Feyenoord 2010-2011
Re: Feyenoord 2010-2011
Jawel hoor. Gewoon Wijnaldum op 10 zetten.
---Smolov--Castaignos
-----Wijnaldum
Fer-El Ahmadi-Mokotjo
---Smolov--Castaignos
-----Wijnaldum
Fer-El Ahmadi-Mokotjo
Hier nog zo een!Peter schreef:Ah ja we moeten Feyenoord supporteren, want Twente is onze grote concurrent. Pfff, Ajax moet gewoon zorgen dat ze dat Twente achter zich houden. Ik ga toch zeker niet hopen dat Feyenoord wint van een dergelijke provincieclub, hoor. Ik heb vanochtend al twee keer gekeken op 819 om te zien waar Feyenoord nou precies staat.Duke schreef:Ik snap het ook niet helemaal.Wouter schreef:0-1 zou toch een ongunstige uitslag zijn voor Ajax?

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Een tijd geleden riep hier het halve forum nog dat de haat van Feyenoorders richting Ajax groter is dan de liefde voor de eigen club.
Maar andersom geldt dat dus ook...En ondertussen lopen Twente, PSV en AZ steeds weg met de prijzen...
Maar andersom geldt dat dus ook...En ondertussen lopen Twente, PSV en AZ steeds weg met de prijzen...

- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Zie je verkeerd.
AJAX blijft gewoon voor Twente...
AJAX blijft gewoon voor Twente...

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Uh nee, hoor. Ik hoop altijd dat Ajax kampioen wordt, maar hangt dat af van een wedstrijd Fey-Twente? Als Ajax gewoon thuis wint van Twente dan is er niets aan de hand.
Ik ben een Ajacied, maar vind het fantastisch hoe het nu bij Feyenoord gaat. Hilarisch.
Ik ben een Ajacied, maar vind het fantastisch hoe het nu bij Feyenoord gaat. Hilarisch.
Ik zie Feyenoord alleen graag verliezen. Zo gek is dat toch niet? Of hoop jij altijd dat nec wint? Twente moeten we gewoon op eigen kracht verslaan.Wouter schreef:Een tijd geleden riep hier het halve forum nog dat de haat van Feyenoorders richting Ajax groter is dan de liefde voor de eigen club.
Moeten we nou verantwoording afleggen aan een vitesse boertje uit voorburg?
Feyenoord kan nog verder zakken als de uitslagen vandaag een beetje meewerken. 

Dat mag je niet zeggen Jöhnk, dat vinden ze bij vitesse niet leuk
Hehe, bij Vitesse zitten minder boeren op de tribune dan bij Ajax, waar tachtig procent van de seizoenkaarthouders van buiten Amsterdam komt...
Als Vitesse ergens bovenaan zou staan en NEC ergens zielig onderaan zou bungelen, en concurrent Ajax naar NEC toe zou moeten, zou ik gewoon hopen dat NEC zou winnen. Maar goed, dergelijke situaties zijn helaas al ruim tien jaar niet meer voorgekomen...

Als Vitesse ergens bovenaan zou staan en NEC ergens zielig onderaan zou bungelen, en concurrent Ajax naar NEC toe zou moeten, zou ik gewoon hopen dat NEC zou winnen. Maar goed, dergelijke situaties zijn helaas al ruim tien jaar niet meer voorgekomen...
Wellicht. Vorig jaar kwam Ajax precies een puntje tekort, meen ik mij te herinneren...Uh nee, hoor. Ik hoop altijd dat Ajax kampioen wordt, maar hangt dat af van een wedstrijd Fey-Twente?
Laatst gewijzigd door Wouter op zo okt 17, 2010 11:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog een jaartje wouter, dan heeft de grote weldoener een kampioenschap voor zijn hoertje gekocht
Euhh... Arnhem ligt in boerenland.Wouter schreef:Hehe, bij Vitesse zitten minder boeren op de tribune dan bij Ajax, waar tachtig procent van de seizoenkaarthouders van buiten Amsterdam komt...![]()
Tuurlijk, Beloki.... 
Ik heb wel eens in een Ajax-vak gezeten, vlakbij het uitvak. Stond er iemand met een West-Fries accent "boeren" naar het uitvak te schreeuwen. Dat vond ik zo hilarisch...

