AFC AJAX - Auxerre 19-10-2010

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Jinne
Site Admin

Re: AFC AJAX - Auxerre 19-10-2010

Bericht door Jinne » wo okt 20, 2010 9:39 am

Pride of Amsterdam schreef:
Enganche schreef: Je hebt niet meegekregen dat Ajax een aantal minuten met 9 man op het veld stond? Het publiek werd helemaal gek, man.

Het publiek en de spelers raakten overigens pas echt opgefokt na het onsportieve gedrag van Sorin. Die eppo heeft er met z'n gedrag voor gezorgd dat Ajax weer in de wedstrijd kwam.
Nee, dat kreeg ik niet me enee. Misschien omdat ik gewoon gek werd van de spanning, het gespring van de mensen voor me, en dat OORDVERDOVENDE fluitconcert. Manmanman, niet te zuinig! Heb (onder andere) de laatste 5 minuten van de wedstrijd gefilmd, tering wat een lawaai. Echt bizar. Zal ze vanavond wel weer effe op youtube zetten.
Je moet dan ook op Noord gaan zitten voor de actie! Alle 5 de goals vielen er en gister werd Oleguer aan die kant ook verzorgd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Toppie

Bericht door Toppie » wo okt 20, 2010 9:48 am

Enoh speelde erg zwak veel balverlies en te zachte of verkeerde passes.

LucaS

Bericht door LucaS » wo okt 20, 2010 9:58 am

Jinne schreef:
Pride of Amsterdam schreef:
Enganche schreef: Je hebt niet meegekregen dat Ajax een aantal minuten met 9 man op het veld stond? Het publiek werd helemaal gek, man.

Het publiek en de spelers raakten overigens pas echt opgefokt na het onsportieve gedrag van Sorin. Die eppo heeft er met z'n gedrag voor gezorgd dat Ajax weer in de wedstrijd kwam.
Nee, dat kreeg ik niet me enee. Misschien omdat ik gewoon gek werd van de spanning, het gespring van de mensen voor me, en dat OORDVERDOVENDE fluitconcert. Manmanman, niet te zuinig! Heb (onder andere) de laatste 5 minuten van de wedstrijd gefilmd, tering wat een lawaai. Echt bizar. Zal ze vanavond wel weer effe op youtube zetten.
Je moet dan ook op Noord gaan zitten voor de actie! Alle 5 de goals vielen er en gister werd Oleguer aan die kant ook verzorgd.
Alle 5 de goals? Ik vrees dat ik veel heb gemist! Ik dacht 2-1, maar wat is dan de uitslag uiteindelijk geworden?
I think I lost my fucking headache

Feest

Bericht door Feest » wo okt 20, 2010 9:59 am

Te mager nivo om echt te kunnen boeien. Vertonghen naaide weer eentje een kaart aan met z'n speenvarkenact. Enoh moet eens ruimte maken als Ajax de bal heeft, want hij dekt de passingslijn naar de spits af.
Laatst gewijzigd door Feest op wo okt 20, 2010 10:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » wo okt 20, 2010 10:01 am

Peter schreef:
Kowalczyk schreef: Niet gek, voor de voetbalvereniging bij mij uit 't dorp. :smile-ajax.gif:

Te gekke sfeer, een aantal malle momenten... Zo hoort een avond voetbal te zijn. Genoten.

K.
De sfeer was inderdaad opperbest en dan met name in de laatste 20 minuten. De scheids leek gevoelig voor de fluitconcerten en het joelen van het publiek, trouwens. Dat gefluit werd nog even wat erger toen ze die bal niet teruggaven, want toen deed het echt pijn aan m'n oren haha.

