Ik tel jou voor tweeRishi schreef:Hoezo een paar? Alleen ik geloofde er eventjes niks van. Verder niemand hoor. Overdrijven is ook een vak

Moderator: mods
Ik tel jou voor tweeRishi schreef:Hoezo een paar? Alleen ik geloofde er eventjes niks van. Verder niemand hoor. Overdrijven is ook een vak
Hee, ik dacht dat ik daar altijd alleen in stond. Het belang van zwarte handel is een van mijn stokpaardjes!Cruijff schreef:Precies, de enige die Ajax wantrouwt in deze is Rishi. Dat is dezelfde persoon die walgt van Ajacieden die kaartjes met winst aan anderen doorverkopen.
Hoeven we dus niet serieus meer te nemen die kerel.
Uit wat inside bronnen heb ik tevens vernomen dat Rik vd Boog ook zijn handen weleens vuil heeft gemaakt aan het zogenaamde beltegoed cashen (zoek maar via Google op wat het is, Orange Nederland is daar zo ongeveer failliet door gegaan).Als collega was hij een behoorlijk naar persoon om mee samen te werken. Hij pochte altijd over zijn verleden waarin hij profvoetballer bij Ajax was geweest. Hij blies direct erg hoog van de toren en zei tegen iedereen dat hij nu commercieel directeur was, maar binnen een paar maanden de stoel van de algemeen directeur over zou nemen. Tijdens het werk was hij continu bezig met allerlei vage handeltjes, waar dan meestal zijn vriend Marco Borsato weer bij werd gehaald.
Maar je koopt wel allerlei spullen voor dagelijks gebruik waarmee je investeringsfondsen, aandeelhouders en bestuurders heel rijk maakt, en die behalen hun rijkdom ten koste van kinderarbeid in Azie.joey schreef:Rishi mag vinden wat hij vindt. Laat hem lekker.![]()
Ik zou nooit een tweedehands auto kopen van VDB. Laat ik het daarbij houden. Van Coronel of Van der Aat ook niet. En al helemaal niet van Slop, want dat is de man van de woekerprijzen.
Die Slop kan niet rekenen, wat die vd Aat bij Ajax doet is me een compleet raadsel en hetgeen VDB 'bewogen' heeft, kunnen jij en ik ook nog wel.LucaS schreef:Die laatste conclusie is mij wat te makkelijk, volgens mij staan we de laatste tijd beter dan in de jaren hiervoor. Zo lang is VDB nog niet de baas
Ik kan aan de hand van het spel van Ajax-1 prima beoordelen dat er weinig schot in het niveau van de jeugdopleiding zit.Bertje schreef:Hoe weet jij nou of de jeugdopleiding wel of niet beter functioneert, Wimpey? Kijk jij wel eens bij de jeugd?
Jij moet het worden, Bert.En als je die voetbalman (wat is dat eigenlijk precies?) met bewezen kwaliteiten hebt gevonden, mag je het zeggen...
Op basis van die nog geen twee jaar dat v/d Boog nu bij Ajax werkzaam is, ja. Kom op, zeg.wimpey schreef:Ik kan aan de hand van het spel van Ajax-1 prima beoordelen dat er weinig schot in het niveau van de jeugdopleiding zit.
Lekkere volwassen reactie. Je lult maar wat.Jij moet het worden, Bert.
Bertje schreef:Lekkere volwassen reactie. Je lult maar wat.Jij moet het worden, Bert.
Je zou hem wel gekocht hebben van Van Praag of Van Os destijds?joey schreef:Rishi mag vinden wat hij vindt. Laat hem lekker.![]()
Ik zou nooit een tweedehands auto kopen van VDB. Laat ik het daarbij houden. Van Coronel of Van der Aat ook niet. En al helemaal niet van Slop, want dat is de man van de woekerprijzen.
Nee, maar is er dan uberhaupt wel een bestuurder (van Ajax, niet een auto) geweest in het verleden van wie je een tweedehandsje zou kopen?joey schreef:Nee, ook niet. Jij wel?
Dat is niet zo gemakkelijk, hoor. Ik gooi niet graag geld in het water. De oude Van Praag, Lou Bartels, Ton Harmsen, Van Os, Van Eijden, Coronel, Van den Boog, Slop... Zeg het maar.Jinne schreef:Nee, maar is er dan uberhaupt wel een bestuurder (van Ajax, niet een auto) geweest in het verleden van wie je een tweedehandsje zou kopen?joey schreef:Nee, ook niet. Jij wel?
Column Cruijff: Feyenoord steunen AMSTERDAM - Het klinkt misschien onrealistisch na die verschrikkelijke 10-0 nederlaag, maar het belangrijkste is dat Feyenoord juist nu rust blijft uitstralen. Al was het alleen maar voor al die jonge spelers. Talenten die je niet de schuld mag geven van jarenlang wanbeleid. Jongens die voor het instituut Feyenoord moeten spelen omdat de club geen geld heeft om te kopen, nog niet goed genoeg zijn en toch onder een enorme druk staan.
Dat supporters na het drama tegen PSV moeite hebben om onvoorwaardelijk achter de club Feyenoord te blijven staan, is niet meer dan menselijk. Doe het daarom richting de jonge spelersgroep, die uiteindelijk weer de toekomst van de club moet bepalen. Die moet juist nu worden gesteund en hopelijk betalen ze dat ooit een keer terug.
Maar een drama blijft het natuurlijk wel. Een verschrikkelijk drama. Veertig jaar na het winnen van de Europa Cup is Feyenoord uitgehold. De club was zelfs niet meer in staat om een paar maanden geleden Jonathan de Guzman een salarisverhoging te geven, waardoor die jongen voor niets naar Real Mallorca kon vertrekken.
Als je op die manier al niet in staat bent om zaken te doen, dan zit je tot je nek in de problemen. Een stuk geschiedenis van het Nederlandse voetbal wordt zo steeds verder beschadigd. Verschrikkelijk.
Hopelijk is het een goede les voor Ajax. Net als Feyenoord een instituut, maar door wanbeleid ook steeds verder afgegleden. Als de situatie in Rotterdam de mensen bij de club niet aan het denken heeft gezet, dan weet ik het niet meer. Want Feyenoord maakt duidelijk, hoe snel je in bijna onoplosbare problemen terecht kunt komen.
Daarom wordt voor Ajax de uitwedstrijd tegen Auxerre van levensbelang. Wordt in Frankrijk tenminste een punt gepakt, dan overwinter je in de Champions of Europa League. Dat heeft als voordeel, dat je kunt voorkomen dat de gaten in de begroting groter worden. Nadeel is dat het halen van het landskampioenschap steeds moeilijker gaat worden. Ajax blijkt namelijk moeilijk met de combinatie internationaal- en competitievoetbal om te kunnen gaan. Na de laatste twee wedstrijden in de Champions League verspeelde de ploeg tegen FC Utrecht en Excelsior liefst vijf punten en zijn PSV en FC Twente de club op de ranglijst alweer gepasseerd.
Daarmee zit Ajax eigenlijk in een spagaat. Vanwege de financiële situatie moeten ze verder in Europa, terwijl dat voor de Nederlandse competitie weer risico’s inhoudt. Maar ja, de club is tenminste nog in staat om wat geld te verdienen. Zelfs daar komt Feyenoord voorlopig niet meer aan toe.
Bron: De T