Ik heb wel eens in een Ajax-vak gezeten, vlakbij het uitvak. Stond er iemand met een West-Fries accent "boeren" naar het uitvak te schreeuwen. Dat vond ik zo hilarisch...

Denk je? Dan zou Ajax weer door een "provincieclub" worden afgetroefd...Nog een jaartje wouter, dan heeft de grote weldoener een kampioenschap voor zijn hoertje gekocht

Beloki schreef:Euhh... Arnhem ligt in boerenland.Wouter schreef:Hehe, bij Vitesse zitten minder boeren op de tribune dan bij Ajax, waar tachtig procent van de seizoenkaarthouders van buiten Amsterdam komt...![]()

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Bij vitesse - Ajax kunnen de vitessesupporter alleen maar keihard kankerjoden roepen. Als je vervolgens staat te juichen, zitten ze je dom aan te kijken. Misschien moet jij ons ook voor kankerjoden uitmaken Wouter. Je doet het in het stadion namelijk ook altijd.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Ach, niet iedereen roept dat natuurlijk. Verder geloof ik niet dat Wouter zoiets zou roepen, eerlijk gezegd.
Provincieclubje op en top.Duke schreef:Beloki schreef:Euhh... Arnhem ligt in boerenland.Wouter schreef:Hehe, bij Vitesse zitten minder boeren op de tribune dan bij Ajax, waar tachtig procent van de seizoenkaarthouders van buiten Amsterdam komt...![]()
Maar waarschijnlijk meen je het ook nog.
Wouter heeft gelijk. Bij Ajax op de tribune hoor je alle dialecten van Nederland. Ik heb zo vaak gedacht: waar komt díe vandaan? 

Het stinkt aan alle kanten!
Pcs. Bij Feyenoord moet je als Ajax cq. Twente zijnde gewoon winnen. De ploeg is van het niveau Graafschap / VVV. En bij dat soort ploegen moet je immers ook winnen.Peter schreef:Uh nee, hoor. Ik hoop altijd dat Ajax kampioen wordt, maar hangt dat af van een wedstrijd Fey-Twente? Als Ajax gewoon thuis wint van Twente dan is er niets aan de hand.
Leuk trouwens dat uitgerekend Landzaat de enige goal maakt!

De kakkies zijn ook dit seizoen weer een bron van vermaak.

- peter
Volgende week mogen ze naar Eindhoven. Laat ik dan de schappelijke harrie uithangen en zeggen dat ze een puntje mee mogen pikken. Neemt niet weg dat ik me ook prima vermaak als het 5-0 wordt, hoor.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Spelen ze thuis dan verwacht ik ook inderdaad een behoorlijke nederlaag.Peter schreef:Volgende week mogen ze naar Eindhoven. Laat ik dan de schappelijke harrie uithangen en zeggen dat ze een puntje mee mogen pikken. Neemt niet weg dat ik me ook prima vermaak als het 5-0 wordt, hoor.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Haha 15e! Zelfs Excelsior en De Graafschap staan nog hoger!
- peter
Het Legioen GELOOFT (niet meer).Feyenoord zal vrijdag (vandaag) de NS informeren dat het voor de uitwedstrijd op zondag 24 oktober aanstaande tegen PSV slechts gebruik wenst te maken van één trein. De club nam dit besluit vrijdagmorgen op basis van het aantal verkochte kaarten voor deze wedstrijd onder de houders van een Diamond- en Goldcard. De 1.600 supporters die tot dusver in staat waren een kaart voor de wedstrijd te kopen namen slechts 411 kaarten af. Feyenoord heeft daarop besloten het totale aantal kaarten voor deze wedstrijd te maximaliseren tot 800.
FN
Onzin, het legioen is hondstrouw en het alleraller grootste en alleraller trouwste van de heeeeeeeeeeele wereld!
I think I lost my fucking headache