Verder zegt het dus wel wat dat die lui 16e staan. Met alle respect, maar dit was een hele matige ploeg. Ajax zette daar in de eerste helft ook weinig tegenover, want na die 1-0 werd het wat bangig en ging het tempo uit de wedstrijd. De 2-0 was klasse, want dat was een mooie snelle aanval. En toen? Toen was de wedstrijd eigenlijk klaar, alleen vond Ooijer het nodig om een rode kaart te pakken. Neemt niet weg dat ik vanaf de 70e minuut geen moment meer in spanning zat, hoor. Dat Auxerre had een mannetje meer, maar die zag ik bijna niet terug. Ajax kreeg zelfs wat kansjes nog, al was het vanaf toen wel veelal 'iedere bal het stadion uit'. Naja, ik zie in ieder geval wel mogelijkheden in Frankrijk. Dit is geen wonderploeg.
Wat denk jij Peter, omdat ik dat gisteren steeds heb geroepen zal het wel waar zijn ? :smallgrin.gif: .Dit zijn wedstrijden opzich.Die worden niet beslist met als dit en Auxerre staat 16e in hun eigen land.Voor het zelfde geld pakken ze gewoon de 2-2.En Ooyer vond het nodig om een rode kaart te pakken ?.Je gaat toch niet roepen dat ie dat bewust deed.

Op zo'n moment neem je een beslissing.Punt.En zoals ik al eerder schreef, want we zijn dan toch met dat als dan dit of als dan dat bezig, wat als Ooyer dat niet doet en Stekelenburg de mist ingaat ?.

AJAX speelde de eerste helft prima, nam wat gas terug na de 1 - 0.Dat doen ze trouwens bijna elke wedstrijd ( of dat goed is is een tweede ).En de goals waren gewoon goed uitgespeelde kansen.En zou men iets minder egoistisch zijn geweest had er nog meer ingezeten ..

Vooraf was er trouwens ook weer het gebruikelijke geroep over de Zeeuw ( een vn de betere spelers, en dat heeft niks met zijn goal te maken ), en over het tactisch plaatje van Jol natuurlijk, .. En ook die was goed ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo okt 20, 2010 10:07 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » wo okt 20, 2010 10:03 am

Geweldig hoe het publiek Auxerre op de nek sprong in de slotfase. Dat akkefietje met Van der Wiel en die niet teruggegeven bal was precies wat Ajax nodig had. Prachtig. Vijandigheid kan érg lekker zijn bij voetbal.

K.
Still alive...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo okt 20, 2010 10:08 am

Je kan het wel blijven roepen, maar die lui staan niet voor niets 16e. Een zeer, zeer, pover elftal dus en dat zag je ook wel weer in deze pot. Wedstrijd op zich? Ach welnee, de wedstrijden tegen Feyenoord zijn zogenaamd ook altijd wedstrijden op zich, maar het klasseverschil is altijd duidelijk zichtbaar. Ajax zou bijvoorbeeld ook wel van Roma thuis winnen. Niet voor niets dat zij ook niet presteren in de Serie A. Ik geloof sowieso niet in dat gelul van 'wedstrijden op zich'. Het heeft alles te maken met klasse en goede voetballers. Het kan een keertje voorkomen dat je ongelukkig wint/verliest, maar als je in Nederland tegen de nummer laatst speelt, dan win je 'em meestal wel. Speel je tegen de nummer 16 uit Frankrijk, dan weet je ook gelijk dat je een verrekt goeie kans hebt. Speel je tegen de nummer 1 van Spanje, dan weet je dat je een verdomd lastig avondje krijgt. Simpel. Volgens Voetske is een bekerfinale tegen Harkemase Boys (of een finale tegen Feyenoord in de beker hehe) een wedstrijd op zich. Nou geloof me, dat is een walk-over voor Ajax, hoor.

De Zeeuw was prima. Ooijer, Urby en vdWiel ook. Sulejmani heeft niets te zoeken in dit elftal en ik vond Enoh ook erg matig. Die jongen deed niets goed in balbezit.

