Deze is geniaal.Benji schreef:Robben staat er in Engeland ook weer goed op:
http://www.redcafe.net/f8/photoshop-arj ... en-301973/
4 pagina's lang...

Moderator: mods
Deze is geniaal.Benji schreef:Robben staat er in Engeland ook weer goed op:
http://www.redcafe.net/f8/photoshop-arj ... en-301973/
4 pagina's lang...
Ik mag het toch hopen. Waarom zijn die bestuurders zo onvoorstelbaar wereldvreemd dat ze meer dan een miljoen mensen verwachten? Dan kun je toch niet nadenken?Feest schreef:Vandaag wordt een historisch fiasco.
Ik weet niet wat ik een groter fiasco zou vinden: als er niemand komt of als het bomvol staat.Feest schreef:Vandaag wordt een historisch fiasco.
Was in 74 en 78 niet anders.999 schreef:Tjesus, wat een nepvertoning.Lintjes voor een niet behaalde prijs.
Wat dan?999 schreef:En dat gemiauw van van Persie ...
Daarom, het wordt sowieso een fiasco. Dat stond al vast op het moment dat ze besloten hebben die rondvaarttocht te houden. Kijk een uitzwaaisessie op het Museumplein, oké, dat kan (al zou ik er nooit heen gaan), maar een grachtentocht, hoe dúrven ze. Dit is echt een grote, dikke 'f*ck you' naar de Nederlands voetbalgeschiedenis. Wat dat betreft past het dan wel weer bij het vertoonde spel van Nederland dit WK.Jöhnk schreef:Ik weet niet wat ik een groter fiasco zou vinden: als er niemand komt of als het bomvol staat.Feest schreef:Vandaag wordt een historisch fiasco.
Jij stapt met momenten ook wel erg snel van je denkbeelden af zeg...voor iemand die zo ruimdenkend is, reageer je wat betreft Oranje en de fans echt enorm bekrompen.joey schreef:Het doet me in elk geval deugd dat hier op AT wel kritisch gedacht wordt.
En zoals we wel vaker hebben gezegd: iedereen beleeft het voetbal op z'n eigen manier. Dus wat dat betreft heb je ook gelijk. De een baalt er wat meer van dan de ander. (die na 2 dagen weer lekker staat te dansen)Baseman schreef: Laat die mensen toch lekker, zij willen vieren dat Oranje 2e is geworden. Mijn ding is het niet, maar ik zie het probleem niet.
Realisme... De realiteit is dat Ajax al 6 jaar geen kampioen is geworden, dat het water de club financieel tot aan de lippen staat, dat de opleiding amper creatieve spelers uitspuugt en dat Ajax voor het eerst sinds 5 jaar weer CL speelt.LucaS schreef:Ach, zelfs Ajacieden maken zich er bij hun club niet meer druk om, ik neem aan dat het 'realisme' nu ook in Nederland definitief is doorgedrongen.