Ik zou willen dat scheidsrechters gewoon hun werk doen. Ajax wordt een pingel onthouden en Fledderus rood.LucaS schreef:Gatverdamme, laten we hopen dat die flederus een flinke schorsing krijgt
Heracles Almelo - Ajax 30-10-2010
Moderator: mods
Re: Heracles Almelo - Ajax 30-10-2010
Ik zie ontzettend veel bal verlies de hele tijd en ook hele slechte passing.
- Ajaciedjuh
Idd en dan waren er dus al 2 eraf gemoeten.wimpey schreef:Ik zou willen dat scheidsrechters gewoon hun werk doen. Ajax wordt een pingel onthouden en Fledderus rood.LucaS schreef:Gatverdamme, laten we hopen dat die flederus een flinke schorsing krijgt
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Ik zie ook hele mooie aanvallen tussendoor. Suarez had er al 2 moeten maken en El H. had ook nog een keer kunnen scoren. Van Siem was ook een goede kans.jamie schreef:Ik zie ontzettend veel bal verlies de hele tijd en ook hele slechte passing.
Enoh wordt gezocht door de spelers en Bossen trapt er uiteraard in.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
jamie schreef:Ik kijk de wedstrijd op bet365.com
Mijn comuter doet een beetje moeilijk, kan je even het linkje plaatsen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Kutscheids hoor...
Enoh maar lekker op vakantie sturen!
Enoh maar lekker op vakantie sturen!
IK GELOOF!!!!!!
Ach ja, eind van het seizoen is dat allemaal rechtgetrokken.wimpey schreef:Ik zou willen dat scheidsrechters gewoon hun werk doen. Ajax wordt een pingel onthouden en Fledderus rood.LucaS schreef:Gatverdamme, laten we hopen dat die flederus een flinke schorsing krijgt

I think I lost my fucking headache
Enoh is echt lomp.
Mooie aanvallen is niet het probleem met aanvallers zoals Suarez en El Ham. Het is de rest wat me zorgen maakt.Ajaciedjuh schreef:Ik zie ook hele mooie aanvallen tussendoor. Suarez had er al 2 moeten maken en El H. had ook nog een keer kunnen scoren. Van Siem was ook een goede kans.jamie schreef:Ik zie ontzettend veel bal verlies de hele tijd en ook hele slechte passing.
-
- AT Toto winner 15/16
AJAX krijgt weer veel te veel goals tegen dit seizoen, nu al 13 na 11,5 wedstrijd dat is 40 aan het eind van het seizoen, is echt veel te veel.
Ooijer tot nu toe in bijna elke wedstrijd schuldig aan een tegendoelpunt? Alderweireld op de bank en kreupele opa Ooijer in de basis. Bespottelijk, hoor.
Inderdaad, dat zijn geen cijfers voor een toekomstig kampioen. Het gaat 'm niet worden als het zo doorgaat.brigade zuid schreef:AJAX krijgt weer veel te veel goals tegen dit seizoen, nu al 13 na 11,5 wedstrijd dat is 40 aan het eind van het seizoen, is echt veel te veel.
Nee, bij jouw PSV staat een lekkere defensie.D_skilled schreef: Inderdaad, dat zijn geen cijfers voor een toekomstig kampioen. Het gaat 'm niet worden als het zo doorgaat.

- Ajaciedjuh
Die aanvallen gingen echt toch wel over meer schijven als Suarez/El. H.jamie schreef:Mooie aanvallen is niet het probleem met aanvallers zoals Suarez en El Ham. Het is de rest wat me zorgen maakt.Ajaciedjuh schreef:Ik zie ook hele mooie aanvallen tussendoor. Suarez had er al 2 moeten maken en El H. had ook nog een keer kunnen scoren. Van Siem was ook een goede kans.jamie schreef:Ik zie ontzettend veel bal verlies de hele tijd en ook hele slechte passing.
Klote dat we weer op 1-1 staan met zoveel kansen. Daarnaast een zuivere pingel onthouden en minimaal 1x rood. Maar dat is voortaan gewoon bij de wedstrijden bij Ajax.
Maffia schijtsen.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat staan we godverdomme weer kut te voetballen zeg. Fledderus had rood moeten hebben trouwens.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Het trieste is dat je voetballend de mindere bent van Heracles Almelo..
Ajax speelt gewoon ontzettend slordig. Beetje hopen dat die bal voorin bij El Ham of Suarez komt. Maar zo vaak is de passing op het middenveld belabberd. De verdedigers spelen ook best wel zwak.
Ajax is het helemaal kwijt na de 1-1. Doe Alderweireld en Eriksen er nou gewoon in Jol...
15 mei 2011.
wimpey schreef:
Nee, bij jouw PSV staat een lekkere defensie.
Het is niet de gewenste verdediging, maar ze krijgen er wel minder om de oren dan Ajax. Bovendien is PSV in staat om een wedstrijd met een minimale voorsprong op slot te gooien.
- Ajaciedjuh
Zal achteraf wel rood krijgen. Andere clubs hebben alleen de voordelen. Anita onterecht eraf en dus 70 min. met 10.Thijs schreef:Wat staan we godverdomme weer kut te voetballen zeg. Fledderus had rood moeten hebben trouwens.
Bossen zal straks Enoh er wel af sturen en Heracles mag continue overtredingen blijven maken.
Ik zie een andere wedstrijd blijkbaar. 5 goed uitgespeelde kansen voor Ajax gezien. Maar Luis is niet scherp en had na die overtreding van Looms een pingel moeten krijgen. Daarna gaat Heracles schaven, maar totdat psv'er in disguise Ooijer zich ermee bemoeit, is er niets aan de hand.Arwin schreef:Het trieste is dat je voetballend de mindere bent van Heracles Almelo..
Auxerre, Excelsior, Heerenveen en nu Heracles. Drama, die gozer.
Mentaal zit het helemaal verkeerd bij Ajax. Laat je toch niet zo meenemen in dat gezuig van Heracles en ga gewoon voetballen. Je krijgt 4 opgelegde kansen, maak het jezelf dan makkelijk! Ik word zo gefrustreerd van deze prutsers.
-
- AT Toto winner 15/16
Gaan we nu elke week lopen zeuren over de scheidsrechter, ga gewoon eens voetballen dan win je van Excelsior en Heracles zonder dat je naar anderen hoeft te wijzen. 

Het ligt toch echt aan Ajax en niet aan de scheids. We spelen GVD tegen Heracles. Je moet hier gewoon met dikke cijfers winnen ook al spelen we tegen 11 Heracles spelers.Ajaciedjuh schreef:Zal achteraf wel rood krijgen. Andere clubs hebben alleen de voordelen. Anita onterecht eraf en dus 70 min. met 10.Thijs schreef:Wat staan we godverdomme weer kut te voetballen zeg. Fledderus had rood moeten hebben trouwens.
Bossen zal straks Enoh er wel af sturen en Heracles mag continue overtredingen blijven maken.
Oh. PSV heeft nog geen fatsoenlijke tegenstander gehad dit seizoen. Eens kijken hoe ze zich tegen betere ploegen presenteren. Debrecen is wat anders dan Madrid of Milan.D_skilled schreef: Het is niet de gewenste verdediging, maar ze krijgen er wel minder om de oren dan Ajax. Bovendien is PSV in staat om een wedstrijd met een minimale voorsprong op slot te gooien.