999

Bericht door 999 » wo okt 20, 2010 10:20 am

Peter schreef:Je kan het wel blijven roepen, maar die lui staan niet voor niets 16e. Een zeer, zeer, pover elftal dus en dat zag je ook wel weer in deze pot. Wedstrijd op zich? Ach welnee, de wedstrijden tegen Feyenoord zijn zogenaamd ook altijd wedstrijden op zich, maar het klasseverschil is altijd duidelijk zichtbaar. Ajax zou bijvoorbeeld ook wel van Roma thuis winnen. Niet voor niets dat zij ook niet presteren in de Serie A. Ik geloof sowieso niet in dat gelul van 'wedstrijden op zich'. Het heeft alles te maken met klasse en goede voetballers. Het kan een keertje voorkomen dat je ongelukkig wint/verliest, maar als je in Nederland tegen de nummer laatst speelt, dan win je 'em meestal wel. Speel je tegen de nummer 16 uit Frankrijk, dan weet je ook gelijk dat je een verrekt goeie kans hebt. Speel je tegen de nummer 1 van Spanje, dan weet je dat je een verdomd lastig avondje krijgt. Simpel. Volgens Voetske is een bekerfinale tegen Harkemase Boys (of een finale tegen Feyenoord in de beker hehe) een wedstrijd op zich. Nou geloof me, dat is een walk-over voor Ajax, hoor.

De Zeeuw was prima. Ooijer, Urby en vdWiel ook. Sulejmani heeft niets te zoeken in dit elftal en ik vond Enoh ook erg matig. Die jongen deed niets goed in balbezit.
Natuurlijk is dat gelul van je met je 16e plaats, kijk anders maar eens naar de wedstrijden die we eerder mochten spelen ( voor plaatsing C.L. b.v. ) onder MVB b.v..Tegen teams uit landen waar de competitie geen ruk voorsteld.En hoeveel keer plaatste was ons dan ?.Nada ..

Wat Harkemase Boys of Feyenoord met een tegenstander in de C.l. hiermee te maken heeft ontgaat me een beetje.Maar Afijn volgens de filosofie van jouw hebben we dus van Fc. Utrecht gewonnen .. die stonden immers op de elfde plaats en hadden nog geen uitwedstrijd gewonnen toen wij tegen ze moesten spelen ..

Bayern staat sijf bovenaan in hun C.l. poule maar bakken er in de competitie geen ruk van.Olympic Lyon staat tot vanavond met 6 uit 2 in hun C.l. poule maar in hun competitie 14 ..
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » wo okt 20, 2010 10:28 am

Dan zijn we het gewoon niet eens, Voets. Ik denk dat je meer kans hebt tegen een ploeg die heel slecht draait in de competitie dan tegen Real Madrid of Chelsea. Dat jij dat niet vindt is je goed recht, maar ik denk er dus heel anders over. Jammer dat we een keer verliezen van Utrecht, maar het is ook niet voor niets dat zij het ook best prima doen in Europa. Leuk ploegje en gaat ook meedoen voor Europees voetbal. Ik geloof niet in wedstrijden op zich en als je Utrecht er al bij gaat halen, dan is iedere pot een wedstrijd op zich. Thuis tegen Auxerre moet je punten pakken, zeker in de vorm waarin die gasten verkeren.

Ik vond Auxerre ook echt een heel pover ploegje. Ik weet dat ze veel geblesseerden hebben, maar van enige lijn was geen enkele sprake. Die nummer 4 (volgens mij) heeft een aardige crosspass in de benen en dat was dan ook het wapen van achteruit. Ik vind het niet meer dan logisch dat die lui 17e staan in Frankrijk, want er was geen moment waarop ik dacht van 'ja dit is de koploper van Frankrijk'. Dat gevoel had ik wel bij Real Madrid hehe.

Bayern zit in de poule bij Roma, Basel en Cluj. Roma presteert in de Serie A voor geen meter en verliest prompt thuis ook van Basel. Lyon zit in de poule bij Schalke. Schalke bakt er niets van in de BuLi en verliest dus ook gewoon van Lyon. Allemaal volstrekt logisch, hoor.

