen 2 op 1 volgens mij.
Dat gaat hij niet volhouden, maar zijn comeback kan geslaagd genoemd worden

Nu nog de rest van zijn voetbalcarriere van de drugs afblijven.
Want als hij tegen Twente scoort is hij wel goed?
Natuurlijk is dat een mooi meetmoment, maar je kunt moeilijk zeggen dat Reis niet uitstekend bezig is.
Natuurlijk is dat een mooi meetmoment, maar je kunt moeilijk zeggen dat Reis niet uitstekend bezig is.
Goed bezig.Sterk, beweeglijk, oog voor de vrije man en scorend vermogen.Maar nog veel te vroeg om te oordelen ...
Blij met de punten ...
Tja, hij scoort tegen de mindere teams en tegen Feyenoord 3x. Dat vind ik niet zo interessant.Baseman schreef:Want als hij tegen Twente scoort is hij wel goed?
Hij heeft klasse, een goede speler. Maar om hem nu de beste spits van de Eredivisie te noemen. Dan mag hij Twente oprollen zaterdag.
IK GELOOF!!!!!!
Ja, dat is duidelijk. Ik ben dat ook wel met je eens. Links, rechts, koppen, meevoetballen, snelheid, aktie: er is weinig dat Reis niét heeft. Maar Rishi heeft ook gelijk, Vitesse en de kakkies zijn geen maatstaf. Twente is dat wél. Zowel fysiek als mentaal wordt er dan meer van Reis gevraagd, eens kijken hoe hij daarmee omgaat.Baseman schreef: Goede vraag...ik vind Reis allrounder dan Suarez, is dat duidelijker?
En inderdaad, mentaal is Suarez stabieler dan Reis.
Dat Suarez mentaal stabieler is dan Reis lijkt me een understatement trouwens. Reis heeft het IQ van een snijboon en de mentale volwassenheid van een 12-jarige. Suarez is een stuk verdriet in het veld, daarbuiten een modelprof.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
"De mindere teams" én "Feyenoord" in één zin, is dat niet dubbelop?
Rishi schreef:Tja, hij scoort tegen de mindere teams en tegen Feyenoord 3x
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Nu maar eens kijken naar D_skilled's club.
Ah Bouma en Marcelo aan het knoeien, verrassend. Daarvóór heeft PSV een prima elftal staan.
Ah Bouma en Marcelo aan het knoeien, verrassend. Daarvóór heeft PSV een prima elftal staan.
Janssen op de lat.
Weer een mogelijkheid voor de Tukkers, maar slecht uitgespeeld.
Twente krijgt veel ruimte.
Weer een mogelijkheid voor de Tukkers, maar slecht uitgespeeld.
Twente krijgt veel ruimte.
PSV is niet zo heel erg goed, het vertekent ook enigszins omdat ze thuis tegen 10 superboeren 8-0 wonnen en tegen 10 feyenoorders 10-0. De resy van de wedstrijden en uitslagen zijn vaak moeizaam geweest
I think I lost my fucking headache
Klopt. Ze doen het goed tegen het rechterrijtje. Tegen het linkerrijtje gaat het moeizaam. In de laatste 4 wedstrijden hadden ze de nummer 15 t.e.m. 18. Logisch dat ze die winnen.LucaS schreef:PSV is niet zo heel erg goed, het vertekent ook enigszins omdat ze thuis tegen 10 superboeren 8-0 wonnen en tegen 10 feyenoorders 10-0. De resy van de wedstrijden en uitslagen zijn vaak moeizaam geweest
PSV's defensie is echt heel matig. De CV's kunnen er geen hout van.
Twente op voorsprong moooooooi!