Demy de Zeeuw

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Thijs » ma okt 11, 2010 11:37 am

"Deze middenvelder van het Nederlands elftal, die onherkenbaar wil blijven, heeft net een slechte avond achter de rug. Er werd met 0-1 verloren om de Johan Cruijff-schaal van FC Twente."

Goh, wie zou het zijn? :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma okt 11, 2010 11:48 am

Je kunt je echt verkneukelen: die gozer is vandaag echt aan de beurt op de training. :drecul.gif:

K.
Still alive...

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma okt 11, 2010 11:53 am

Mazzelpik, die Demy. 50+ te hard is rijbewijs kwijt. Zat ie 1 (!) kilometertje per uur van af!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Kowalczyk
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma okt 11, 2010 12:01 pm

Hij gaat op voor 300 eurootjes... Check.

Eerstvolgende thuiswedstrijd collecte op Zuid en 410? :smallgrin.gif:

K.
Still alive...

Thijs

Bericht door Thijs » ma okt 11, 2010 12:04 pm

Haha, Demy wordt hard getroffen! Al heeft 'ie dat bedrag na 2 uur lekker slapen natuurlijk alweer indirect op z'n rekening staan.

Pleit wel voor 'm dat hij erg baalt van die nederlaag. Kon mij namelijk geen reet schelen. :ajaxsmiley.gif:

Kowalczyk
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma okt 11, 2010 12:10 pm

Thijs schreef:Pleit wel voor 'm dat hij erg baalt van die nederlaag. Kon mij namelijk geen reet schelen. :ajaxsmiley.gif:
*LOL* Inderdaad...
:ajaxsmiley.gif:

K.
Still alive...

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma okt 11, 2010 12:41 pm

Kowalczyk schreef:Hij gaat op voor 300 eurootjes... Check.

Eerstvolgende thuiswedstrijd collecte op Zuid en 410? :smallgrin.gif:

K.
Volgens mij praten we hier over een beslissing van de officier van justitie; die bepaalt bij deze snelheden of hij een transactie aanbiedt, of een dagvaarding bij de kantonrechter de deur uit doet.

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma okt 11, 2010 1:08 pm

Ok ok, ik zal jullie een ontboezeming doen... Die knakkers hebben me ook een keer aan de kant gezet bij Muiden. Gelukkig was de accu van de camera leeg. :blush.gif:

Sindsdien ben ik heel voorzichtig als ik zwarte Volvo's inhaal met 2 of 4 mannen erin.
Laatst gewijzigd door beelzebub op ma okt 11, 2010 1:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma okt 11, 2010 1:09 pm

Ik ben ook ooit eens langs de weg gezet. Maar ben vervolgens vrijgesproken door de kantonrechter! :headbang.gif:

Thijs

Bericht door Thijs » ma okt 11, 2010 1:16 pm

beelzebub schreef: Sindsdien ben ik heel voorzichtig als ik zwarte Volvo's inhaal met 2 of 4 mannen erin.
Haha, ik snap die eppo's ook niet die al een half uur gevolgd worden maar niks doorhebben. Je kijkt toch in je achteruitkijkspiegel? Twee kerels die je al een hele tijd volgen, en op de achterbank een gast met een grote camera van 80.000 euro op z'n schouder. Ik zou even m'n voeten van het gas halen in ieder geval, haha.

Ben gelukkig nog nooit aangehouden.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma okt 11, 2010 1:20 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik ben ook ooit eens langs de weg gezet. Maar ben vervolgens vrijgesproken door de kantonrechter! :headbang.gif:
Had je vast een goede advocaat. :666.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma okt 11, 2010 1:38 pm

Duke schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik ben ook ooit eens langs de weg gezet. Maar ben vervolgens vrijgesproken door de kantonrechter! :headbang.gif:
Had je vast een goede advocaat. :666.gif:
Ik ging alleen! :smallgrin.gif:

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » ma okt 11, 2010 3:07 pm

Ik check ook altijd wel even wat ik inhaal. Helemaal sinds ik mijn roze papiertje al een keer heb moeten inleveren. :blush.gif:
Op naar de vierde ster!