999

Bericht door 999 » wo okt 20, 2010 10:36 am

Peter schreef:Dan zijn we het gewoon niet eens, Voets. Ik denk dat je meer kans hebt tegen een ploeg die heel slecht draait in de competitie dan tegen Real Madrid of Chelsea. Dat jij dat niet vindt is je goed recht, maar ik denk er dus heel anders over. Jammer dat we een keer verliezen van Utrecht, maar het is ook niet voor niets dat zij het ook best prima doen in Europa. Leuk ploegje en gaat ook meedoen voor Europees voetbal. Ik geloof niet in wedstrijden op zich en als je Utrecht er al bij gaat halen, dan is iedere pot een wedstrijd op zich. Thuis tegen Auxerre moet je punten pakken, zeker in de vorm waarin die gasten verkeren.

Ik vond Auxerre ook echt een heel pover ploegje. Ik weet dat ze veel geblesseerden hebben, maar van enige lijn was geen enkele sprake. Die nummer 4 (volgens mij) heeft een aardige crosspass in de benen en dat was dan ook het wapen van achteruit. Ik vind het niet meer dan logisch dat die lui 17e staan in Frankrijk, want er was geen moment waarop ik dacht van 'ja dit is de koploper van Frankrijk'. Dat gevoel had ik wel bij Real Madrid hehe.
Dan zijn we het er dus niet over eens.Tegen Milaan, ook weer zo'n wedstrijd op zich, had AJAX best kans om als winnaar van het veld te stappen.

Jammer trouwens dat je niet in gaat op de voorbeelden die ik van AJAX op noem , maar dat zal zijn reden wel hebben ... En ja, elke wedstrijd staat opzich, en ik denk dat juist als je als voetballer ( maar ook als supporter ) zo de wedstrijden zou benaderen, met zo'n instelling het veld zou ingaan, dat al een slok op de borrel zou schelen .. inplaats van .. ja maar hullie staan zestiende ..
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo okt 20, 2010 10:43 am

En zijn jullie na gisteravond tevreden over het vertoonde spel? Ik doel hierbij dan op het positiespel?

Ondanks dat de wedstrijd erg leuk was om te kijken en dat er veel strijd was bleef dit onderdeel me toch weer tegenvallen. Het zag er allemaal erg leuk uit en er werd soms erg goed gecombineerd, maar dit mocht ook van Auxerre die Ajax alle ruimtes gaven. De 2de helft toen ze meer druk op de bal gingen geven zag je gelijk dat de lange bal weer gehanteerd werd (zelfs toen het nog 11 vs 11 stond) en dat het combinatiespel (met uitzondering van de actie voorafgaand aan de 2-1) ver te zoeken was.

Erg tevreden ben ik wel over het agressief vooruit verdedigen, wat Ajax ook deed bij tweete uit en Milan thuis. Lekker fel op de bal en doorjagen. Helaas werd dit in alle andere wedstrijden daarna niet gedaan, waardoor je als supporter naast het slechte veld spel ook nog het idee krijgt dat ze er geen zin in hebben.

Kortom er blijft nog veel werk aan de winkel, want over 2 weken zullen we absoluut een ander Auxerre zien die wel vanaf minuut één er kort op zit en Ajax dus weinig ruimte geeft. En 90 minuten lang de lange bal hanteren heeft Ajax nog nooit punten opgeleverd!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo okt 20, 2010 10:43 am

LucaS schreef:Alle 5 de goals? Ik vrees dat ik veel heb gemist! Ik dacht 2-1, maar wat is dan de uitslag uiteindelijk geworden?
Ook de 1-1 tegen AC Milan meegerekend.

