brigade zuid schreef:Gaan we nu elke week lopen zeuren over de scheidsrechter, ga gewoon eens voetballen dan win je van Excelsior en Heracles zonder dat je naar anderen hoeft te wijzen.

Moderator: mods
brigade zuid schreef:Gaan we nu elke week lopen zeuren over de scheidsrechter, ga gewoon eens voetballen dan win je van Excelsior en Heracles zonder dat je naar anderen hoeft te wijzen.
Idd, meer vragen we niet.Thijs schreef:Het zou in ieder geval al helpen als de scheids gewoon z'n werk doet, toch?
jamie schreef:brigade zuid schreef:Gaan we nu elke week lopen zeuren over de scheidsrechter, ga gewoon eens voetballen dan win je van Excelsior en Heracles zonder dat je naar anderen hoeft te wijzen.
En het zou ook helpen als die Suarez gewoon doet waar hij zo veel voor betaald krijgt. (goals maken)Thijs schreef:Het zou in ieder geval al helpen als de scheids gewoon z'n werk doet, toch?
Inderdaad.. Drama!Arwin schreef:Het trieste is dat je voetballend de mindere bent van Heracles Almelo..
Yep, logisch. Eriksen moet gewoon lekker de bal laten gaan. Enigste nadeel van Siem eruit halen vind ik het interen op kopkracht. Heracles is sterk bij spelhervattingen.Thijs schreef:Siem dan denk ik.
Precies. Ajax moet die kansen, die ook in de 2e helft komen, afmaken, simpel zat.999 schreef:En toch minimaal vier goede aanvallen die beter hadden afgemaakt moeten worden ...
Elleboog. Maar daar heeft Ajax niets aan.Ajaciedjuh schreef:Ik zie het nu pas goed, de actie van Fledderus. Gewoon rood.
Oojier was te laat, verwachte schijnbaar die bal niet .. Enoh bemoeit zich met te veel akties ..wimpey schreef:Precies. Ajax moet die kansen, die ook in de 2e helft komen, afmaken, simpel zat.999 schreef:En toch minimaal vier goede aanvallen die beter hadden afgemaakt moeten worden ...
Er was niets aan de hand totdat die Ooijer zich als een oud wijf opzij liet zetten.
Begrijp ik nou goed dat Enoh toneel speelde?Rishi schreef:Niks aan de hand, klopt. Maar het spel was niet best.