999

Bericht door 999 » ma okt 11, 2010 4:04 pm

Ach, hij neemt het als een vent .. zouden er meer moeten doen ..
Blij met de punten ...

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » ma okt 11, 2010 4:06 pm

Ja ach, ik accepteerde het toen ook wel. Ik wist dat ik (veel) te hard reed, en dat is dan het risico. Maar het bleef klote hahaha.
Op naar de vierde ster!

LucaS

Bericht door LucaS » ma okt 11, 2010 4:44 pm

Ben ik nou de enige die zich aan de snelheid houdt? Soms lijkt het er wel op, als ik bij wegwerkzaamheden me aan de 90 of 70 hou, haalt werkelijk iedereen me in. Gelukkig komt er nieuwe regering die de snelheid gaat verhogen en vast ook de politie gaat vertellen dat ze boeven moeten gaan vangen ipv wegpiraten lastigvallen.
I think I lost my fucking headache

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » ma okt 11, 2010 4:52 pm

Met de auto hou ik me (over het algemeen) ook wel aan de snelheid hoor... maar op de motor wil ik me nog wel eens laten gaan.
Op naar de vierde ster!

Thijs

Bericht door Thijs » ma okt 11, 2010 5:11 pm

Vind het ook wel een verschil als je 's avonds laat wat harder over een lege snelweg scheurt dan te hard door een woonwijk rijden. Soms staat de verkeerspolitie gewoon op een lullige plek om te incasseren, daar hou ik niet van.

Khraa

Bericht door Khraa » ma okt 11, 2010 5:17 pm

Op de snelweg rijd ik standaard 10-20 km per uur te hard eigenlijk.

Binnen de bebouwde kom houd ik me altijd aan de snelheid.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

LucaS

Bericht door LucaS » ma okt 11, 2010 5:37 pm

Pride of Amsterdam schreef:Met de auto hou ik me (over het algemeen) ook wel aan de snelheid hoor... maar op de motor wil ik me nog wel eens laten gaan.
Voel je je dan niet vreselijk kwetsbaar?

Lionel

Bericht door Lionel » ma okt 11, 2010 5:52 pm

Thijs schreef:Vind het ook wel een verschil als je 's avonds laat wat harder over een lege snelweg scheurt dan te hard door een woonwijk rijden. Soms staat de verkeerspolitie gewoon op een lullige plek om te incasseren, daar hou ik niet van.
Daar heb ik ook een bloedhekel aan. Ze moeten mensen in de stad en in woonwijken lekker aanpakken.

Op een lege snelweg, vier uur snachts.. who gives a shit?
IK GELOOF!!!!!!

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » ma okt 11, 2010 6:04 pm

LucaS schreef:
Pride of Amsterdam schreef:Met de auto hou ik me (over het algemeen) ook wel aan de snelheid hoor... maar op de motor wil ik me nog wel eens laten gaan.
Voel je je dan niet vreselijk kwetsbaar?
Tsja, in welk opzicht. Ik reed op een weg die voorheen een rijksweg was waar je gewoon 100 mocht nu 132. Tegenwoordig mag je er nog maar 70 ivm geluidsoverlast en milieueisen. (voor de mensen die Utrecht een beetje kennen, het is die weg die langs het FC Utrecht stadion gaat... daar wil je natuurlijk zo snel mogelijk langs. :666.gif: )

Op de snelweg rijd je ook vaak 120/130, en dan is het 'legaal' en ben je net zo kwetsbaar. Dus de kwetsbaarheid is (in dit geval) niet snelheidgerelateerd. ('s ochtend vroeg, bijna geen verkeer behalve die gast die me wist te lazeren dus)

Tuurlijk ben je kwetsbaar op een motor, maar dat ben je altijd, daar pas je je rijgedrag op aan. (er altijd van uit gaan dat niemand je ziet) Op weg naar m'n zus (woont in Duitsland) kan ik me echt laten gaan, maar daar lenen de snelwegen zich er ook beter voor. Dus dan weet je tenminste weer hoe hard dat ding gaat hahaha.