peter

Bericht door peter » wo okt 20, 2010 10:44 am

Het gaat me niet om wedstrijdbenadering, maar meer om kwaliteit. Ik zeg alleen dat ik wel kon zien dat dat Auxerre geen koploper is in Frankrijk. Armoe troef. Joey zegt ook dat het wel wat zegt dat die lui 17e staan en inderdaad dat was te merken. Geen groots elftal. Simple as that. Heeft niets te maken met het feit dat je er vol op moet klappen, want dat is logisch. In principe moet je dat altijd, al schort het daar bij Ajax nog wel eens aan. In de CL gebeurt dit heus niet en dan is Ajax gretig en neemt het alles en iedereen serieus. Na 45 minuten stond er dan ook een 2-0 op de borden en was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld. Het is dan zonde dat je aan de noodrem moet trekken, waardoor het nog een wedstrijd wordt, maar ook daarna vond ik dat Auxerre nou niet echt denderend, hoor. Milan was wel even een stukje beter bijvoorbeeld en over Real maar niet te spreken.

Daarnaast ga ik natuurlijk prima in op je voorbeelden. Real Madrid wint deze poule eenvoudig en presteert in de PD dan ook voorbeeldig. Chelsea wint z'n poule eenvoudig en presteert in de PL dan ook voorbeeldig. Geloof me, de toppers blijven heus over. Of denk je dat een club, die niet presteert in de competitie, hier hoge ogen gaat gooien? Dat gebeurt in de CL werkelijk waar nooit.

peter

Bericht door peter » wo okt 20, 2010 10:45 am

Jinne schreef:
LucaS schreef:Alle 5 de goals? Ik vrees dat ik veel heb gemist! Ik dacht 2-1, maar wat is dan de uitslag uiteindelijk geworden?
Hebben we dan in de eerste helft van Ajax-Milan gewisseld van speelhelft? :blush.gif:

999

Bericht door 999 » wo okt 20, 2010 10:47 am

Peter schreef:Het gaat me niet om wedstrijdbenadering, maar meer om kwaliteit. Ik zeg alleen dat ik wel kon zien dat dat Auxerre geen koploper is in Frankrijk. Armoe troef. Joey zegt ook dat het wel wat zegt dat die lui 17e staan en inderdaad dat was te merken. Geen groots elftal. Simple as that. Heeft niets te maken met het feit dat je er vol op moet klappen, want dat is logisch. In principe moet je dat altijd, al schort het daar bij Ajax nog wel eens aan. In de CL gebeurt dit heus niet en dan is Ajax gretig en neemt het alles en iedereen serieus. Na 45 minuten stond er dan ook een 2-0 op de borden en was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld. Het is dan zonde dat je aan de noodrem moet trekken, waardoor het nog een wedstrijd wordt, maar ook daarna vond ik dat Auxerre nou niet echt denderend, hoor. Milan was wel even een stukje beter bijvoorbeeld en over Real maar niet te spreken.

Daarnaast ga ik natuurlijk prima in op je voorbeelden. Real Madrid wint deze poule eenvoudig en presteert in de PD dan ook voorbeeldig. Chelsea wint z'n poule eenvoudig en presteert in de PL dan ook voorbeeldig. Geloof me, de toppers blijven heus over. Of denk je dat een club, die niet presteert in de competitie, hier hoge ogen gaat gooien? Dat gebeurt in de CL werkelijk waar nooit.
Okee, als het dan toch volkomen logisch is dan zou ik van je graag de volgende drie competitie ronde uitslagen willen hebben, en ook a.u.b. die van de volgende 3 C.L. rondes ..

Prachtig hoor die voorbeelden.Je gaat van AJAX - Auxerre naar RM en Chelsea .. en dan ook nog eens van een individuele wedstrijd naar het plaatsen naar de volgende ronde .. tja ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo okt 20, 2010 10:50 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo okt 20, 2010 10:47 am

Peter schreef:
Jinne schreef:
Hebben we dan in de eerste helft van Ajax-Milan gewisseld van speelhelft? :blush.gif:
Hmm, ik dacht dat Milan toen in de 2e helft scoorde, maar was inderdaad nog in de eerste.

