Jong Ajax
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Jong Ajax
Wat is de opstelling?
Jong Ajax: Verhoeven; Van Rhijn, Ooijer, Kappelhof, Burnet (61’ Bodul); Bonevacia, Overtoom (68’ Donald), Sneijder; Özbiliz, Ebicilio en Zeegelaar.
-
- AT Toto winner 10/11
Daarvan zijn toch alleen Van Rhijn en Bonevacia potentieel Ajax-1 materiaal? Over de rest heb ik zelden of nooit positieve verhalen gehoord.
Die Ooijer schijnt wel een talentje te zijn...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gaat nooit doorbreken bij Ajax. 

Over Overtoom (en nee, niet alleen van Vedette 10) en Ebecilio heb ik toch ookpositieve verhalen gehoord. Al was dat voor het laatst wel een tijdje geleden, moet ik zeggen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
En verslagje bij...
http://www.afcasupportersclub.nl/
Jong Ajax verliest met 3-1 bij Jong Excelsior
Datum: 04-10-2010
Laatste gewijzigd: 04-10-2010
Categorie: Ajax Nieuws
Jong Ajax heeft maandagavond van Jong Feyenoord/Excelsior verloren. In Stadion Woudenstein eindigde de mini-Klassieker in de Beloften Eredivisie in een 3-1 nederlaag voor het team van de trainers Bryan Roy en Albert van der Dussen. Invaller Darko Bodul scoorde vlak voor tijd de eretreffer.
Jong Ajax incasseerde de vierde nederlaag van het seizoen op het kunstgras in Rotterdam. Op bezoek bij de leeftijdsgenoten van Feyenoord slaagde Ajax er niet in te winnen. "Een lesje in effectiviteit", zo typeerde Roy de nederlaag na afloop. "Van de kansen die zij kregen schoten ze er drie in. Wij scoorden slechts één keer."
Al voor rust keek Jong Ajax tegen een 2-0 achterstand aan. Andréa Fileccia was twee keer trefzeker. Na 25 minuten kopte de Belgische spits de openingstreffer binnen. Zes minuten later was Fileccia opnieuw succesvol voor Feyenoord.
In de tweede helft verbeterde het spel van Jong Ajax. Het team van Roy en Van der Dussen werd gevaarlijker, maar kon de achterstand tegen het nog ongeslagen Feyenoord niet meer wegwerken. Na ruim een uur spelen werd de nederlaag zelfs nog groter toen verdediger Ramsteyn de score verder opvoerde. Vanaf de rand van het strafschopgebied schoot hij de bal met rechts in de linkerhoek: 3-0. Kort voor tijd scoorde invaller Darko Bodul tegen namens Jong Ajax. De spits bepaalde met zijn doeltreffende schot de eindstand op 3-1.
"Tot aan de zestienmeter zag het er goed uit", vond Roy. "Maar het gaat ook om het vervolg van de aanval. Pas dan kan je echt gevaarlijk worden. Toch zag ik vanavond veel strijdlust bij onze jonge ploeg. Het is negatief dat je weer tegen een nederlaag aanloopt, maar we maken ons geen zorgen. We hebben er alle vertrouwen in dat het dit seizoen goed komt."
Maandag 11 oktober komt Jong Ajax opnieuw in actie. Die avond staat er een thuiswedstrijd tegen de beloften Jong FC Groningen op het programma. De aftrap op sportcomplex de Toekomst is om 18:30 uur.
Bron: www.ajax.nl
Opstelling Jong Ajax:
Verhoeven; Van Rhijn, Ooijer, Kappelhof, Burnet (61. Bodul); Bonevacia, Overtoom (68. Donald), Sneijder; Özbiliz, Ebecilio en Zeegelaar.
http://www.afcasupportersclub.nl/
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Özbiliz deed het in de voorbereiding van dit seizoen volgens mij ook niet onaardig.Mr. Ajax schreef:Over Overtoom (en nee, niet alleen van Vedette 10) en Ebecilio heb ik toch ookpositieve verhalen gehoord. Al was dat voor het laatst wel een tijdje geleden, moet ik zeggen.
Op naar de vierde ster!
Denswil op de bank.
Laatst gewijzigd door D_skilled op ma okt 11, 2010 6:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
0-1, eigen doelpunt.
1-1. Ebecilio mist een penalty, de kans op 2-1.
Over welke wedstrijd hebben we het hier?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Tegen Jong Groningen. Eindstand: 2-1.
Heb je de wedstrijd gezien? Kun je een verslagje plaatsen?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Was er niet bij, Bertje.
Jong Ajax heeft wederom verloren, dit keer met 1-2 tegen Jong PSV in Eindhoven.
Lodeiro heeft weer zijn eerste minuten gemaakt, las ik in de Telegraaf.Oscarito schreef:Jong Ajax heeft wederom verloren, dit keer met 1-2 tegen Jong PSV in Eindhoven.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
En deed dat zeer verdienstelijk lees ik her en der. Met bal althans. Zonder bal was hij wat lui in de omschakeling. Strooide met steekpassjes op de spits, wat hij bij Mounir ook kan doen. Winnen we elke pot met 7-0.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Staan alweer met 2-0 achter tegen Jong Heerenveen/Emmen.
En ook alweer een rode kaart, zowel Ajax 1 als Ajax 2 eindigt geen enkele wedstrijd meer met 11 man...
Circus Atouba zou vandaag toch ook weer meedoen?
Circus Atouba zou vandaag toch ook weer meedoen?
En Atouba met rood. Heerenveen miste een penalty.
D_skilled schreef:En Atouba met rood.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Na een 3-0 is het nu inmiddels 3-2 dankzij twee goals van Bodul.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!