Maar in Nederland rij ik op de snelwegen zo nu en dan wel effe stevig door. Maar niet al te stevig, want dat laat het verkeer niet zo vaak toe. Het is een risicoaanvaarding die je hebt zodra je motor gaat rijden. Of je je nu wel of niet aan de snelheid houdt... je bent sowieso kwetsbaarder in het verkeer dan in de auto.
Op naar de vierde ster!

Baseman

Bericht door Baseman » di okt 12, 2010 6:29 am

Ik hou me eigenlijk zelden aan de maximum snelheid...soms rijd ik niet heel veel harder, soms wel.
Maar ik heb een tijd geleden eens geprobeerd om me aan de snelheid te houden, binnen een paar minuten reed ik echter alweer te hard :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » di okt 12, 2010 7:21 am

Maar we mogen wel lekker harder rijden!

'Meer files door 130 op snelweg'
Uitgegeven: 12 oktober 2010 08:05
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2010 08:05

AMSTERDAM - Het verhogen van de maximumsnelheid naar 130 kilometer per uur zorgt juist voor meer files. Ook leidt het tot meer verkeersslachtoffers, verwachten experts van het voornemen van het aanstaande kabinet-Rutte, schrijft Trouw dinsdag.
© ANPReizigers die nu nog over het spoor naar de Randstad reizen, worden door de hogere maximumsnelheid uit de trein gelokt, verwacht verkeersadviesbureau Goudappel Coffeng volgens de krant.

Het baseert zich op eerste berekeningen voor een rapport dat deze week aan het ministerie van Verkeer wordt aangeboden.

Vooral op de knooppunten Muiderberg bij Amsterdam en Oudenrijn bij Utrecht zouden hierdoor meer files ontstaan.

De ANWB, die zich enthousiast toonde toen bekend werd dat de maximumsnelheid wordt verhoogd, verwacht ook dat meer mensen voor de auto kiezen. Toch zou het moeilijk zijn om te bepalen of dat tot meer files leidt.

Ongelukken

Wel verwachten ANWB en Goudappel Coffeng meer ongelukken en meer verkeersslachtoffers. Jaarlijks vallen ongeveer zestig doden en vijfhonderd gewonden op de snelweg. Bij hogere snelheidsverschillen neemt de kans op een ongeluk toe en ongelukken zorgen weer voor verwondingen en files.

Het KLPD geeft als handhaver volgens de krant liever geen mening, maar is wel bezorgd. Een woordvoerder wijst erop dat veel automobilisten expres net niet harder dan 160 rijden om een gang naar de rechter te voorkomen.

"Die snelheid gaat dus naar 170. Daar moet de overheid goed over nadenken." Hij wijst erop dat de remweg bij hogere snelheden snel toeneemt.

© Novum
www.nu.nl

Khraa

Bericht door Khraa » di okt 12, 2010 8:33 am

LucaS schreef:Ben ik nou de enige die zich aan de snelheid houdt? Soms lijkt het er wel op, als ik bij wegwerkzaamheden me aan de 90 of 70 hou, haalt werkelijk iedereen me in. Gelukkig komt er nieuwe regering die de snelheid gaat verhogen en vast ook de politie gaat vertellen dat ze boeven moeten gaan vangen ipv wegpiraten lastigvallen.
Bij die wegwerkzaamheden is het zo verdomde irritant dat ze je stukken 70 laten rijden als er pionnetjes aan de kant staan. Ik rijd dagelijks door Belgie en daar staan over het algemeen de borden voor 90 er allleen als er echt gewerkt wordt.

Gister bij Rotterdam 10km 90 gereden (ondat je 70 mocht) op een lege snelweg, zonder dat er iets aan de weg werd gedaan. Ik krijg een beetje het "the boy who cried wolf" gevoel. Ze gooien nu vaak voor niets de snelheid omlaag, waardoor ik me er ook minder van aantrek.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Plaats reactie