peter

Bericht door peter » wo okt 20, 2010 10:53 am

999 schreef:
Peter schreef:Het gaat me niet om wedstrijdbenadering, maar meer om kwaliteit. Ik zeg alleen dat ik wel kon zien dat dat Auxerre geen koploper is in Frankrijk. Armoe troef. Joey zegt ook dat het wel wat zegt dat die lui 17e staan en inderdaad dat was te merken. Geen groots elftal. Simple as that. Heeft niets te maken met het feit dat je er vol op moet klappen, want dat is logisch. In principe moet je dat altijd, al schort het daar bij Ajax nog wel eens aan. In de CL gebeurt dit heus niet en dan is Ajax gretig en neemt het alles en iedereen serieus. Na 45 minuten stond er dan ook een 2-0 op de borden en was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld. Het is dan zonde dat je aan de noodrem moet trekken, waardoor het nog een wedstrijd wordt, maar ook daarna vond ik dat Auxerre nou niet echt denderend, hoor. Milan was wel even een stukje beter bijvoorbeeld en over Real maar niet te spreken.

Okee, als het dan toch volkomen logisch is dan zou ik van je graag de volgende drie competitie ronde uitslagen willen hebben, en ook a.u.b. die van de volgende 3 C.L. rondes ..

Prachtig hoor die voorbeelden.Je gaat van AJAX - Auxerre naar RM en Chelsea .. tja ..
Voetske doe nou toch niet zo gek. Je gaat mij toch niet vertellen dat je verwacht dat Zilina de Champions League gaat winnen, aangezien het stuk voor stuk wedstrijden op zich zijn? Verder ga ik inderdaad naar RM en Chelsea, zoals jij ging van Ajax-Auxerre naar Lyon en Bayern. Logisch als wat. Ik kan je vertellen dat Barcelona of Real kampioen wordt. Chelsea, Arsenal of ManCity/United in Engeland en naar alle waarschijnlijkheid Inter in Italië. Winaar CL? Die zit hier ook bij. Easy peasy. Je denkt toch niet dat Schalke opeens die CL wint?

Daarnaast werd Ajax uitgeschakeld door nitwits in Europa inderdaad. Het was alleen wel zo dat wij ook niet al teveel voorstelden. Ik zag bijv. Kopenhagen in 2006 nog 7 punten pakken en Slavia Praag in 2007 nog 5 puntjes sprokkelen in de CL. De vraag is of wij het beter hadden gedaan. Daarnaast is het aan te raden om de voorrondes van de CL eens te bekijken. Klein versus groot is 9 van de 10 keer easy peasy te voorspellen.

Maar ontopic, want hier komen we niet uit haha. Ajax speelde een redelijke eerste helft tegen een pover Auxerre hehe. Was die 2-0 overigens buitenspel? Vanaf mijn vak (118) leek het daar wel op namelijk.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo okt 20, 2010 10:56 am

Nee, geen buitenspel, het was op het randje. Kijk maar:

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... =telesport

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » wo okt 20, 2010 11:02 am

LucaS schreef:
Jinne schreef:Je moet dan ook op Noord gaan zitten voor de actie! Alle 5 de goals vielen er en gister werd Oleguer aan die kant ook verzorgd.
Alle 5 de goals? Ik vrees dat ik veel heb gemist! Ik dacht 2-1, maar wat is dan de uitslag uiteindelijk geworden?
Eigenlijk 6 als je de drie afgekeurde goals mee gaat rekenen, waarvan wij er op Zuid weer 2 van de drie hadden. :smallgrin.gif:
Op naar de vierde ster!

999

Bericht door 999 » wo okt 20, 2010 11:07 am

Peter schreef:
999 schreef:

Prachtig hoor die voorbeelden.Je gaat van AJAX - Auxerre naar RM en Chelsea .. tja ..
Voetske doe nou toch niet zo gek. Je gaat mij toch niet vertellen dat je verwacht dat Zilina de Champions League gaat winnen, aangezien het stuk voor stuk wedstrijden op zich zijn? Verder ga ik inderdaad naar RM en Chelsea, zoals jij ging van Ajax-Auxerre naar Lyon en Bayern. Logisch als wat. Ik kan je vertellen dat Barcelona of Real kampioen wordt. Chelsea, Arsenal of ManCity/United in Engeland en naar alle waarschijnlijkheid Inter in Italië. Winaar CL? Die zit hier ook bij. Easy peasy. Je denkt toch niet dat Schalke opeens die CL wint?

Maar ontopic, want hier komen we niet uit haha. Ajax speelde een redelijke eerste helft tegen een pover Auxerre hehe. Was die 2-0 overigens buitenspel? Vanaf mijn vak (118) leek het daar wel op namelijk.
Niet zo gek ?.Jij begint er vanalles en nog wat bij te halen.Het gaat er toch over dat jij aan de hand van dat een club die in hun land op een bepaalde plaats staat in de competitie bij voorbaat al de te kloppen ploeg is, en dat vind ik dus scorebord journalistiek.Daar gaat het toch over.Vervolgens haal je er vanalles en nog wat bij.Je komt met Real M. en Chelsea ( Barcelona ) aanzetten wat er toch niks mee te maken heeft.

Kijk als je nu zegt dat AJAX een grote kans zou moeten hebben om van Auxerre te winnen dan ga ik met je mee.Maar de vanzelfsprekendheid dat een club die 16e staat in een bepaalde competitie bijvoorbaat al kansloos is omdat AJAX bovenaan in Nderland staat ( want daar gaat het dan over ) vind ik pure scorebord journalistiek.

Vandaar ook mij vraag of dat je de volgende 3 competitie rondes van de NLD en C.L. wil neertypen.

Dat er clubs zijn waarvan je normaliter mag verwachten dat ze hun poule winnen of ver zullen komen, ja hallo.Al moet je daar ook mee uitkijken, zie Barcelona vorig seizoen.En wie had Bayern M. in de finale gedacht ?.Jij ?.Toch niet hé.

Niet dat MOETEN van AJAX, zelfs niet dat ZOU MOETEN, voetbal is nog steeds geen exacte wiskunde.Dat bewijzen volgens mij elke week weer de diverse uitslagen op de verschillende voetbalvelden.En daar zitten ook wedstrijden tussen waar nummer 1 klop krijgt van nummer 16, of nummer 1 verliest van een club met tig spelers die geblesseerd zijn ..
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » wo okt 20, 2010 11:30 am

999 schreef:
Natuurlijk is dat gelul van je met je 16e plaats, kijk anders maar eens naar de wedstrijden die we eerder mochten spelen ( voor plaatsing C.L. b.v. ) onder MVB b.v..Tegen teams uit landen waar de competitie geen ruk voorsteld.En hoeveel keer plaatste was ons dan ?.Nada ..
Onder MvB schakelde Ajax Fiorentina uit en won het in Hamburg. En tegen OL'M was het kantje boord. Bovendien heeft Ajax onder hem nooit voorronde CL gespeeld. Dus niet liegen aub.

999

Bericht door 999 » wo okt 20, 2010 11:33 am

goodfella schreef:
999 schreef:
Onder MvB schakelde Ajax Fiorentina uit en won het in Hamburg. En tegen OL'M was het kantje boord. Bovendien heeft Ajax onder hem nooit voorronde CL gespeeld. Dus niet liegen aub.
Als je niet weet waar het over gaat GF, blijf er dan effe tussen uit wil je .. Dank u .. ( er staat twee b.v. er staat niet dat MVB voorrondes heeft gespeeld )
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » wo okt 20, 2010 11:45 am

Wat doen we met Enoh?
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » wo okt 20, 2010 11:59 am

Rishi schreef:Wat doen we met Enoh?
Wat is dit nu voor een vraag ?.
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » wo okt 20, 2010 12:02 pm

Niet meer opstellen, op vakantie sturen, tijdje op de tribune, verkopen... Zeg het maar!

Gevaar voor de eigen ploeg die jongen. En dat al weken!
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie